40 Reacties

5 maanden geleden

Wat verschrikkelijk spannend en stressvol dit voor jou (jullie)! Hopelijk houdt de kleine het nog minstens 2 weken vol. Hebben ze enig idee hoe het kan dat je vliezen al zo vroeg zijn gebroken? 🍀🍀🍀

5 maanden geleden

@valoriiiee hoe gaat het nu?

4 maanden geleden

Reactie op SandyJR

@valoriiiee hoe gaat het nu?
Lief dat je het vraagt. Ik tik vandaag 25 weken aan. Ik lek nog steeds maar bloed nu niet meer. Maandag weer controles bij het Radboud en gesprekken over toekomstige opname. Hopelijk zijn de echos dan goed.... We hopen maar op het beste.....

4 maanden geleden

Reactie op valoriiiee

Lief dat je het vraagt. Ik tik vandaag 25 weken aan. Ik lek nog steeds maar ...
Ik duim voor jullie!

4 maanden geleden

Hoi Valoriiiee, hoe gaat het met je? Hopelijk lek je ondertussen niet meer en gaat alles goed!🍀

4 maanden geleden

Reactie op Happymealtje

Hoi Valoriiiee, hoe gaat het met je? Hopelijk lek je ondertussen niet meer ...
Lief dat je er naar vraagt! Ik ben vandaag 26+5, heb vandaag en morgen longrijping shots en word vrijdag preventief opgenomen in het Radboud voor monitoring. Dan breekt dus weer een nieuwe zware fase aan... Hopelijk blijft hij nog een hele tijd zitten!!!

3 maanden geleden

Hi, Hoe gaat het nu met jou en de kleine? 🍀

3 maanden geleden

Hoi weer een update, vandaag 29+3... Lig al dik 2 weken in het ziekenhuis ter monitoring. En dat is mentaal heel zwaar. Ik hoop vrijdag de 30 aan te tikken, dat zou een enorme mijlpaal zijn...

3 maanden geleden

Reactie op valoriiiee

Hoi weer een update, vandaag 29+3... Lig al dik 2 weken in het ziekenhuis t ...
Heeft de baby eigenlijk nog vruchtwater? Ik weet dat je lichaam weer nieuw vruchtwater aanmaakt maar als dit er direct weer uit lekt heb je daar denk ik niet zo veel aan?

3 maanden geleden

Reactie op valoriiiee

Hoi weer een update, vandaag 29+3... Lig al dik 2 weken in het ziekenhuis t ...
Wat fijn dat de baby nog binnen zit, kan me goed voorstellen dat het mentaal enorm zwaar is! Heb je lieve mensen om je heen die langskomen? Krijg je hulp van iemand uit het ziekenhuis om mee te praten? Hopelijk blijft je mini nog even zitten🍀❤️ Sterkte en kracht gewenst!❤️😘

2 maanden geleden

Hoi hoi! Hoe gaat het met je?

2 maanden geleden

Ons zoontje is geboren met 32+3. Ik heb 5.5 week in het ziekenhuis doorgebracht ter monitoring en dat was maar goed ook, want ik moest een spoedkeizersnede en als ik niet al in een academisch ziekenhuis was geweest, was hij snel overleden. Op het moment vecht hij nog op de nicu afdeling (intensive care neo). We kunnen gelukkig wel van hem genieten en hopen op het beste

2 maanden geleden

Reactie op valoriiiee

Ons zoontje is geboren met 32+3. Ik heb 5.5 week in het ziekenhuis doorgebr ...
Heel veel sterkte ! Ik duim voor jullie ❤️

2 maanden geleden

Reactie op valoriiiee

Ons zoontje is geboren met 32+3. Ik heb 5.5 week in het ziekenhuis doorgebr ...
Hou vol ♥️ sterkte!!

één maand geleden

Hoe gaat het met jullie?

één maand geleden

Helaas hebben wij afgelopen woensdag afscheid moeten nemen van ons zoontje. De langdurig gebroken vliezen (17 weken) en daardoor te weinig vruchtwater zorgden voor ernstige longonderontwikkeling ook al is hij met 32+3 geboren. Hij had de diagnose ernstige longhypoplasie. Hij heeft gevochten als een leeuwtje en is 2 maanden bij ons geweest. Hij groeide goed, maar zijn longen konden dat niet bijbenen en daardoor kwam hij in de problemen. We hebben ontzettend van hem genoten maar zijn ook intens verdrietig vanwege deze afloop na maanden stress en angst.

één maand geleden

Reactie op valoriiiee

Helaas hebben wij afgelopen woensdag afscheid moeten nemen van ons zoontje. ...
Ah neeeee, wat een ontzettend naar nieuws. Heel veel sterkte en liefde toegewenst. ☹️

één maand geleden

Reactie op valoriiiee

Oh wat verschrikkelijk.. ontzettend veel sterkte en kracht gewenst💙✨

één maand geleden

Reactie op valoriiiee

Jeetje wat heftig zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte 🩵✨

één maand geleden

Wat verdrietig.. heel veel sterkte een kracht toegewenst 🤍🤍🤍🤍