13 Reacties
één maand geleden
Een dagdeel met je blote billen op een celstofmatje zitten dat helpt vaak met de genezing.
En koelen.
één maand geleden
Net de verloskundige gebeld. Zij denkt dat de hechtingen bij bewegen wat irritatie kunnen veroorzaken en komt zo deze kant op om de hechtingen te verwijderen.
één maand geleden
Ik ben zelf ook bijna totaal uitgescheurd ( gelukkig dus niet niet 🤞🏼) maar moest na de bevalling wel naar het ziekenhuis om het te laten hechten. Zelf heb ik hier gelukkig niet veel last van gehad. Maar voelde het soms wel trekken. Na 7 dagen mochten een aantal hechtingen eruit want die waren niet meer nodig. Dus heeft ds verloskundige die eruit gehaald. Misschien kan dat bij jou ook? Ik heb dagelijks 3 keer per dag gekoeld met een cookpack. En ik rustte smiddags op bed ( even een dutje doen) en dan deed ik alles uit en heb ik het laten luchten.
één maand geleden
Ik had/heb ook een enorm drukkend gevoel op de onderkant. Ben nu 4 weken na m'n bevalling. Ook nog nadat de hechtingen waren verwijderd. VK gaf aan dat de spieren van je bekkenbodem ook weer moeten "terug veren" en dat het tijd kost. En zeker met 6 weken een afspraak maken bij de bekkenfysio!
één maand geleden
Reactie op BerberJ
Ik had/heb ook een enorm drukkend gevoel op de onderkant. Ben nu 4 weken na ...
Ah dat was mijn volgende vraag. De hechtingen doen niet meer pijn maar het voelt heel erg of mijn vagina verzakt is. Lopen doe ik liever niet langer dan 10 minuten. Is dit bij iedereen zo?
één maand geleden
Ik herken dit. Ben ook bijna 4 weken geleden bevallen en heb een knip gehad. Vooral met staan voel ik een drukkend gevoel aan de onderkant. Liever sta ik dan ook niet langer dan 10 minuten omdat het dan echt oncomfortabel wordt. Ook voelt het litteken nog best wel gevoelig.
één maand geleden
Reactie op Tessa234
Ik herken dit. Ben ook bijna 4 weken geleden bevallen en heb een knip gehad ...
Is er iemand die bij jou heeft gekeken of het verzakt is? Zojuist was de verloskundige hier voor een controle. En die zei dat ze geen verzakking ziet maar wel een "flubbertje" uit mijn vaginawand die mogelijk een onprettig gevoel geeft. Als.deze vervelend blijft kan die op den duur verwijderd worden door de gynaecoloog. Echter denk ik dat dat niet dat drukkende gevoel veroorzaakt. Misschien dat een combinatie van de 2 het gewoon vervelend maakt...