10 Reacties
19 dagen geleden
Kleine meid van 4,5e week komt 2x per nacht ongeveer om de 3,5/4 uur. 1e fles is kv en 2e fles is bv.
19 dagen geleden
Ik dacht dat het regeldagen waren want hiervoor kon hij me 6u laten slapen. Maar dit is al dag 5. Word helemaal gek
19 dagen geleden
Ons zoontje komt 1x in de nacht. We geven rond 22:00 de laatste fles en dan laten we hem zelf komen in de nacht, dit is vaak tussen 2 en 3. Daarna komt hij rond 6.30/7.00 weer. Hij is nu 2 weken en krijgt flesvoeding.
19 dagen geleden
Reactie op Lesley03
Ik OOK
Zwaar he?! Pff. Ben echt even ten einde raad
19 dagen geleden
Ik geef om 22.45 de laatste keer. Dan begint hij meestal rond 06.15 weer wakker te worden en vervolgens weer rond 9.30. Het moment van 6.15 probeer ik nu steeds verder naar achter te schuiven. Hij wordt namelijk niet altijd wakker, maar begint dan wel een beetje te kreunen etc.
Ik ben wel actief met een wakker/slaapschema aan de slag want in week 3 was die zo onrustig, wakker, slecht slapen, om de paar uur eten. Hij bleek oververmoeid te zijn en wilde graag overal bij zijn. Sindsdien gaat het heel erg goed.
Hij krijgt uitsluitend borstvoeding en hij is nu bijna 5 weken. Groeit als een gek dus extra voeding in de nacht is niet nodig volgens het consultatiebureau.