30 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb deze! Makkelijk in elkaar te zetten en verder is die praktisch. Ook fijn dat je ene kant hoger kan zetten (vgm kunnen mee co sleepers dit), enige wat ik zelf vind is dat t matrasje wel hard is naar mijn idee. Mijn kraamzorg zei dat dat reuze mee viel omdat een baby natuurlijk licht is dus dit niet zo zou voelen.. Maar je kan volgens mij ook altijd een nieuw matrasje kopen. Verder zijn wij er wel tevreden over en gebruiken hem inmiddels 6 weken :)

2 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Ik heb deze! Makkelijk in elkaar te zetten en verder is die praktisch. Ook ...
Wat fijn om te horen! Ik heb hem zojuist ook besteld☺️ komt aanstaande vrijdag binnen als het goed is. Mag ik vragen wat jullie qua afmetingen hebben gekocht voor de molton en hoeslaken enzo? Wil dit ook alvast gaan bestellen, zodat hij opgemaakt kan staan 🙈 Staat zo gezellig🥰

2 maanden geleden

Reactie op Bowie1997

Wat fijn om te horen! Ik heb hem zojuist ook besteld☺️ komt aanstaande vrij ...
Ik heb een molton en hoeslaken van Meyco, 50 x 90! 😊😊

2 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Ik heb een molton en hoeslaken van Meyco, 50 x 90! 😊😊
Toppie, dank je wel😘😘

20 dagen geleden

Hi! Ik vroeg me af hoe jullie ervaring inmiddels is met de novi baby cosleeper? Ik had een iora air maar zoals iemand hieronder al aangeeft is deze helaas scheef, krijg wel mijn geld terug maar moet nu dus weer een nieuwe uitzoeken…

19 dagen geleden

Wij hebben deze en zijn tevreden, maar wij hebben dan ook geen vergelijkingsmateriaal 🙈

19 dagen geleden

Reactie op starry94

Hi! Ik vroeg me af hoe jullie ervaring inmiddels is met de novi baby coslee ...
Wij zijn ook tevreden! Geen op of aanmerkingen

18 dagen geleden

Reactie op starry94

Hi! Ik vroeg me af hoe jullie ervaring inmiddels is met de novi baby coslee ...
Wij vinden het matrasje wel heel hard. Hebben er een zachter matrasje op maat geknipt en op gelegd. Voor de rest doet ie t prima.