2410 Reacties
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op rosak
🙋🏼♀️ ik ook! Dit is mijn 3e zwangerschap en ook 3e dat ik geen symptomen ...
Oeh spannend dames. Hopelijk goede echo's 🤞🤞
8 maanden geleden
Reactie op rosak
🙋🏼♀️ ik ook! Dit is mijn 3e zwangerschap en ook 3e dat ik geen symptomen ...
Dankjewel voor je reactie Rosak! Wat bijzonder je 3e zwangerschap. Het is ook niet helemaal continue, maar toch zo'n zwaar gevoel. Het is mijn 1e kindje dus kan het niet helemaal vergelijken. Maar fijn dat er hier mensen zijn met meer ervaring :).
8 maanden geleden
Joh ik had vandaag zoiets raars.
Ik zatintde auto naar werk en dat liedje van Joost kwam op de radio. Van het songfestival, Europapa.
Begon me toch een bak te janken!
Waar slaat dat op! Ik geef niet eens iets om het songfestival en ben ook niet echt een gabber ofzo.
Hormonen.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Ik zatintde auto naar werk en dat liedje v ...
Oh dit zou mij ook kunnen overkomen 🙈. Ben echt zo labiel op het moment.
VRIEND
8 maanden geleden
Reactie op Anne1506
Zojuist een goede echo gehad met een prachtig snel kloppend hartje 😍
Niet ...
Je hebt het hartje mooi zien kloppen, dat telt! 🥰
8 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Ik zatintde auto naar werk en dat liedje v ...
Ik heb dat ook bij dat nummer! Ik gooi het maar op hormonen icm nostalgie omdat ik in de 90's ben opgegroeid en omdat mijn 2,5 jarige er zo ontzettend schattig op danst.
8 maanden geleden
Over 2 uurtjes mijn eerste echo. Ik vind het zo spannend. Hoop dat het allemaal goed is. Vandaag 7+2🙈
8 maanden geleden
Reactie op Susanne1998
Over 2 uurtjes mijn eerste echo. Ik vind het zo spannend. Hoop dat het alle ...
Succes Susanne! 🍀 Laat je ons weten hoe het is gegaan?
Ik heb aanstaande maandag de eerste echo. Vind het zo ontzettend spannend en tel de dagen af. De vorige keer kregen we bij die echo minder goed nieuws (werden twee weken terug gezet en een aantal weken later volgde een miskraam) en hoop zo dat het nu wel goed zit! Probeer van het positieve uit te gaan maar dat is lastig!
Zijn er meer van jullie die maandag de eerste echo hebben?
8 maanden geleden
Reactie op Sophia333
Ik heb aanstaande ...
Ik heb met 5 weken een echo gehad om te kijken of het geen bbz was. Nu aankomende maandag weer echo. Ik voel me zo goed zonder klachten dat ik ook bijna niet meer kan wachten tot de echo. Ik wil zo graag een Hartje zien kloppen
8 maanden geleden
Reactie op Sophia333
Ik heb aanstaande ...
Wat een verdrietig nieuws zeg. Wat spannend, ik snap dat je af telt! Dat heb ik al zelfs. En het is onze eerste keer zwanger. Ik heb dinsdag de eerste echo. Ik zou wel willen slapen tot dinsdagmiddag. Dan zijn de dagen maar voorbij
8 maanden geleden
Dames, Zo opgelucht na de echo. Het zag er voor nu goed uit en een kloppend hartje gezien. Ik blijk 7+4 te zijn. Komt ook overeen met een vroeg positief ovulatie test in die maand. Over 3 weken is de 11 weken echo. Hopelijk gaat het allemaal goed. Al een jaar aan het wachten op onze kinderwens en toch leven in onzekerheid.
De verloskundige vroeg over de te Nipt test. 13 weken en 20 weken onderzoek. Wij vinden het maken van de keuze best moeilijk, maar andere kant ook fijn om te weten.
Aankomend weekend gaan wij het aan onze ouders vertellen en broers/zussen. De rest van de familie komt wel na ongeveer week 13. Ik ga een doos donuts met baby erop bestellen bij de dunkin donuts en in de binnenkant het volgende schrijven “eet maar snel op, want mijn mama mag niet de enige zijn met een dikke buik”