2409 Reacties

9 maanden geleden

Hi, ik ben Marieke, 27 jaar en een bonusdochter van 6. Momenteel zwanger na een miskraam halverwege januari. Op 10 dpo al positief getest, maar durf als nog niet helemaal blij te zijn omdat het al 3 weken later weer raak is. Wel een positieve ovulatietest gehad op dag 15. Uitgerekend ongeveer 20-10. Last van krampen, borsten, honger en heel erg veel plassen!

9 maanden geleden

Ik ben 36 en zwanger van pareltje 4. Vorige jaar 3 miskramen achter elkaar. Dit x was een zwangerschap niet gepland. Maar zeer welkom! Vanochtend een licht positief testje. Gisteren hadden mijn regels door moeten breken

9 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben Marloes, 35 jaar en momenteel 4 weken zwanger van ons tweede kindje (uitgerekend op 15 oktober). Mijn symptomen zijn vermoeidheid, gevoelige borsten en wat krampen. We hebben al een zoontje, James, van 2 jaar. Zowel James als dit ukje wat nu in mijn buik zit zijn ICSI-wondertjes. ❤️

9 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben Nina, 30 jaar en zwanger voor ons eerste kindje en uitgerekend op 16 oktober. Helaas 2 jaar geleden een vroege miskraam gehad rond de 5 weken. Mega spannende tijd nu dus! Ik zit nu op bijna 5 weken. Ik merk nu wat gespannen borsten, vroeg wakker en vermoeidheid. En veel honger 😅. Hoop dat het bij ons allemaal goed gaat ❤️

9 maanden geleden

Ik ben Lisa, mama van een prachtig zoontje dat nu in de sterren is. Hij zou 1,5 zijn geworden, maar blijft voor altijd 2 maanden. Nu zwanger van ons regenboogje. Ik testte gisteren positief en moet zo 4/4+2 weken zijn. Heel spannend uiteraard, ook doordat er bij mijn zoontje een afwijking gevonden was tijdens de zwangerschap. Maar ook voorzichtig blij! Ik heb sinds de eisprong krampjes en sinds een paar dagen lage rugpijn, vermoeidheid en een hongerig tot weeïg gevoel in mijn buik. Nu hopen dat alles dit keer goed mag gaan. 🤍🍀

9 maanden geleden

Reactie op Lisa_1991

Ik ben Lisa, mama van een prachtig zoontje dat nu in de sterren is. Hij zou ...
Oh! En al een paar nachten vroeg wakker. Deels omdat ik moet plassen!

9 maanden geleden

Heeeyyy! Ik ben Sanne, 31 jaar oud en nu in verwachting van ons eerste kindje! Mijn uitgerekende datum is 17 oktober. De duidelijkste symptomen die ik heb zijn maagzuur en obstipatie, maar het valt nu allemaal nog heel erg mee. Ohja en mijn borsten zijn echt huuuuuge! En pijnlijk helaas, haha.

9 maanden geleden

Hoi hoi Ik ben Selina En ben 26 jaar. Ik ben in verwachting van een 2e kindje 🩵💜 Uitgerekende datum 19 oktober Op dit moment is het nog pril natuurlijk maar ben heel misselijk en ontzettend moe.

9 maanden geleden

Hoi, ik ben Alexis, 36. Uitgerekend op 14 oktober. Eerste zwangerschap na 3,5 jaar proberen met en zonder hulp. Nu op een natuurlijke manier zwanger geworden. Dit voelt als een wonder voor ons. 4w6d zwanger. Misselijkheid maar ook trek, lichte pijnen af en toe en een branderig gevoel rondom mijn vagina/in mijn baarmoeder, denk ik. Vermoeidheid. Angsten & onzekerheid. Gebrek aan geduld en toch geduld, want, wat ga je eraan doen? Op 26 februari de eerste echo. Heel spannend dit! ❤ Het enige wat we willen is een gezonde baby!

9 maanden geleden

Noorderlicht, 35 Tweede kindje 17 oktober Hormonaal? Kan dat al? Heb al zat gehuild 🤪 3000 dingen gaan door mijn hoofd, mijn eerste is een moeilijke slaper. Hoe gaat dat samen straks? In hoeverre gaat deze zwangerschap op de vorige lijken? Ik hoop heel veel, had weinig klachten de vorige keer.

9 maanden geleden

Hoi hoi! Ik benKelly, 33 jaar omgeving Drenthe. uitgerekende datum is 17oktober. Super gelukkig en verdrietig tegelijkertijd. 3 jaar aan het proberen zwanger te raken en 2 jaar geleden een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad met 9 weken. Heel bang nu dus maar o zo blij! Ovulatie was op de datum dat twee jaar geleden wij ons kindje kwijtraakte en daardoor heel bijzonder voor ons! 🌈 Symptomen zijn pijnlijke borsten, goede speurneus en heeeel moe. Heel veel zin jullie te leren kennen, toch speciaal zo samen rond zelfde datum uitgerekend♥️

9 maanden geleden

Reactie op Lisa_1991

Ik ben Lisa, mama van een prachtig zoontje dat nu in de sterren is. Hij zou ...
Spannend he, na zo’n gemis.. ♥️

9 maanden geleden

Reactie op Alexis11

Hoi, ik ben Alexis, 36. Uitgerekend op 14 oktober. Eerste zwangerschap na 3 ...
Wij lopen gelijk en ik heb ook 26 februari de eerste echo! Spannend🍀

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Wij lopen gelijk en ik heb ook 26 februari de eerste echo! Spannend🍀
Heel spannend!!! Sterkte! Ik duim voor je!

9 maanden geleden

Reactie op Sanneee

Heeeyyy! Ik ben Sanne, 31 jaar oud en nu in verwachting van ons eerste kind ...
Zorg dat je voldoende vezels & water binnenkrijgt. Dit helpt mij enorm! Een tip: crunchy groeten en fruit = rijk in vezels!

9 maanden geleden

Hallo ik ben Patries en ben 43 jaar en zwanger van mijn 1e. Onverwacht maar zeer welkom. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik ook 16 oktober uitgerekend. Mijn klachten zijn beetje misselijk bijna hele dag. Buikpijn daar waar de baarmoeder zit. 11 maart naar de verloskundige en dan een vroege echo. Erg spannend allemaal

9 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Joyce, 35 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Mijn uitgerekende datum is 20 oktober, aangezien ik 28 januari mijn eerste inseminatie heb gehad. Ik ben namelijk bezig op BAM-mama te worden. En doordat ik onverwacht het medische traject in ging had ik totaal niet verwacht dat het de eerste poging zou lukken. Maar de test zaterdag gaf toch echt zwanger aan😍

9 maanden geleden

Hi, Mijn naam is Nadia, 27 jaar, en zaterdag 10-02 voor het eerst een positieve test. Volgens de berekening ben ik uitgerekend op 15 oktober en ben ik morgen 5 weken zwanger. Na 1,5 jaar is het eindelijk gelukt, dus veel blijdschap, maar ook veel spanning. Kwaaltjes voor nu; heel moe, gevoelige borsten, het gevoel hebben niet helemaal fit te zijn. 6 maart de eerste echo!

9 maanden geleden

Wat leuk! Mijn naam is Ellen, 32, moeder van een dochter van 2,5 jaar. Uitgerekende datum is 17 Oktober. Vorige maand helaas een miskraam gehad, dit was de tweede.

9 maanden geleden

Goedeavond dames! De dag is bijna ten einde en ik was benieuwd: Hoe voelen jullie je vandaag?☺️💕