2409 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Goedeavond dames! De dag is bijna ten einde en ik was benieuwd: Hoe voelen ...
Ja, hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben serieus al kraamzorg aan het regelen! De vorige keer was dat nogal gestress. Je kunt haast niet te vroeg zijn. Het voelt alleen erg onnatuurlijk, het is al meteen zo 'zakelijk' terwijl er nog vanalles kan gebeuren. Lichamelijk gebeurt er niet veel, maakt me ook wat onzeker. Hoe is het daar?

9 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Joyce. Ik ben 31 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 17 oktober. Een erg spannende maar vooral ook leuke periode. Ik heb vooral af en toe krampen die aanvoelen als menstruatiepijn en gevoelige borsten. Verder voel ik me nog vrij goed. 1 maart de eerste echo. Spannend maar ook veel zin in.

9 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Ja, hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben serieus al kraamzorg aan het rege ...
Oef, ik twijfel hierover. Heb wel al het kdv gebeld 🙈. Misschien dan ook de kraamzorg maar alvast... Hier gaat het eigenlijk best wel goed. Afgelopen week heel moe en misselijk geweest, maar dat viel vandaag echt alles mee 💪. @Kelly hoe is het met jou?

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Bij mij beginnen de kwaaltjes te komen! Moe, misselijk begint langzaam op te spelen en hier en daar krampen in de borsten . 🙏 Nog 14 dagen voor de echo!

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Gisteren niks aan de hand en ook de stad in geweest ivm carnaval. Vandaag moe, misselijk, maagzuur… mn een kop koffie per dag viel verkeerd 🤷🏽‍♀️ hopelijk morgen beter want dan moet ik weer werken

9 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Ja, hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben serieus al kraamzorg aan het rege ...
Wat ben je er vroeg bij! Goed bezig 💪🏻💪🏻

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Bij mij beginnen de kwaaltjes te komen! Moe, misselijk begint langzaam op t ...
Voor mij ook 2 weken !! 🤞🏻

9 maanden geleden

Reactie op SelinaVeenendaal

Hoi hoi Ik ben Selina En ben 26 jaar. Ik ben in verwachting van een 2e k ...
Hey! Ik ben Aylin en deze datum ook uitgerekend! 32 jaar en heb al een dochtertje van 7. 4de zwangerschap inmiddels.

9 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Oef, ik twijfel hierover. Heb wel al het kdv gebeld 🙈. Misschien dan ook d ...
Hier gaat het wel goed, probeer de twijfels te negeren en weet dat ik alleen maar mijn best kan doen en meer niet🥺 Zaterdag en zondag heel erg moe, gisteren totaal niet (hallo twijfels😜) ook dagen ervoor erg opgeblazen en pijnlijke borsten. Nu al een stuk minder (twijfel!) maar gelukkig vrijdag 1e (vroege) echo om te zien of het deze keer wel op de goede plek zit! Is geen garantie, maar wel (tijdelijke) verlichting🌸 Verder gister eigenlijk heel zenn en relaxed (wat ik als ADHD’er slecht ken) dus heel fijn🤞🏽♥️ Vind zo gezellig dat we met zoveel zijn🥳

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Hier gaat het wel goed, probeer de twijfels te negeren en weet dat ik allee ...
Oh fijn! Dan heb je iets om naar uit te kijken. Ik duim voor je. Het blijft zo onzeker en spannend allemaal deze tijd.

9 maanden geleden

Hoi, ik ben Cheryl, 28 jaar. Van het weekend positief getest voor ons eerste kindje. Datum staat op 18 oktober, dus echt nog heel pril! In december helaas een miskraam gehad met 6+2 weken, dus we hopen nu op het beste 🤞🏻 Ik merk dat ik heel enthousiast ben, maar tegelijkertijd vind ik het ook spannend. We gaan zien hoe het loopt deze keer!

9 maanden geleden

Hi! Ik ben 32 en zwanger van ons tweede kindje, ik denk uitgerekend op 19 oktober. Heel spannend weer, zeker na een vroege miskraam. Duimen dat het voor ons allemaal goed mag gaan! 🥰

9 maanden geleden

Zo, weer een dag voorbij. Erg drukke werkdag gehad. Ben meerdere keren vergeten dat ik zwanger ben 🤪 En dan steeds weer een ohja moment. Hoe is het met jullie

9 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Zo, weer een dag voorbij. Erg drukke werkdag gehad. Ben meerdere keren verg ...
Heeeerlijk! Zulke dagen moeten er meer zijn! 🥳🌸 Hier erg veel gapen, heel moe en tegelijkertijd veel energie… beetje gek… 😂 ook ineens soms dikke buik en dan 30 min later weer normaal😧

9 maanden geleden

4+2 van hopelijk 🌈kindje!

9 maanden geleden

Hoi! Ik ben Brigitte , 36 jaar en voor de eerste keer zwanger. Spannend!!! Uitgerekende datum is 21 Oktober. Symptomen tot nog toe: zijn opgezette buik, buikpijntjes, gevoelige borsten, beetje misselijk af en toe en heel gevoelig voor geuren. Haha, best veel symptomen als ik het zo opsom. Verder vind ik het echt nog heel lastig om te geloven. Het was in één keer raak, wat ik gezien mijn leeftijd en de hogere leeftijd van mijn partner echt niet had verwacht. En nu hoop ik dat het goed blijft gaan. Eerste echo is 8 maart!

9 maanden geleden

Reactie op sharon1010

4+2 van hopelijk 🌈kindje!
Wat leuk! Wat betekent 4+2?

9 maanden geleden

Reactie op brigitte1808

Wat leuk! Wat betekent 4+2?
4 weken en 2 dagen 🤗 de dagen worden altijd achter de + gezet

9 maanden geleden

Reactie op Lilaaa

Hi! Ik ben 32 en zwanger van ons tweede kindje, ik denk uitgerekend op 19 o ...
Spannend! Hoe oud is je eerste kindje.

9 maanden geleden

Hoi dames, ik ben 33 jaar en heel pril zwanger van ons 2e kindje. Ik ben uitgerekend op 19 oktober. Ik heb nu lichte menstruatieachtige klachten verder beetje moe. 😅