13 Reacties

één maand geleden

Ik heb het niet maar mis het wel, alleen maar voor de afwisseling lijkt het me prettig. Merk zelf dat het matras soms te ver in zakt waardoor bepaalde houdingen niet chil zijn. Een harde ondergrond waar je goed op kunt afzetten is dan wel fijn!

één maand geleden

Ik heb het in onze slaapkamer en het is echt wel handig! Ik doe zn laatste bv en de nachten op de stoel. Daarna gelijk weer terug bed in. Zeker een aanrader!!

één maand geleden

Ik zou een goede stoel zeker aanraden. Ik geef snachts zittend in de fauteuil voeding zodat mijn man kan slapen. Tis een kringloop vondst maar zoek op oorfauteuil!

één maand geleden

Ter aanvulling: je hoofd achterover kunnen leggen en de armsteun op goede hoogte is heel relaxed

één maand geleden

Welke stoel hebben jullie ?

één maand geleden

Welke stoel hebben jullie ?
Zie mijn foto

één maand geleden

De kleine slaapt nog in de cosleeper dus ik voed liggend in bed of rechtop zittend tegen een paar kussens maar wel op bed. Op haar kamertje hebben we wel een fijne stoel maar deze gebruik ik dus vooralsnog niet. Wel veel gebruikt toen mijn zoontje in zijn eigen kamertje ging slapen, maar toen kreeg hij afgekolfde melk.

één maand geleden

Nu eerst liggend op bed. Onze eerste lag vrij snel op haar eigen kamer dus toen de stoel gebruikt. Wij hebben een soort eetkamerstoel van Leenbakker. Met leuningen. Nu dezelfde voor de tweede gekocht.

één maand geleden

Wij wilde het eerst niet doen maar toch wel gedaan.. heerrlijk!!!!

één maand geleden

Bij mijn dochter deed ik liggend voeden in bed. Niet alle kindjes hoeven te boeren na een voeding, bij onze dochter was het niet nodig. Die wou gewoon lekker verder slapen na de voeding dus die legde ik altijd direct weer terug na de voeding.

één maand geleden

Ik deed ook liggend ivm zitpijn na veel hechtingen en dat wegdommelen vond ik heerlijk dus is zo gebleven. Dan vaak kort even op de rug kloppen en slapend de cosleeper in die altijd in kantelstand stond. Ging prima.

één maand geleden

Reactie op ComtesseC

Ik deed ook liggend ivm zitpijn na veel hechtingen en dat wegdommelen vond ...
Klop jij dan op het ruggetje terwijl je kindje nog ligt of doe je dat dan wel rechtop? Ik ben met ons zoontje nog best zoekende naar de fijnste houding om te voeden in de nacht. Hij spuugt nog best wel wat. Alleen na een flesje gekolfde bv in de zijligging spuugt ie dan wel weer veel minder. Misschien is dan voor hem liggend voeden in bed ook wel wat fijner

één maand geleden

Wij hebben deze besteld! De zitting is hoger en de armsteunen zitten op een prettige hoogte voor voeden. Wel prijzig, maar zit heerlijk en wat ons betreft helemaal waard!