2409 Reacties
9 maanden geleden
Hi,
Ik lijk mij aan te mogen sluiten bij de 19 oktober-dames. Ik ben 32 jaar en dus nog pril zwanger.
Clearblue gaf vanochtend 2-3 aan ☺️
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Toch dit jaar een mooie Valentijnsdag. Ik heb er niets mee, maar dit is wel ...
Jij ook!
Ik ga vandaag bloemen kopen voor mijn man. Ik had ooit een keer gelezen dat mannen hun eerste bos bloemen kregen op hun begrafenis. Misschien is dat wat overdreven maar het is een mooi idee om eens bloemen te kopen.
Verder hebben wij eigenlijk ook niks met Valentijnsdag.
Ik ben vandaag echt super moe, ik begin slecht te slapen en mijn dreumes was wakker om 5.15 🫠
9 maanden geleden
Ik slaap wel erg slecht en kort. Hebben jullie daar ook last van. Ik viel ongeveer 23.00 in slaap en vanaf 03.00 uur wakker🤷♀️
9 maanden geleden
Ik slaap wel erg slecht en kort. Hebben jullie daar ook last van. Ik viel o ...
Story of my life!! En dan ben ik helemaal gesloopt smorgens🥹
9 maanden geleden
Reactie op Mommy2Be..
Story of my life!! En dan ben ik helemaal gesloopt smorgens🥹
Ik ben gelukkig wel fit overdag. Op de kwaaltjes verder na dan
9 maanden geleden
Hoi dames!! Ik heb gisteren een duidelijk positief zwangerschapstest gehad en vervolgens een cb test gedaan waarop 2-3 weken zwanger stond.
Na bijna een jaar proberen ben ik zwanger van mijn eerste kindje! Ik ben zelf 25 jaar oud en onze baby is uitgerekend op 19 oktober. Grappige is dat de uitgerekende dag mijn verjaardag is. Mooiere cadeau had ik niet gewild.
De symptomen die ik heb zijn vooral vermoeidheid, vroeg wakker worden en menstruatie achtige krampen die elke dag wel minder wordt.
Na een hoge hcg waarde boven de 2000 wilde de gynaecoloog vandaag toch even kijken, maar gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het hartje konden we nog niet horen, omdat het daar nog veel te vroeg voor is, maar wel het vruchtzakje gezien🥰
9 maanden geleden
hoi, sluit hier ook graag aan! Ik ben 28 en zwanger van ons eerste kindje. Vanochtend positief getest, dit was de eerste ronde dus nog dus moet het nog even gaan beseffen!! Voel me wel ontzettend gezegend. prachtig valentijnscadeau
Obv mijn laatste menstruatie zou ik 18 oktober zijn uitgerekend maar obv mn ovulatie wat later.
Op 12 maart hebben we de eerste echo dus blijft tot dan nog wel een beetje spannend.
Wat betreft symptomen: vooral erg opgeblazen gevoel en gevoelige borsten en soms een vlaagje misselijkheid
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Good morning allemaal!
Hoe is het vandaag?
Hier oké, 3:00 wakker en heb h ...
Ja begrijpelijk! Ik heb het vorige week ook gehad, maar sinds maandag ineens over. Ik hoop dat jij ook snel weer lekker slaapt! 🤞
9 maanden geleden
Reactie op Babyijssie
Hi,
Mijn naam is Nadia, 27 jaar, en zaterdag 10-02 voor het eerst een posi ...
Hallo hier ook 6 maart eerste echo dan 7+6 weken