83 Reacties

3 maanden geleden

Nog steeds niets gehoord..

3 maanden geleden

Ik heb afgelopen woensdag geprikt en ik zie nu in mijn dossier dat er vanochtend toegevoegd is dat er geen antistoffen aantoonbaar zijn 🎉. Ben echter nog niet gebeld door de vk. Dit liep inderdaad weer via Sanquin.

3 maanden geleden

Ik heb gelukkig ook geen antistoffen 😃🎉

3 maanden geleden

Ik heb dit tijdens mijn eerste zwanherschap ook gehad. Ik weet alleen niet meer of het c of d was. De verloskundige vertelde dit toen zeer terloops en gaf aan dat de kans maar héél klein was dat er antistoffen kwamen, dus ik heb helemaal niet opgemerkt dat het eventueel iets was om druk over te maken. Ik heb er ook nooit meer iets over gehoord. Hopelijk loopt het bij jou ook met een sisser af, volgens mij kunnen ze in alle gevallen geel goed reageren.

3 maanden geleden

Ik heb net een mailtje. Had ook vorige week woensdag geprikt, alles is goed. Geen antistoffen dus 🥳

3 maanden geleden

Over twee weken moet ik ook weer bloedprikken hiervoor.. C negatief! Geen idee wat er daarna volgt? Herinner het mij niet van mijn vorige zwangerschap meer 🥹

3 maanden geleden

Ik zit nu in de wachtruimte om te prikken 🤞🏼🍀 hopelijk een goede uitslag binnenkort 😮‍💨

3 maanden geleden

1e zwangerschap ook gehad, bloed geprikt met 27 weken. Niks aan de hand. Nu deze zwangerschap moet ik volgende week met 27 weken weer prikken

3 maanden geleden

Hier ook goed nieuws 🙌🏼😊 werd gister toch wel iets nerveus, maar gelukkig alles goed!

2 maanden geleden

Even dubbelcheck, dit is goed nieuws toch?☺️; Onderzoek foetale Rhd typering: niet te bepalen. Antistoffen negatief. In het serum zijn geen Rh- of andere irregulaire erytrocytenantistoffen aantoonbaar. Advies betreffende zwangerschap. Het is niet noodzakelijk in deze zws opnieuw bloed in te sturen.

2 maanden geleden

Reactie op Demive29

Even dubbelcheck, dit is goed nieuws toch?☺️; Onderzoek foetale Rhd typeri ...
Jaaa! 😊 je hebt geen antistoffen tegen de baby aangemaakt staat er 🥳

2 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Jaaa! 😊 je hebt geen antistoffen tegen de baby aangemaakt staat er 🥳
Thanks!! Gelukkig❤️

2 maanden geleden

Hier gister geprikt nu afwachten. Hoelang duurde het bij jullie ?? Ik heb al wel de andere uitslagen binnen.

2 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Hier gister geprikt nu afwachten. Hoelang duurde het bij jullie ?? Ik heb a ...
Bij mij 1,5 week

2 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Hier gister geprikt nu afwachten. Hoelang duurde het bij jullie ?? Ik heb a ...
Bij mij 2 dagen

2 maanden geleden

hier ook! ben nu 31 weken en heb vandaag een prikje gehad in m'n kont om ervoor te zorgen dat ik geen antistoffen aan maak na de bevallen moet ik dan weer een prikje het stelde gelukkig niet zoveel voor en deed ook niet echt pijn

2 maanden geleden

Reactie op fancy12

hier ook! ben nu 31 weken en heb vandaag een prikje gehad in m'n kont om er ...
Dan ben je D negatief. Voor c bestaat er geen prik

2 maanden geleden

Reactie op Demive29

Bij mij 1,5 week
Oehff wat lang!

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Bij mij 2 dagen
Dan zal het wel na het weekend worden gok ik zo hahah maar ik las ook al 1.5e week dus ik wacht geduldig af

2 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Hier gister geprikt nu afwachten. Hoelang duurde het bij jullie ?? Ik heb a ...
Ik heb woensdag geprikt en de uitslag was vandaag er al