364 Reacties

één maand geleden

Wanneer kregen jullie een serotoniteits check in het ziekenhuis? Ik ben vandaag 41 weken en ben net gebeld dat er pas vrijdag plek is. Is dit niet erg laat?

één maand geleden

Reactie op lau1995

Wanneer kregen jullie een serotoniteits check in het ziekenhuis? Ik ben van ...
In Utrecht Antonius ziekenhuis hebben ze het protocol net aangepast. Serotoniteits check bij 41+5, mits vk of zwangere daar anders over denkt.. dan klopt het wel!

één maand geleden

Zojuist ballon geplaatst, wat was dat een k*t ervaring. Vond het echt vreselijk. Ben ik dan zo kleinzerig 😮‍💨

één maand geleden

Zojuist ballon geplaatst, wat was dat een k*t ervaring. Vond het echt vrese ...
Oh ik ga morgen, wat vond je er zo naar aan?

één maand geleden

Reactie op Indy89

Oh ik ga morgen, wat vond je er zo naar aan?
Ik lag in zo’n stoel en kreeg een eendenbek in me, dat vond ik al vrij pijnlijk (nog nooit eerder gehad ook, misschien speelde spanning ook wel mee). En ik verkrampte gewoon helemaal 😅 En vrij snel erna kreeg ik heftige menstruatie krampen. Dus ben benieuwd nu. Als ik gewoon rustig op de bank lig gaat het wel weer.

één maand geleden

Ik lag in zo’n stoel en kreeg een eendenbek in me, dat vond ik al vrij pijn ...
Ahh oké dan maak ik mij niet zo zorgen om het plaatsen. Je moet je ontspannen inderdaad.

één maand geleden

Wie hier heeft ook ineens hele zware onderkant? Als ik bv op sta voel ik enorme druk beneden.

één maand geleden

Reactie op Sannie1988!

In Utrecht Antonius ziekenhuis hebben ze het protocol net aangepast. Seroto ...
Hier in Deventer doen ze het bij 41+3 en bij 41+5. Zal per regio inderdaad verschillen! Hier helaas na een hele ochtend voorweeen alles weer stil gevallen 🥲

één maand geleden

Reactie op ruy

Wie hier heeft ook ineens hele zware onderkant? Als ik bv op sta voel ik en ...
Herkenbaar!!!

één maand geleden

Reactie op Indy89

Ahh oké dan maak ik mij niet zo zorgen om het plaatsen. Je moet je ontspann ...
Vandaag helaas voor de tweede keer de ballon geplaatst, vanwege te weinig vooruitgang. Moet zeggen dat het nu al een betere ervaring was! Ontspannen hielp inderdaad.

één maand geleden

Reactie op ruy

herkenbaar al paar weken

één maand geleden

Vandaag helaas voor de tweede keer de ballon geplaatst, vanwege te weinig v ...
Wat balen dat het nog een keer moest maar wel fijn dat het beter ging! Ik moet om 12 uur bellen voor een tijd vandaag om te plaatsen 🤞

één maand geleden

Reactie op ruy

Heb ik ook al 2 weken 🥹 icm krampen. Maar verder gaat het nog niet helaas ⏳😅

één maand geleden

Reactie op Boedoe

Precies 41+1 vandaag en inmiddels 4 keer gestript met geen resultaat en gis ...
Het is toevallig de volgende dag op gang gekomen. Op 27 okt om 02.49 uur nieuwe tijd is onze zoon geboren in het ziekenhuis. Bevalling was oké. Het einde was wel spannend omdat hij zuurstof nodig had om op gang te komen en ik veel bloed verlies had. Inmiddels zijn we thuis en maken we het goed❤️🙏 Lekker genieten 🥰

één maand geleden

Vandaag 40+2 en afgelopen dagen echt super veel gerommel… eindelijk inwendig controle gehad, heb ik 1 hele centimeter ontsluiting 😅😅 hopelijk vrijdag iets meer en dan gaan we poging doen tot strippen 🤞🏼🤞🏼 zo spannend allemaal.

één maand geleden

Hier helaas nog niks kunnen doen bij de verloskundige... Zat nog een tuutje op de baarmoeder zei ze maar kon al wel met 1 vinger naar binnen. Vrijdag weer een afspraak om te kijken en evt. Strippen (als het dan wel kan). En anders plannen we dan een inleiding helaas. Iemand ervaring met voetreflexologie? Dat gaf ze nog als tip, diegene is er alleen op donderdag dus weet nog nog of het überhaupt kan, en ik vind het best nog wel prijzig (70 euro voor een uurtje) 🫣

één maand geleden

Reactie op Samiraatje88

Vandaag 40+2 en afgelopen dagen echt super veel gerommel… eindelijk inwendi ...
Spannend! Ik ben vandaag ook 40+2 maar volgens mij is er bij mij nog niet zo super veel aan de hand.. mocht ik nog niet bevallen zijn dan heb ik donderdag een afspraak bij de vk om te kijken of we gaan inleiden of alsnog gewoon afwachten.. zo spannend! (1e zwangerschap)

één maand geleden

Reactie op rietje132

Hier helaas nog niks kunnen doen bij de verloskundige... Zat nog een tuutje ...
41+2 nu trouwens

één maand geleden

Morgen is mijn uitgerekende datum… ik krijg er steeds meer een hard hoofd in… en kom alvast even hier gluren! 🙋‍♀️ Tot over 2 dagen… 🤷‍♀️🙃

één maand geleden

Vanmorgen bevallen met 41+4. Moeten 24 uur blijven maar tot nu toe gaat allemaal goed.