364 Reacties
één maand geleden
Reactie op ruy
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat de baby niet meer komt… ik ben 40+ ...
Ik ken dit gevoel heel erg van mijn eerste zwangerschap, het zijn echte pittige dagen na de uitgerekende datum. Mijn eerste is ook tot 42 weken blijven zitten en daar reken ik nu weer een beetje op (nu 40+2) maar het zijn rotdagen, je hebt niets aan je vrije tijd, je denkt bij elke scheet oooh wat is dit en heel de wereld appt de hele tijd "Hoe het gaat" a k a of je al aan het bevallen bent.
Ik ben nog niet gestript en ga dit ook iig de komende week nog niet doen, dit was bij de eerste een hele pijnlijke ervaring en heeft ook niets opgeleverd.
Hopelijk begint het vanzelf en zijn we snel aan de beurt! Succes allemaal 🥰
één maand geleden
Reactie op ruy
Nee hoor, zeker niet alleen! Ik vind het ook jammer dat strippen nog niks gedaan lijkt te hebben, al viel het me mee hoe pijnlijk het was. Maar ik hou me er wel aan vast dat ze blijkbaar die tijd nog nodig heeft, en hopelijk komt ze voor het een inleiding wordt over 6 dagen. Maar leuk is anders..
één maand geleden
Reactie op ruy
Heb het ook hoor. Hier 40+2 en vandaag 1e keer gestript, het is wel onrustig maar nog geen echte weeën. Zaterdag ochtend mag ik.bellen om te kijken of ze tijd hebben om nog een keer te strippen en maandag heb ik mijn eerste controle in het ziekenhuis staan.
één maand geleden
Reactie op ruy
Nee hier ook! Het is veel te rustig hier..
Als het mogelijk is word ik zaterdag gestript en anders volgende week ingeleid. ⏰️
één maand geleden
Reactie op ruy
Je bent niet de enige hier ook ben vandaag 41 weken.
Strippen konden ze niet hij ligt niet goed ingedaald dus zondag een ballon, maandag vliezen breken als het zelf niet gebeurd is en als de baby voor dinsdag er niet is word ik ingeleid.
één maand geleden
Gister gestript met 40+6, gisteravond en vannacht alleen maar pijnlijke buikkrampen gehad, geen weeën.. dus vandaag lekker 41 weken😫 maar ach ze komt vanzelf! Mn andere dochter kwam ook met 41+2
één maand geleden
Hier sinds vannacht wat steken/krampen in onderbuik, rommelende darmen en ik denk een gedeelte van de slijmprop verloren?
Zal het gaan doorzetten? 🙏🏼
één maand geleden
Ik heb al sinds vanmorgen uur of 6 lage rugpijn. Afentoe wordt het erger ook met buikkramp en dan zakt het weer (dit is echt om het half uur/uur/10min geen pijl op te trekken) maar de rugpijn is wel continu.
Iemand die dit herkend? Is dit dan eindelijk wat? Duurt wel al lang had gehoopt dat het al tot weeen had geleid nu.
één maand geleden
Reactie op Indy89
Ja heel erg bek 40+4 en heb 0 ontsluiting dus kan niet gestript worden. Baa ...
Hier ook.. 41+1 maar alles zit potdicht. Hoe dan 🤔
één maand geleden
Reactie op SandyJR
Ik heb al sinds vanmorgen uur of 6 lage rugpijn. Afentoe wordt het erger oo ...
Ik had blaasontsteking met deze symptomen 🥹
één maand geleden
Reactie op Indy89
Ja snap je toch niks van, hij is ook groot zat.
Heb je al gesproken over ...
Zondag komen ze nog een keer langs voor strippen poging 2 🤞🏼 Eventueel vliezen breken mocht er iets van een opening zijn. Wil inleiden als laatste optie, maar ben er bang voor. En jij ?