364 Reacties
één maand geleden
Reactie op dilara62
Vandaag 40+5 morgen strippen en zaterdag inleiden als strippen niet heeft g ...
Ik heb hier nu ook enorm last van lijkt wel of ik leeg loop van onderen maar voelt niet als gebroken vliezen , meer als idd urine en nat ondergoed😅 ben zelf 38 +3
één maand geleden
Ik ben net int ziekenhuis geweest voor gesprek inleiding. Int ziekenhuis hebben ze meteen gestript (3e x) heb nu een goeie 2 cm ontsluiting, hoef dus geen ballon enzo.
Afspraak is nu zaterdag vliezen breken thuis (eind middag) door me eigen verloskundigen, als ik dan geen weeen krijg zondag ochtend inleiden ziekenhuis.
één maand geleden
Net bij de VK geweest... baarmoedermond grotendeels verweekt (dit is hoogstwaarschijnlijk afgelopen maandag gebeurd).
Zaterdag kijken of een strippoging mogelijk is en anders volgende week inleiden...
Hoop zo dat hij uit zichzelf komt! 🩵
één maand geleden
Vandaag 40+4 en ben het ZO zat 😅 vrijdag wordt ik gestript. Doet deze poging niks, dan zondag opnieuw. Doet die poging ook niks, dan breekt de verloskundige maandag mijn vliezen. Doet dat niks, dan word ik ingeleid.
één maand geleden
Iemand anders ook na het toucheren roze (afscheiding?) Gehad meerdere keren bij afvegen?
Ook sindsdien wat menstruatiekrampjes en rommelende darmen.
Benieuwd of dit alleen door het toucheren kan komen of dat mijn lichaam zelf ergens mee bezig is 🙊
één maand geleden
Reactie op RS97
Ik heb aanstaande maandag een afspraak voor strippen maar zie daar erg tege ...
Mij leek het ook pijnlijk inderdaad. Dat was het (voor mij althans) uiteindelijk niet, maar echt leuk is anders haha. Ik vond het plaatsen van een spiraal erger qua gevoeligheid en pijn. Na 3 keer in- en uitademen was het al gebeurd. Ik heb toen echt gefocust op mijn ademhaling om mezelf wat af te leiden eigenlijk; diep inademen door de neus en vrij krachtig uitademen (maar niet te snel). You got this, maar het duurt nog een paar dagen lees ik. Wie weet komt de kleine al eerder 😄
één maand geleden
Reactie op Hibiscus
Mij leek het ook pijnlijk inderdaad. Dat was het (voor mij althans) uitein ...
Dat het niet zo lang duurt is iniedergeval fijn om in gedachten te houden, het is zo weer voorbij en voor een goed doel! Ik hoop inderdaad heel erg dat het niet nodig zal zijn!! Hopelijk zet het bij jou snel wat in gang! 🤞🏼
één maand geleden
Joee ik kan me hier ook melden.. 🥳 haha
Wat duren die wachtdagen toch vreselijk lang..