11 Reacties
één maand geleden
You go girl! Zolang het goed voelt, kan het volgens mij geen kwaad. Alleen wanneer je vliezen gebroken zijn mag het niet meer dacht ik.
Ik heb mijn libido ook gewoon behouden, alleen mijn man zat niet zo lekker in z’n vel dus van zijn kant werd het iets minder.
En de buik zit met bepaalde dingen nu wel echt in de weg 😂
één maand geleden
Kan idd geen kwaad. Helaas heeft mijn vriend er geen zin meer in 😅
één maand geleden
Fijn dat het bij jullie nog zo actief is haha! Stiekem een beetje jaloers 😜 Hier is het helaas doodgebloed, zelf heb ik wel behoefte aan iets van initimiteit maar merk van mijn vriend uit 0,0 interesse er in. We hebben het al vaker besproken dat ik er mee zit en er onzeker van word maar er is niets veranderd laatste maanden 😅
één maand geleden
Pfff jaloers mijn vriend durft het niet meer want hij is bang dat die de baby raakt en vind dat geen fijn gevoel…. Mijn libido is alleen maar hoger geworden voor mijn gevoel en word er spms super geïrriteerd door 🙄🙄🙄
één maand geleden
Reactie op DeskundigeEland814848
Pfff jaloers mijn vriend durft het niet meer want hij is bang dat die de ba ...
Jaa zo herkenbaar. Haha. Ik heb het nu maar gewoon los gelaten, maar heb altijd sterke behoefte aan intimiteit gehad (is mijn love language). Dan is afgewezen worden wel extra pijnlijk. Zeker nu we vol in de hormonen zitten.
één maand geleden
Wat een gelukkige vriend zal jij hebben zeg 🙊😂
Hier nu bijna 39 weken, maar ik heb de gehele zwangerschap al gewoon echt geen libido.. het liefst wil ik geeneens dat me vriend me aanraakt, moet echt niks van hem hebben 😂
Zover ik weet van me verloskundige en het ziekenhuis is intimiteit juist goed, zolang het maar comfortabel is en voelt voor beide en der geen bloedverlies etc bij komt kijken.
één maand geleden
Jaa zo herkenbaar. Haha. Ik heb het nu maar gewoon los gelaten, maar heb al ...
Heel herkenbaar hoe je je voelt, vooral die afwijzing. Heb ik ook. Bij de eerste deed het me echt veel, maar inmiddels geleerd dat er veel over praten samen en gewoon lekker kunnen knuffelen al een hoop helpt.