14 Reacties

één maand geleden

Volgens mij wel, wij leggen ons zoontje overdag een paar keer in z'n wiegje. En sinds 2 dagen slaapt ie beter snachts in z'n wiegje 😊

één maand geleden

Hier hetzelfde. Hij is nu 2 weken en 3 dagen. Daarnaast is hij ook aan het clusteren en wilt elk uur drinken. Super vermoeiend omdat je 'm niet eens even kan wegleggen om een powernap te doen.. Maar goed, overdag dus vaker proberen om hem erin te leggen zodat hij het 's nachts langer volhoudt?

één maand geleden

Zeker normaal. Ze willen alleen maar bij mama zijn want daar is het warm en veilig. Het is natuurlijk super vermoeiend, maar probeer er zoveel mogelijk aan toe te geven dat ze bij je kunnen slapen. Snachts kun je proberen of inbakeren en een voorverwarmd bedje helpen. En geef het vooral tijd! Mijn eerste dochter heeft tot een jaar bij ons in bed geslapen en daarna met 2 jaar naar haar eigen kamertje.

één maand geleden

Reactie op MamaEm

Zeker normaal. Ze willen alleen maar bij mama zijn want daar is het warm en ...
Sliep ze als baby al samen? Heb je hier tips voor?

één maand geleden

Mijn dochter heeft hetzelfde.. ik probeer nu iniedergeval overdag na een voeding haar in de co-sleeper te laten slapen om toch een beetje te wennen. ‘S nachts begin ik er niet eens aan, dan is ze echt te onrustig of gaat alleen maar huilen.

één maand geleden

Wat bij ons helpt; hellend kussen (tegen reflux), voorverwarmd bedje, inbakeren en na flesje slapend wegleggen

één maand geleden

Reactie op Anoniem_97

Sliep ze als baby al samen? Heb je hier tips voor?
Eerste paar weken de cosleeper toen geprobeerd maar dit werkte alleen maar frustrerend. Als je googlet op veilig samen slapen vind je allerlei tips (: Ik legde haar slapend weg na de borstvoeding in de open co sleeper en ging tegelijk naar bed na het avondeten. Ik sliep zonder deken en zij in een slaapzak. Als ze wakker begon te worden kon ik haar meteen troosten door bij me te pakken zodat ze niet helemaal wakker wordt. Ik legde haar dan naast me om in zijligging te voeden en zo sliepen we samen. Ze lag dan aan de kant van de open cosleeper zodat ze nooit uit bed kon vallen. Mijn vriend slaapt te diep dus tussenin deed ik nooit.

één maand geleden

Hier hetzelfde hij slaapt nu elke nacht tussen ons in, in een babynestje! Zo kan ik nog wat rust krijgen en heeft hij toch een stukje geborgenheid

één maand geleden

Onze dochter slaapt tussen ons in op het aankleedkussen , babynestje werd streng afgeraden door de Kraamzorg wegens verstikkingsgevaar. Ze heeft echt baadt bij de geborgenheid, dan slaapt ze een stuk beter dan in haar co sleeper. Ach, ze zijn maar heel kort zo klein, ik probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten!

één maand geleden

Bij ons duurde dit ook zeker 3 weken. Wij hebben nu een slaapzak zonder mouwen van de c&a maatje 50 en van witlof een tuck in dekentje waarmee we haar strak instoppen en dat gaat als enige goed. Ieder kindje is natuurlijk anders maar onze meid miste vooral die lekkere warmte.

één maand geleden

Hier heeft dat ook een paar dagen geduurd. Inmiddels ligt hij wel lekker in zn eigen wiegje, (wel goed voorverwarmd en extra deken en speen) tot sochtends 5/6 uur daarna wil hij ook niet meer daar liggen. Leg hem dan tot 8 uur bij mij neer, meneer heeft wel een voorkeur en dat is het liefst op mij haha, 8 uur dan gaan we samen uit bed want dan is het vaak ook weer voedingstijd. Op deze manier is het prima te doen 🙏

één maand geleden

Dit werkt bij ons heel goed!

één maand geleden

Dit werkt bij ons heel goed!
Dit werkt bij ons, met een verschoon hoeslaken doen we erom heen. En die ligt in de co sleeper