101 Reacties
茅茅n maand geleden
38+ weken. Even afwachten maar in ieder geval binnen 2 weken bevallen馃槃
茅茅n maand geleden
Zo spannend! Onze kleine meid wordt morgen gehaald met een geplande keizersnede!
茅茅n maand geleden
Dacht dat deze maand noooooit zou komen! Maar hij is we eindelijk!!!馃ス
茅茅n maand geleden
Nu wordt het wel spannend!
Ergens ben ik blij dat we wel gewoon oktober hebben gehaald omdat dat echt in m'n hoofd zat als d茅 maand. En september had dan toch niet helemaal geklopt voor m'n gevoel... 馃檲 (niet dat ik me daar met wee毛n nog druk over zou hebben gemaakt)
Ik ben 11 oktober uitgerekend. Ben zo benieuwd. Hopelijk laat ze niet veel langer dan 40 weken op zich wachten. 馃
茅茅n maand geleden
Reactie op Laura4321
4 oktober uitgerekend, zelf 15 oktober jarig (ik was 14 dagen te laat gebor ...
Haha spannend! Mijn man is vandaag jarig en gaf net duidelijke instructies aan mijn buik dat ze moet blijven zitten. Want vandaag is papa's dag 馃槀
茅茅n maand geleden
Vandaag uitgerekend & de verjaardag van mijn partner! Helaas nog geen gerommel. Zo spannend en zo klaar mee haha 馃槄
茅茅n maand geleden
Aanstaande zaterdag uitgerekend. Iedereen zelfs de verloskundige dacht echt dat het een september baby zou worden. Maar iedereen zit er naast helaas. Ik sta echt op klappen en ben op dus meid mag komen. Wordt sowieso donderdag gestript indien ik ontsluiting heb natuurlijk.
茅茅n maand geleden
Reactie op Vaiana2024
Spannend! Ik hoop op een oktober baby, maar met een uitgerekende datum van ...
Hier ook 20 oktober maar ik hoop toch niet op november 馃槀 al vind ik het zwanger zijn vooralsnog helemaal prima
茅茅n maand geleden
Wat ik al verwacht had.. Ons september baby'tje wordt een oktober baby'tje. 40+2 vandaag 馃┓
茅茅n maand geleden
Zooo spannend! Hier is het gewoon wachten tot die zich meldt dus extra spannend.
Begin ietsje gerommel te krijgen dus ben benieuwd hoeveel weken die nog blijft zitten haha
茅茅n maand geleden
Aanstaande vrijdag uitgerekend. Niet verwacht dat het toch een oktober kindje zou worden, wel super leuk!!
Vannacht veel wee毛n gehad maar helaas afgezakt. Nu wel veel buikpijn dus hoop dat het toch al beetje is begonnen.
Zo standaard controle bij de VK, alleen zij controleren qua ontsluiting enz helaas niks!