681 Reacties

3 maanden geleden

Lekker de lades van de commode aan het indelen, ik word hier echt heel blij van 😂!

3 maanden geleden

En de box staat dus die lade ook maar meteen gevuld haha 🤩

3 maanden geleden

Reactie op fvdp

Gratis ongevraagde tip; Pakjes natte doekjes op z’n kop bewaren tot gebruik, zodat alle doekjes dan even nat blijven tot gebruik 😉

3 maanden geleden

Reactie op fvdp

Lekker de lades van de commode aan het indelen, ik word hier echt heel blij ...
Waar zijn deze bakjes van? Ik heb te hoge besteld 🫣

3 maanden geleden

Reactie op fvdp

Oh ik word hier heel blij van, zo geordend. Maar ben je niet bang dat je kindje niet goed tegen de gekochte merken kan en dat je dan zoveel voorraad hebt waar je niets meer aan hebt? Dat houdt mij nog een beetje tegen om in bulk te kopen, terwijl dat wel het goedkoopste is natuurlijk...

3 maanden geleden

Reactie op Janneke_

Oh ik word hier heel blij van, zo geordend. Maar ben je niet bang dat je ki ...
De kraamverzorgende zei tegen ons ook koop eerst gewoon 2 pakken en kijk hoe het gaat. Maarja toen kwamen we bij de Kruidvat en was het 2+2 dus nu hebben we er ook 4 🤭🤣

3 maanden geleden

Reactie op S_2021

Gratis ongevraagde tip; Pakjes natte doekjes op z’n kop bewaren tot gebruik ...
Goede tip, thanks 😊!

3 maanden geleden

Reactie op BabydeRave

Waar zijn deze bakjes van? Ik heb te hoge besteld 🫣
Van de Wibra! Ze hebben ook een aantal andere kleuren en veel verschillende maten 😁.

3 maanden geleden

Reactie op Janneke_

Oh ik word hier heel blij van, zo geordend. Maar ben je niet bang dat je ki ...
Ja daardoor twijfelde ik wel! Alleen las heel veel goede reviews over deze doekjes, vooral ook van ouders met kinderen die gevoelige billetjes hadden en juist wel tegen deze doekjes konden. En er was nu een actie van 24 pakjes voor €39,- dus ik dacht ik ga er gewoon voor 🤣. Mocht hij er echt niet tegen kunnen is het ook geen rib uit mijn lijf en kan ik mijn broer of vriendinnen blij maken met extra doekjes haha!

3 maanden geleden

Reactie op BDBS94

Op wat kleine dingetjes na klaar!
Jaa mooi de baby bunny collectie! Die heb ik ook hihi. Lekker neutraal

3 maanden geleden

Wij moeten nog aan de kamer beginnen 🫣. Mijn zoontje verhuist naar een nieuwe kamer die we nu aan het verbouwen zijn.. Gelukkig hebben we heel veel dat voor een tweede ronde kan.. Afgelopen week behang besteld♥️. Heerlijk om binnenkort de kleertjes te mogen wassen en in de kast te hangen, haha.

3 maanden geleden

Reactie op Jojanne Meike

Wij moeten nog aan de kamer beginnen 🫣. Mijn zoontje verhuist naar een nie ...
Heeeel moooi😍

3 maanden geleden

Het begint steeds meer af te raken 🩷

3 maanden geleden

Reactie op lvo1821

Het begint steeds meer af te raken 🩷
Oeh ik ben even nieuwsgierig. Heb je de ikea plankjes met lak geverfd of gewoon met muurverf en heb je ze van te voren geschuurd? Ik twijfel namelijk om ze ook te verven in de kleur van de muur. Maar wil eigenlijk niet speciaal lak verf voor aanschaffen gezien we nog muurverf over hebben maar ik weet eigenlijk niet of dat maarzo kan

3 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Oeh ik ben even nieuwsgierig. Heb je de ikea plankjes met lak geverfd of ge ...
Ik heb ze idd licht opgeschuurd en gewoon met de muurverf die we overhadden geschilderd! Twee laagjes erop en klaar 😁

3 maanden geleden

Reactie op lvo1821

Ik heb ze idd licht opgeschuurd en gewoon met de muurverf die we overhadden ...
Thanks good to know misschien dat ik het ook ga doen! Leuk zo ideetjes van elkaar opdoen 🤩

3 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Thanks good to know misschien dat ik het ook ga doen! Leuk zo ideetjes van ...
Jaaa is leuk hè! Ik kijk ook graag in dit topic! En wat betreft de plankjes schilderen, ik ben echt blij dat ik het gedaan heb, zo komt de kleur van de muur aan de andere kant van het kamertje ook terug en is het een heel mooi geheel!

3 maanden geleden

Reactie op lvo1821

Jaaa is leuk hè! Ik kijk ook graag in dit topic! En wat betreft de plankjes ...
Ja hier twijfelen we een beetje om een soort boog te gaan schilderen en daar de plankjes in te hangen of om dus de plankjes te schilderen. We hebben namelijk meer houten details als in lamp en bloemen voor op de muur enzo. Dus twijfel twijfel twijfel 😅

3 maanden geleden

Zo goed als af! Nog gordijnen ophangen, laatste aankleding

3 maanden geleden

Reactie op Naomi2398

Zo goed als af! Nog gordijnen ophangen, laatste aankleding
Hele mooie kamer! Maar realiseer je je dat als je baby zijn hoofdje omhoog doet (zodra ze sterk genoeg zijn) hij/zij het hoofdje stoot?