101 Reacties

茅茅n maand geleden

38+ weken. Even afwachten maar in ieder geval binnen 2 weken bevallen馃槃

茅茅n maand geleden

Jaa zo spannend!! Ben 27 oktober uitgerekend. Wel gek dat je geen idee hebt wanneer hij komt, kan elk moment gebeuren maar ook nog 5 weken duren. We kunnen niet wachten, ben zooo benieuwd naar hem 馃槏馃┑

茅茅n maand geleden

Reactie op elinemetbaby

Woehoe! Ik vind het wel spannend, zeker dat je niet weet wanneer het gaat g ...
Haha ik ben ook 25 oktober uitgerekend. Wij weten wel dat hij 17 of 18 oktober geboren gaat worden! Tenzij die zich eerder aankondigt natuurlijk

茅茅n maand geleden

Zo spannend! Onze kleine meid wordt morgen gehaald met een geplande keizersnede!

茅茅n maand geleden

4 oktober uitgerekend, zelf 15 oktober jarig (ik was 14 dagen te laat geboren) 馃檲 misschien word het mijn verjaardagscadeau

茅茅n maand geleden

Reactie op Laura4321

4 oktober uitgerekend, zelf 15 oktober jarig (ik was 14 dagen te laat gebor ...
Oh dat kan hier ook nog! Ik ben 5 dagen voor de uitgerekende datum jarig 馃帀

茅茅n maand geleden

Dacht dat deze maand noooooit zou komen! Maar hij is we eindelijk!!!馃ス

茅茅n maand geleden

Nu wordt het wel spannend! Ergens ben ik blij dat we wel gewoon oktober hebben gehaald omdat dat echt in m'n hoofd zat als d茅 maand. En september had dan toch niet helemaal geklopt voor m'n gevoel... 馃檲 (niet dat ik me daar met wee毛n nog druk over zou hebben gemaakt) Ik ben 11 oktober uitgerekend. Ben zo benieuwd. Hopelijk laat ze niet veel langer dan 40 weken op zich wachten. 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Laura4321

4 oktober uitgerekend, zelf 15 oktober jarig (ik was 14 dagen te laat gebor ...
Haha spannend! Mijn man is vandaag jarig en gaf net duidelijke instructies aan mijn buik dat ze moet blijven zitten. Want vandaag is papa's dag 馃槀

茅茅n maand geleden

Vandaag uitgerekend & de verjaardag van mijn partner! Helaas nog geen gerommel. Zo spannend en zo klaar mee haha 馃槄

茅茅n maand geleden

Aanstaande zaterdag uitgerekend. Iedereen zelfs de verloskundige dacht echt dat het een september baby zou worden. Maar iedereen zit er naast helaas. Ik sta echt op klappen en ben op dus meid mag komen. Wordt sowieso donderdag gestript indien ik ontsluiting heb natuurlijk.

茅茅n maand geleden

Reactie op Vaiana2024

Spannend! Ik hoop op een oktober baby, maar met een uitgerekende datum van ...
Hier ook 20 oktober maar ik hoop toch niet op november 馃槀 al vind ik het zwanger zijn vooralsnog helemaal prima

茅茅n maand geleden

Eind deze week staat de inleiding gepland van onze eerste kindjes 馃懚馃徏馃懚馃徏馃挄 begint nu toch wel spannend te worden, helaas sinds gister flinke griep dus 馃馃徏 dat dit gauw wegtrekt! Succes ook nog even andere mama鈥檚 馃グ

茅茅n maand geleden

Wat ik al verwacht had.. Ons september baby'tje wordt een oktober baby'tje. 40+2 vandaag 馃┓

茅茅n maand geleden

Zo spannend! Ik ben aanstaande vrijdag uitgerekend. Tot nu toe niet het gevoel dat er iets gebeurd daarbinnen dus nog eventjes geduld 馃┓

茅茅n maand geleden

Zooo spannend! Hier is het gewoon wachten tot die zich meldt dus extra spannend. Begin ietsje gerommel te krijgen dus ben benieuwd hoeveel weken die nog blijft zitten haha

茅茅n maand geleden

Ik ben 31 oktober uitgerekend, dus grote kans dat ik naar de november geboorte club moet. Ik was zelf op 1 dag na 3 weken langer blijven zitten bij mn moeder in haar buik

茅茅n maand geleden

Aanstaande vrijdag uitgerekend. Niet verwacht dat het toch een oktober kindje zou worden, wel super leuk!! Vannacht veel wee毛n gehad maar helaas afgezakt. Nu wel veel buikpijn dus hoop dat het toch al beetje is begonnen. Zo standaard controle bij de VK, alleen zij controleren qua ontsluiting enz helaas niks!

茅茅n maand geleden

Ik kan niet wachten! Ben officieel 1 november uitgerekend, maar zal eerder worden ingeleid. Ik ben er helemaal klaar voor! (En mee... 馃槄)

茅茅n maand geleden

Reactie op Sannxx

Ik ben 31 oktober uitgerekend, dus grote kans dat ik naar de november geboo ...
Ik ook 31 oktober uitgerekend. En toch is het spannend en hoop ik dat het een oktober kindje gaat worden馃き馃き al zal me niks verbazen als het inderdaad november word