364 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mzahhhhh

Jaa nou het ging toch weer goed rond 8 uur had ik 6cm. En het hartje ging g ...
Jeetje… gefeliciteerd!!!!! 🥰

één maand geleden

Dankjullie wel🥰♥️♥️♥️

één maand geleden

Reactie op ninaschoemaker

Nu 41+1. Donderdag gestript en zaterdag gestript. Wel bloedverlies en kramp ...
Geen ervaring maar wel zitten we helemaal in hetzelfde schuitje. Hele nacht wakker gelegen van de krampen en vandaag bleek er qua ontsluiting niks bijgekomen. Ik heb nu echt de griep (mijn peuter is ook ziek en ook nog strontvervelend). Mijn neus zit potdicht dus daarmee kan ik niks tijdens de bevalling. Helemaal op. Ik hoop op een wonder. Als er morgen niks gebeurt dan heb ik woensdag de inleiding. Zet em op mama! Als jij het kan dan kan ik het vast ook ❤️

één maand geleden

Reactie op ninaschoemaker

Nu 41+1. Donderdag gestript en zaterdag gestript. Wel bloedverlies en kramp ...
Ik vergeet: ook antibiotica vanwege de streptokokken. 😅

één maand geleden

Reactie op ComtesseC

Geen ervaring maar wel zitten we helemaal in hetzelfde schuitje. Hele nacht ...
We got this! Hopelijk knap je snel op! Baal als een stekker, want vannacht is er weer niks gebeurd behalve krampen en rugpijn. Wij gaan zo naar t ziekenhuis voor overleg, hoop dat ze mij ook morgen kunnen inleiden! Sterkte nog eventjes!!!

één maand geleden

Gister hele avond en nacht last van harde buiken gehad, maar dat was het dan ook.. lol. 😅

één maand geleden

Reactie op Dev1Dal

Vandaag 41 weken zwanger en in het ziekenhuis geweest voor controle. Goede ...
41+2 en sinds vanochtend ineens slijmerige rozige afscheiding. Gebeld met de verloskundige. Mss nasleep van het strippen twee dagen geleden? Mss de slijmprop? Erg onduidelijk..

één maand geleden

Reactie op Dev1Dal

41+2 en sinds vanochtend ineens slijmerige rozige afscheiding. Gebeld met d ...
Ik had na de eerste keer strippen 3 dagen bloed en slijm verlies. 1 keer echt echt slijmprop veel en de rest echt al een week elke dag wel een klodder (lekker verhaal haha) maarja verder gebeurd er niks hoopte dat het wat in gang zou zetten

één maand geleden

Gister hele avond en nacht last van harde buiken gehad, maar dat was het da ...
Aaahh ja ik denk dan echt wat houdt t nog tegen haha. Hier hetzelfde afgelopen avond-nacht

één maand geleden

Dag 4 met slijmerige roze afscheiding. Morgen inleiding. Heb net 4 km gewandeld, nu halfuurtje skippybal en vanochtend dansend de was gedaan. Iemand nog tips voor vanavond? 😂

één maand geleden

Reactie op ComtesseC

Geen ervaring maar wel zitten we helemaal in hetzelfde schuitje. Hele nacht ...
Ik begon laatst een verkoudheidje te krijgen, had op internet gelezen dat zink tabletten helpen voor je immuunsysteem die heb ik gelijk gehaald en was er zo van af! Misschien iets om te proberen zodat je je iets beter gaat voelen. Heel veel beterschap ❤️‍🩹

één maand geleden

Ik word (helaas) ook lid van de club 🙃

één maand geleden

Ik kan me helaas ook aansluiten 🙃

één maand geleden

Ik kan me ook aansluiten! 40+1 vandaag, hopelijk meldt hij zich snel uit zichzelf 🤞🏻

één maand geleden

Ik sluit me helaas ook aan bij de club 😅 40+1 vandaag 😘

één maand geleden

Vandaag 41weken 😩 Morgenochtend gesprek met de gynaecoloog staan.

één maand geleden

Ik mag me ook officieel aansluiten, ook 40+1 vandaag en nog geen enkel teken dat ze gaat komen

één maand geleden

Vandaag 40+5 morgen strippen en zaterdag inleiden als strippen niet heeft gewerkt. Pfff ze mag van mij echt wel komen. Ik verlies in de avonden wel wat vocht maar ik denk geen vruchtwater meer urine omdat ze heel laag met der hoofdje ligt.

één maand geleden

Vandaag 40+6 had net een afspraak voor strippen maar dat is helaas niet gelukt omdat ik nog te dicht zat, aankomende vrijdag poging 2🤰🏼

één maand geleden

Vanmiddag weer controle en er staat extra tijd om evt. te strippen. Ben 40+6 vandaag. Ik wilde dat eigenlijk niet, maar ik overweeg het nu toch wel hahaha. Ik kan het nog wel volhouden en kom de dagen prima door. Wel besloten dat, zolang het goed gaat, ik niet voor de 42 weken wil inleiden mocht het toch die kant op gaan (ook een beetje afhankelijk van de antwoorden op mijn vragen bij een evt. intake in het ziekenhuis). Maar ik hoop dat het toch eerder nog nagenoeg vanzelf gebeurd 😂