7 Reacties
20 dagen geleden
Ons zoontje is 6 dagen oud. We laten hem overdag tussen de voedingen in de box slapen en vandaag voor het eerst ook 1x in zijn eigen ledikantje op zijn kamertje met de babyfoon.
‘s avonds proberen we na de laatste voeding hem boven in de cosleeper te leggen en gaan wij ook naar bed. Maar er is nog totaal geen regelmaat en ben zelf ook nog aan het uitproberen wat werkt voor ons.
20 dagen geleden
Bij ons gaat de kleine met ons mee naar boven. Zolang ik nachtvoedingen doe en de kleine dus nog niet doorslaapt geef ik nog 1 voeding voor ik zelf ga slapen en dan gaat madam de wieg in bij ons op de kamer.
Mijn oudste heb ik ook pas met 4 maanden zijn eigen bedtijd gegeven in zijn eigen kamertje. Maar die slaapt inmiddels klokje rond😊
20 dagen geleden
Wij wisselen een beetje met hoe de laatste avondvoeding uitkomt. Soms is dat rond 22u en leggen we hem nog even in de box, en kijken wij nog een serietje af ofzo. En dan nemen we hem als wij gaan slapen mee naar boven en dan slaapt hij meestal prima door in de co-sleeper. Andere keren komt het zo uit dat we om 21:30u de laatste avondvoeding in bed geven en dan alle 3 gaan slapen.
Scheelt dat mijn man nog niet hoeft te werken en we de nachten samen kunnen doen.