Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.. Er is zo veel aanbod en weet daardoor niet waar ik goed aan doe. Het liefst betaal ik niet meer dan €130 voor een co-sleeper, aangezien ze er misschien niet eens zo lang in ligt. Nu heb ik er wel eentje op het oog, maar ik kan weinig reviews vinden. Het betreft de co-sleeper van de foto.
Heeft iemand ervaring met deze co-sleeper of wellicht een andere voor een schappelijke prijs waar je tevreden mee bent?
Bedankt voor de tips☺️
Wij hebben de maxicosi. Die is wel duurder maar kan je echt sowieso wel een half jaar gebruiken ook kan je daar gewone wieg hoeslakens voor kopen omdat t matras zonder houten plank is. Ook kan die mee op reis omdat er een tas bij zit
Wij hebben de maxi cosi air, maar misschien heb je wat aan de volgende link: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-mei-2024/ervaringen-novi-baby-amy-air-co-sleeper-Z4YxG6v
Zijn er geen mensen in jullie omgeving met een co-sleeper? Wij lenen er eentje van vrienden. En anders had ik er eentje via marktplaats aangeschaft. We hebben nu iig een snuzpod 3 te leen :)
Wij hebben de maxicosi. Die is wel duurder maar kan je echt sowieso wel een ...
Deze vind ik idd wel aan de prijs. Zie wel veel via marktplaats, maar vindt 2e hands toch nooit zo fijn als het op slapen aankomt. Zal het nog is overwegen
Zijn er geen mensen in jullie omgeving met een co-sleeper? Wij lenen er een ...
Nee helaas niet. 2e hands spullen mbt slapen vind ik nooit zo fris🙈 Maar ik ga het nog is overwegen. Misschien staan er bedjes tussen die echt bijna niet gebruikt zijn
Wij hebben de Chico next2me overgenomen van mijn zus. Deze is niet heel duur, rond 100 zag ik. En een prima ding lijkt me! Hij staat in elkaar en voelt degelijk. Hebben hiervoor 2 kindjes in geslapen en doet t nog prima.
Maar ik denk sowieso dat je niet fout kan gaan met een cosleeper hoor!
Geen ervaring met de novi baby,
Wij hebben ook een joie roomie. Ik heb hem wel van marktplaats. Deze mensen hadden hem maar kort gebruikt. En hij ziet er nog echt als nieuw uit. Matrasje even met stoomapparaat (of stoomstrijkijzer) overheen en de hoezen uitwassen.
Wij hebben de Chico next2me overgenomen van mijn zus. Deze is niet heel duu ...
Deze zie ik idd ook vaak voorbij komen. Houd ik ook nog even in gedachten. Nee kun je niet fout gaan denk je? Misschien maak ik het mezelf ook te moeilijk hoor haha
Ik heb zelf de snuzpod studio nieuw aangeschaft toen deze in de aanbieding was (€160), voornamelijk omdat deze fijn hoog is en naast ons hoge bed dus een van de weinige opties is. Tijdens mijn zoektocht kwam ik wel een punt tegen wat ik je niet wilde onthouden; de co-sleeper Iora air can maxi cosi is blijkbaar scheef. Veel reviews waarbij genoemd wordt dat het kindje naar 1 kant rolt of dat ze er boeken onder leggen om het ding recht te zetten. Zie vooral de 1ster reviews op de eigen website van maxi cosi, maar ben ze op meer plaatsen online tegen gekomen. Succes met je keuze!
https://www.maxi-cosi.nl/thuis/iora-air