364 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mari31

Ik zit nog steeds in dubio.. Hoor inderdaad dat strippen geen pretje is. En ...
Alles zat nog potdicht dus kon ze niet strippen. Voor volgende week een inleiding ingepland. Hopelijk komt hij in de tussentijd nog vanzelf. 🤗

één maand geleden

Ik had vanmiddag mijn eerste strip poging. Was er een beetje zenuwachtig voor, maar vond het reuze meevallen. Binnen een minuut was het klaar, niet het meest prettige gevoel, maar prima te doen. Klein beetje bloedverlies. Nu lichte krampen, hoop zo dat het doorzet! Mocht er iemand zijn die twijfelt over het strippen of er tegenop ziet. Ik zou het zo weer doen.

25 dagen geleden

Mijn inleiding is goed verlopen. Om half 9 ballonnetje geplaatst. 11 uur een uit en om 12 zijn mijn vliezen gebroken. Uiteindelijk is ze op de laagste stand weeën opwekkers precies om 18.00 geboren. Het gaat ontzettend goed met ons en we mogen straks lekker naar huis!

25 dagen geleden

Ik ben gisteren bevallen na een geslaagde strippoging met 40+5. Had wel al 1 cm ontsluiting en het rommelde wel al flink sinds een week. Het strippen was prima te doen.

25 dagen geleden

Reactie op HD2992

Ik ben gisteren bevallen na een geslaagde strippoging met 40+5. Had wel al ...
24 uur na de strippoging zou ik eigenlijk ingeleid worden. Het moest binnen 12 uur doorzetten anders deed het niks zei de VK. Was om 9:30uur gestript en 3 uur later merkte ik al veel meer gerommel. Rond 18:00 uur echte weeën.

25 dagen geleden

Reactie op Babybartje2782

Hier in Deventer doen ze het bij 41+3 en bij 41+5. Zal per regio inderdaad ...
Hier ook Deventer zkh! Inderdaad net gister over gesproken. Inmiddels 40+3 en maandag evt strippen. Hopelijk komt de kleine man daarvoor nog uit zichzelf. Voel me nog heel erg goed alleen vind het nu wel steeds spannender of hij op natuurlijke wijze gaat komen of dat we een handje moeten gaan helpen. Merk dat dat nu wel echt steeds meer aan de orde komt..

25 dagen geleden

Reactie op HD2992

Ik ben gisteren bevallen na een geslaagde strippoging met 40+5. Had wel al ...
Gefeliciteerd!!

25 dagen geleden

Hier in het ziekenhuis sinds gisteren 14.00. 15.00 ballon geplaatst ging niet helemaal soepel maar gelukt. Moest blijven ivm hoge bloeddruk. Vannacht om 03.00 op de wc ballon verloren en had ook vanmorgen een krappe 3cm ontsluiting alleen baarmoeder niet genoeg verweekt dus tabletjes gekregen echter wel regelmatige weeen om de 7 minuten alleen nog geen voorruitgang nu om 15.00 weer CTG en eventueel nieuwe tabletten. Vliezen breken gaan ze dus vandaag niet meer doen dus hopelijk uitzichzelf of morgen ochtend gelukt. Duurt lang en ben 41+2 weken.

25 dagen geleden

Reactie op Indy89

Hier in het ziekenhuis sinds gisteren 14.00. 15.00 ballon geplaatst ging ni ...
Ik zit nu ook aan de tabletten in het zh. Heb ook regelmatige weeën/harde buiken maar schiet echt voor geen meter op verder. Morgen kunnen ze hier ook pas me vliezen breken waarschijnlijk.

25 dagen geleden

Ik zit nu ook aan de tabletten in het zh. Heb ook regelmatige weeën/harde b ...
Net weer gekeken en 3cm en week alleen doen ze niet meer aan vliezen breken dus of spontaan vannacht of morgen 06.00

24 dagen geleden

Reactie op HD2992

24 uur na de strippoging zou ik eigenlijk ingeleid worden. Het moest binnen ...
Heb je na het strippen nog iets in het bijzonder gedaan? Gewoon rustig gechild of juist actief geweest? Ik heb vrijdag een strippoging en ik had gister 1cm ontsluiting

24 dagen geleden

Reactie op Samiraatje88

Heb je na het strippen nog iets in het bijzonder gedaan? Gewoon rustig gech ...
Ik heb na het strippen niet veel anders gedaan dan normaal. Niet meer in beweging geweest en ook niet meer gerust. Lieve dames, ik denk aan jullie! Laatste loodjes zijn gewoon echt pittig. Zowel fysiek als mentaal. Ik voelde zelf ook heel veel druk vanwege de inleiding die gepland stond 😞 Het is een behoorlijke rollercoaster… You can do it 💪

24 dagen geleden

Vanochtend 5:42 is onze zoon Jari geboren met stipt 42 weken, na een heftige inleiding. Maar zo dankbaar voor hem ❤️

23 dagen geleden

Hebben jullie nog tips om mentaal deze dagen door te komen? Voor mij voelt alles als een open zenuw, enorm veel huilbuien en kan bijna geen prikkels uit de buitenwereld meer hebben. Alsof ik continu de dag voordat ik ongesteld wordt aan het beleven ben ofzo, maar dan nog 10x erger 😅

23 dagen geleden

Reactie op cocoloco

Hebben jullie nog tips om mentaal deze dagen door te komen? Voor mij voelt ...
Heavy is het he!! Ik eet veel chocola, geen ultra geweldige tip maar het helpt mij wel 🥲

23 dagen geleden

Reactie op cocoloco

Zo voel ik me ook vandaag🥲

23 dagen geleden

Reactie op cocoloco

Zo herkenbaar.. ik weet ook niet meer waar ik het zoeken moet. En m’n vriend krijgt de volle laag als ie ook maar een beetje irritant is 😅😂

23 dagen geleden

Hier 40+5. En geen tekenen. Trok het eerst zonder problemen maar merk dat ik nu wel een beetje teleurgesteld wakker word elke keer. Een vriendin van mij is net bevallen (4 wk te vroeg, gelukkig gezond!), niet dat ik dat zou willen maar versterkt wel het gevoel waarom bij ons nog niet 😅 Merk ook dat ik elke dag een beetje vermoeider ben

23 dagen geleden

Reactie op highupabove

Heavy is het he!! Ik eet veel chocola, geen ultra geweldige tip maar het he ...
Chocola is altijd een goede tip, thanks 🤤

23 dagen geleden

Reactie op INhockey

Hier 40+5. En geen tekenen. Trok het eerst zonder problemen maar merk dat i ...
Oh i know the feeling… vandaag echt zo’n huildag.. ik voel me dan ook zo’n zeur omdat ik best een fijne en makkelijke zwangerschap heb gehad… het omdenken en positief blijven wordt steeds lastiger..