212 Reacties

3 maanden geleden

14 Oktober (als het goed is)

3 maanden geleden

8 oktober als het goed is馃拫

3 maanden geleden

8 oktober als het goed is

3 maanden geleden

Ook 8 oktober 馃槉

3 maanden geleden

Ik zoals het nu lijkt 11 oktober

3 maanden geleden

Hier ook 11 oktober voor nu

3 maanden geleden

als alles goed gaat 12 oktober!

3 maanden geleden

8 oktober uitgerekend, 22 februari eerste echo! Heel zenuwachtig doordat ik in september een miskraam heb gehad bij 5w2d. 馃馃寛

3 maanden geleden

10 oktober!

3 maanden geleden

Net de verloskundepraktijk gebeld voor een afspraak. 1 maart nu de eerste echo staan. Vanaf de laatste menstruatie komen zij op 12 oktober uit als uitgerekende datum. Ik zou dan bij de echo precies 8 weken zijn.Dit worden denk ik tergend stroperige dagen die afspraak.

3 maanden geleden

voor nu is het 11 oktober, 29 februari 1e echo.,馃寛 ontzettend spannende weken, in oktober '23 een miskraam gehad met 6.6

3 maanden geleden

Ik kom zelf op 10-12 oktober op basis van mijn laatste menstruatie en gemiddelde cyclusduur. Ik heb me ingeschreven bij de verloskundige, maar heb nog geen contact met ze gehad. Hoop dat ik snel een positieve bevestiging krijg dmv een echo, ik kan echt niet wachten!

3 maanden geleden

Reactie op vdpb1

8 oktober als het goed is
Ik ook! Reken jij vanaf 2 januari als laatste eerste menstruatie dag?

3 maanden geleden

11 oktober op mijn eigen verjaardag uitgerekend 馃グ. En 26 februari de 1e echo

3 maanden geleden

11 oktober uitgerekend, dit is op basis van mijn eigen berekeningen. Kindje nr 3 馃グ 23 feb een echo gepland staan.

3 maanden geleden

Hier ook 11 oktober uitgerekend en 27 februari de eerste echo 馃

3 maanden geleden

Ik ben 11 oktober uitgerekend van de 3e 馃グ Weet nog niet wanneer ik mijn eerste echo heb! Merken jullie al iets aan klachten?

3 maanden geleden

Wat een vroege echo鈥檚 allemaal! Mijn eerste staat pas met 10+3. Twijfel stiekem wel of ik voor een eerdere vitaliteitsecho moet gaan. Dat hebben jullie dus wel allemaal?

3 maanden geleden

8 oktober uitgerekend als het goed is! 馃檹

3 maanden geleden

Ik moet nog mijn echo krijgen maar naar verwachting 12 oktober. (Onregelmatige cyclus) 26 feb. Eerste echo. Maar mega zenuwachtig.