2409 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op mdkdv

Leuk! Ik sluit hier ook aan. Ik ben 26 jaar en dit wordt ons tweede kindje. ...
Ik heb een zoon van september 2022 en ook rond die datum uitgerekend!

9 maanden geleden

Reactie op Charlenevl

Ja begrijpelijk! Ik heb het vorige week ook gehad, maar sinds maandag ineen ...
Naast jouw naam staat bij mij: “Vriend”😯 ik denk dat wij samen in zelfde zwangersschap kletsgroepje zaten toen hier! Ik was 10 september 2022 uitgerekend, maar kreeg met 8 weken pijn en bleek BBZ te hebben! Kan het zijn dat wij elkaar daarvan ‘kennen’?😯

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Good morning allemaal! Hoe is het vandaag? Hier oké, 3:00 wakker en heb h ...
Pff houd op, hier ook. Ik kan gelukkig mijn werktijden ook zelf indelen, als ik mijn uren midden in de nacht wil maken, kan dat ook. Ik had een heel boos verhaal getypt over hoe het de schuld van mijn man is dat ik al wakker ben, maar ik denk dat hij nog even moet wennen dat slapen nu lastig is voor mij. Hij is zo lief om vandaag op te staan met de dreumes (terwijl hij ook alle nachten doet), maar hij maakt mij er ook mee wakker en inslapen lukt nu niet. Gelukkig was de dreumes vandaag pas 6:15 wakker en niet 5:00 zoals de afgelopen week.

9 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Pff houd op, hier ook. Ik kan gelukkig mijn werktijden ook zelf indelen, al ...
Zooooo kuuuuut!!!! Hopelijk hebben we er snel geen last meer van😭 heerlijk wel zo flexibel met werk he! Vanmiddag dan maar even een dutje doen😂

9 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Ik heb een zoon van september 2022 en ook rond die datum uitgerekend!
Ah wat leuk, toevallig ook!

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Good morning allemaal! Hoe is het vandaag? Hier oké, 3:00 wakker en heb h ...
Gisteren om 3 uur klaar wakker en vandaag om 4 uur. Mijn wekker gaat om 5 uur dus gaat nu de goeie kant op.

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Naast jouw naam staat bij mij: “Vriend”😯 ik denk dat wij samen in zelfde z ...
Nee, dat komt denk ik omdat ik echt heel lang geleden een keer geld heb gedoneerd aan 24baby en dan werd je "vriend". Ik heb zelf alleen in de geboorteclubs februari 2021 en maart 2023 gezeten.

9 maanden geleden

hoi dames. ik sluit mij ook aan hier! sinds 2 dagen weet ik dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. uitgerekend voor zover ik nu weet 17-10. Wij hebben al een zoon van dec 2020. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Ik heb meer klachten als de vorige keer. heel emo, misselijk, pijnlijke borsten. Vorige zwangerschap voelde ik nauwelijks iets in het begin. Zo benieuwd naar de eerste echo 29-2 😍

9 maanden geleden

Mijn naam is eliane uit amsterdam, 33 jaar en zwanger van mijn eerste. Uitgerekend op 17 oktober. Mijn eerste echo is 7 maart, ik kan gewoon niet wachten en vind deze weken zó spannend dat ik even nergens anders aan kan denken. Wie heeft dat ook?

9 maanden geleden

Reactie op Lilaaa

Ze is drie :) Zo’n gek maar mooi idee dat ze grote zus wordt! Heb jij ook a ...
Ja een dochter van 6. Maakt het wel bijzonder hè.

9 maanden geleden

Vandaag wat bloedverlies. Pijn aan de onderrug. Nu op de bank wat proberen te slapen. Moet er niet aan denken dat het weer mis gaat. Meer dames die toch iets wat bloedverlies hebben gehad? Maar verder wel goed verloopt?

9 maanden geleden

Vandaag wat bloedverlies. Pijn aan de onderrug. Nu op de bank wat proberen ...
Ik heb vorige week wat bloedverlies gehad. Waarschijnlijk een adertje dat geknapt was, gezien de goede doorbloeding van de baarmoeder… Doe rustig aan!

9 maanden geleden

Vandaag wat bloedverlies. Pijn aan de onderrug. Nu op de bank wat proberen ...
Beentjes omhoog en even jij tijd♥️ niet piekeren! Manifesteer het, het komt goed🌸

9 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Beentjes omhoog en even jij tijd♥️ niet piekeren! Manifesteer het, het komt ...
Super lief dat je dit zegt. Ga ik doen. 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Eliane1

Mijn naam is eliane uit amsterdam, 33 jaar en zwanger van mijn eerste. Uitg ...
Ja die eerste echo is wel een dingetje... Mijn eerste echo is met 8 weken en 4 dagen... Ik ben de twee weken ervoor op vakantie. Die eerste echo is echt wel een grote mijlpaal.

9 maanden geleden

Vandaag na de gynaecoloog geweest. Ik had al een week buikpijn en vanaf gisteren pijn tussen mijn schouderbladen. Wat ik op internet vond verontruste mij ivm bbz. De huisarts verwees me door om mij gerust te stellen. En dat is gelukt. De kleine zit precies waar ie hoort te zitten in de baarmoeder en de klachten komen waarschijnlijk voort uit mijn gevoelige darmen. Ik ben zo opgelucht. Ookal is het nog maar heeel pril.

9 maanden geleden

Vandaag na de gynaecoloog geweest. Ik had al een week buikpijn en vanaf gis ...
Ik had precies hetzelfde mijn vorige zwangerschap! Kwam toch door pds en bekken pijn. Deze zwangerschap totaal geen last van , zo gek…

9 maanden geleden

Reactie op Room1995

Ik meld mij ook gezellig weer aan! Ik ben Romy 28 jaar Tweede zwangerscha ...
🙏🏼💕

9 maanden geleden

19 oktober uitgerekend ♎️ 1e kindje 🤰🏼 Nog weinig last van symptomen.. beetje acne, dorstig, sommige dagen kleine krampjed. Elke dag is weer anders als het gaat om symptomen 🤔

9 maanden geleden

Ik meld me ook aan hier, 33 jaar, dochter van 2 jaar en voor haar een miskraam gehad met 6 weken. 16 oktober uitgerekend nu! Heeel spannend weer!