2410 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb met 5 weken een echo gehad om te kijken of het geen bbz was. Nu aank ...
Ah wat spannend! Ik zal aan je denken maandag! Zag alles op de vorige echo er wel goed uit? Of was er nog niet zoveel te zien?

8 maanden geleden

Reactie op Susanne1998

Dames, Zo opgelucht na de echo. Het zag er voor nu goed uit en een kloppend ...
Yesss! Gefeliciteerd 😊

8 maanden geleden

Reactie op Susanne1998

Dames, Zo opgelucht na de echo. Het zag er voor nu goed uit en een kloppend ...
Oh super, wat een goed nieuws!! ❤️❤️. Ik kan met je mee aftellen tot de termijnecho. Heb 'm ook over ongeveer 3 weken

8 maanden geleden

Reactie op rosak

Vanmiddag de echo om 17:15. Heeel veel zin in 🥰 benieuwd hoever ik ben. Er ...
Hoe is het gegaan rosak. Hield je het wachten een beetje vol?

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Hoe is het gegaan rosak. Hield je het wachten een beetje vol?
Sterk kloppend hartje mogen zien! Bijna 8 weken 🥰 vanmiddag lekker met de kinderen naar buiten geweest afleiding was top

8 maanden geleden

Reactie op Sophia333

Ah wat spannend! Ik zal aan je denken maandag! Zag alles op de vorige echo ...
Het enige wat er te zien was waren 2 stipjes😊1 van de baby en 1 van het vrucht zakje. De gynaecoloog kon alleen zeggen dat het op de goede plek zat. Dat was toen al een hele opluchting

8 maanden geleden

Helaas mocht het deze keer weer niet zo zijn. Vanochtend de eerste echo gehad na 8 weken, waarop geen kloppend hartje te zien was. Gestopt twee dagen geleden. Weer een missed abortion. Ik begin het vertrouwen op een goede zwangerschap nu wel te verliezen. 😔

8 maanden geleden

Reactie op Amanda1805

Helaas mocht het deze keer weer niet zo zijn. Vanochtend de eerste echo geh ...
Ah nee, heel veel sterkte ❤️ 😥

8 maanden geleden

Reactie op Amanda1805

Jeetje wat heftig 🥲 veel sterkte 😟😘

8 maanden geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Jaleesha. Ik ben 25 jaar en dit word ons eerste kindje! Mijn uitgerekende datum is 19-10-24. Ik kan tot nu toe zeggen dat mijn symptomen niet heel heftig zijn. Ik had al vrij snel het gevoel dat ik zwanger was en gelukkig was dat ook zo! ik ben nu 7 weken en 5 dagen. Maandag heb ik mijn eerste echo en ik vind het reuze spannend :')

8 maanden geleden

Voor iedereen die, net als ik, ook moeite heeft met het slikken van pillen en supplementen: Appelmoes!! Wat een uitvinding

8 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik durf eindelijk een berichtje te plaatsen in deze kletsgroep. Ik ben Vivian, 29 jaar. Na een icsi/pgt traject, heel veel teleurstellingen en tegenslagen, hebben we gister de eerste echo gehad en we zagen een mooi sterk kloppend hartje! We verwachten op 20 oktober ons eerste kind ! Ik ben vooral misselijk in de ochtend, extreme vermoeidheid, mijn emoties vliegen alle kanten op en soms zere borsten. Maar ik ben vooral blij en dankbaar dat ik dit eindelijk mag meemaken.

8 maanden geleden

Reactie op Amanda1805

Sterkte😞

8 maanden geleden

Reactie op Amanda1805

Heel veel sterkte 🫶🏼

8 maanden geleden

Hier gaat het ook niet goed 🥲 Het vruchtje is 6 weken terwijl ik (bijna) 8 weken moet zijn, dit weet ik zeker ivm positieve ovulatietest en zwangerschapstest.

8 maanden geleden

Reactie op Lilaaa

Hier gaat het ook niet goed 🥲 Het vruchtje is 6 weken terwijl ik (bijna) 8 ...
Was er een kloppend hartje of dat niet?

8 maanden geleden

Ik heb vanmiddag het hartje van de baby zien kloppen, heel bijzonder! Bijna 8 weken was nu te zien, maar kan na 10 weken echo net iets anders zijn zei ze.. :) .

8 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Was er een kloppend hartje of dat niet?
Ja dat wel, maar zo klein dat het echt niet goed kan zijn… Moet volgende week weer terug voor 100% zekerheid, maar dit kan gewoon niet kloppen en de vk had er dus ook geen vertrouwen in.

8 maanden geleden

Amanda en Lila, heel veel sterkte!💛😪

8 maanden geleden

Reactie op Lilaaa

Ja dat wel, maar zo klein dat het echt niet goed kan zijn… Moet volgende w ...
Ah getsie, heel veel sterkte! ❤️😥