820 Reacties

3 maanden geleden

Denk niet dat er mensen al een echo hebben… degenen die op 1 okt zijn uitgerekend zijn pas 4+5 😆

3 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Denk niet dat er mensen al een echo hebben… degenen die op 1 okt zijn uitge ...
Denk het ook niet.. 🙃 maar sommigen hebben soms wel een hele vroege echo en/of een pretecho. Ik las dat dat al kan met 5 weken. Daarbij zitten sommige op het randje sept/okt (waaronder ikzelf ook) Ook ben ik gewoon ongeduldig.. 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op ClaudiaPH

Denk het ook niet.. 🙃 maar sommigen hebben soms wel een hele vroege echo e ...
Hahaha ik ook hoor, 29 sept maar voel me hier dus fijner dan bij sept groep waar iedereen veel verder is.

3 maanden geleden

Morgen de eerste echo’s in deze groep als ik het goed heb! Ben benieuwd naar de foto’s!

3 maanden geleden

Ik moet ook nog even wachten. 20 januari mijn eerste echo!

3 maanden geleden

Ik 15 jan. Zijn er veel in die week. Maar wel leuk om aankomende week al wat voorproefjes te zien! ☺️

3 maanden geleden

Die van mij pas de 21ste. Maar lees mee. Vind wel leuk beetje positieve berichten te zien❤️

3 maanden geleden

Reactie op Koekje123

Ik moet ook nog even wachten. 20 januari mijn eerste echo!
Bedoel je niet februari? Ik heb ook 20 februari de eerste echo!

3 maanden geleden

Reactie op Valmol

Bedoel je niet februari? Ik heb ook 20 februari de eerste echo!
Ja sorry, haha 20 februari natuurlijk!

3 maanden geleden

Wanneer gaan jullie eerste echo doen? En wat kan je dan zien als je 5 wk bent?

3 maanden geleden

Reactie op Daisy67!

Wanneer gaan jullie eerste echo doen? En wat kan je dan zien als je 5 wk be ...
Morgen met 6+1. Met 5w zie je weinig, alleen een vruchtzakje met misschien een vruchtje

3 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Morgen met 6+1. Met 5w zie je weinig, alleen een vruchtzakje met misschien ...
Veel plezier!!!! ☺️

3 maanden geleden

Ik heb straks mn eerste echo! Ik ben nu 5+2. Heb in dec een miskraam gehad en vanwege aanhoudende klachten moet ik eerder voor echo 🍀

3 maanden geleden

Ik mag over twee weken op 19 februari voor een echo met 7,5 week 😊 ik vind het erg spannend! Ook al genoeg negatiefs meegemaakt dus hopelijk eens positief nieuws 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Morgen met 6+1. Met 5w zie je weinig, alleen een vruchtzakje met misschien ...
hoeft niet hoor, ik ga donderdag met 5.4 en in 2019 ging ik met 5.3 en zagen we een mooi kloppend hartje🥰 verschilt dus per zwangerschap

3 maanden geleden

hier ook begin 2 oktober uitgerekend, 20 februari eerste echo. Ben erg ongeduldig!

3 maanden geleden

Ik mag over een week op 14feb🤞🏻

3 maanden geleden

21 februari eerste echo met 7+3 ☺️

3 maanden geleden

Ik ben denk ik 8 oktober uitgerekend. Vanaf welk moment tellen jullie? Ik was op 2 januari hevig ongesteld maar paar dagen ervoor al spotting😆

3 maanden geleden

Reactie op miennn22

Ik ben denk ik 8 oktober uitgerekend. Vanaf welk moment tellen jullie? Ik w ...
Ze tellen vanaf de eerste dag menstruatie of eerste dag miskraam. Dat was bij mij dus helaas miskraam op 2 januari vruchtje verloren en vanaf toen tel ik dus nu deze zwangerschap wat ergens ook weer bijzonder is natuurlijk.