364 Reacties
één maand geleden
Vandaag precies 40 weken en ziet er niet naar uit dat hij vandaag komt 🤭 dus sluit me ook hier aan.
Heb wel al ruim een week krampen, steeds iets meer maar zet nog niet door. Ik ben nog best actief en probeer nog zoveel mogelijk te doen en te genieten van de vrijheid en rust 🤣👍🏼
Maar ohhh wat duurt wachten lang he.. we willen hem zo graag ontmoeten 👶🏼🩵
één maand geleden
Vandaag strippen weer niet gelukt. Ga nu naar het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en wat eiwitten in urine. Krijg ook een serotiniteit check & we gaan een inleiding inplannen. Ukkie gaat nu echt niet meer uitzich zelf komen.. 😅
één maand geleden
Vandaag strippen weer niet gelukt. Ga nu naar het ziekenhuis vanwege hoge b ...
Succes
één maand geleden
Oh er zijn toch wel veel dames die ook overtijd zijn. Ik ben vandaag precies 41 weken. Afgelopen vrijdag dacht ik, een beetje met tegenzin: “oke dan maar strippen” en toen was m’n baarmoederhals nog niet eens helemaal verstreken. Was dat even een domper.
Morgen weer een afspraak bij de verloskundige voor een strippoging. Moet ook inderdaad urine meenemen voor onderzoek en woensdag een serotiniteitscontrole in het ziekenhuis. Had graag gehoopt dat ze gewoon vanzelf en op tijd kwam ..
één maand geleden
Vandaag strippen weer niet gelukt. Ga nu naar het ziekenhuis vanwege hoge b ...
Oh no 🥲 Wat een domper zeg! Ik word dinsdag ingeleid ivm hoge bloeddruk en hoop zo dat hij zichzelf meld. Had echt een super fijne zwangerschap en dit laatste gedeelte is zo stressvol 😣 Voel me echt zo’n tikkende tijdbom.
één maand geleden
🙋🏼♀️ Hier nog iemand!
Wilde graag een natuurlijke thuisbevalling maar zo zie je maar dat een bevalling zich niet laat plannen.
Vandaag met precies 42 weken een ballon geplaatst en morgen terug voor (hopelijk) de inleiding. Bij 41 en 41+4 strippogingen gehad, maar bij beide keren had ik nog geen ontsluiting.
Het is wel een geruststelling dat we weten dat hij morgen of overmorgen er eindelijk is. 🩵
één maand geleden
Hier ook 40+1 , 3x valse start gehad maar helaas zet niks definitief door. Hoop dat meneer zich snel meldt!
één maand geleden
Reactie op Natureandwalks
Wat mooi zeg! Gefeliciteerd. Hier 41 en nog aan het wachten, hoop dat ze sp ...
Dankjewel, jij succes nog even. Ik was heel blij met het advies van mijn verloskundige; bekijk het per dag, als het echt niet meer gaat kan je altijd nog actie ondernemen. Je kindje komt echt wanneer het er klaar voor is 🤍
één maand geleden
Hi dames, ik lees dat ik niet de enige ben gelukkig. Vandaag 41+3 dus was voor controle in het ziekenhuis. Gevraagd of de verloskundige mijn ontsluiting wilt checken nou bleek helaas ook bij mij dat de baarmoeder nog niet week is en te ver naar achter gekanteld staat. Strippen was bij mij dus ook niet mogelijk helaas.. dinsdag opnieuw een afspraak en nieuwe strip poging. Anders wordt er woensdag een ballonnetje geplaatst. Kijk daar echt enorm tegen op dus hopelijk komt ze een deze dagen uit zich zelf
één maand geleden
Reactie op Robsa
Jaa, ben blij dat ik vanaf morgen de controles in het ziekenhuis heb. Merk ...
Kan ik heel goed begrijpen! Ik had ook veel last van mijn bekken! Heel veel succes met de laatste loodjes, je kan het 💪🏼
één maand geleden
Gelukkig nog goed geslapen vannacht. Word nu zo nerveus wakker. Vanmiddag word ik ingeleid. Whaaaa. 😳
één maand geleden
Reactie op dbella
Vandaag 41+2. Zaterdag laten strippen met 2-3cm. Helaas na veel gerommel he ...
Ik ben 2 keer “gestript” wat niks heeft gedaan/ niet lukte. Mocht je echt mentaal klaar zijn met de zwangerschap zou ik voor vliezen breken kiezen. Ik vond het best pittig de teleurstelling elke keer.
één maand geleden
Reactie op marjoleinbutterfly12
Ik heb geen ervaring met strippen, maar hoor uit mijn omgeving dat het geen ...
Ik zit nog steeds in dubio..
Hoor inderdaad dat strippen geen pretje is. En bij ongeveer een derde van de zwangeren die gestript zijn, komt de bevalling op gang. Een derde krijgt veel voorweeën en/of harde buiken, zonder dat de bevalling doorzet. Mijn opties zijn:
1. Dinsdag en eventueel donderdag strippen, bevalling komt op gang
2. Dinsdag en eventueel donderdag strippen, bevalling komt niet op gang, afwachten of inleiden
3. Afwachten en inleiden vanaf week 41 (donderdag 31-10) maar verloskundige zei omdat nog niet moet, wordt dat waarschijnlijk pas na het weekend (in het weekend word je niet ingeleid bij geen spoed) 🧐
één maand geleden
Vandaag 40+6, vannacht en vanochtend wel steeds harde buiken die een beetje pijnlijk zijn, voelt nog niet als iets serieus helaas. Afgelopen controle was de kleine nog niet ingedaald, dus strippen nog geen optie. Weet ook nog niet of ik dit wil, vond dit bij nr 1 heel pijnlijk en heeft ook niks gedaan. Vrijdag controle in het zkh bij 41+3, hopelijk haal ik die niet 😂 en anders is hij hopelijk ingedaald, zodat ik in ieder geval de keuze heb tot strippen.. hoop zo dat deze bevalling geen inleiding wordg
één maand geleden
Reactie op lvo1821
Hoi, ik moet morgen met 40+3 naar de gynaecoloog voor een controle. Weet ie ...
Bij mij deden ze dit bij 40+4. Ik ben dezelfde dag bevallen 🙈. Je moet idd wel een beetje ontsluiting/verweking hebben van de baarmoedermond