805 Reacties

4 jaar geleden

Heee! Hier bij de eerste 1e zwangerschap maar 1x inwendig, bij de 2e tot 14 weken ofzo! Was toen ook wat zwaarder, maar lag vooral aan hoe de baarmoeder ligt.. hier issie naar achteren gekanteld.. ze konden het inwendig niet eens goed zien.. Nu weer even zwaar dan bij de eerste, en toch al een aantal keer inwendig gemoeten.. laatst met ong. 10 weken nog.. (was de gyn zelf) Ze zei toen ook ligt net aan hoe je baarmoeder ligt.. vaak kantelen ze naar achter na een keizersnede (heb er nu 2 gehad)

4 jaar geleden

Na wat bloedverlies even een echo laten maken vandaag 12+1 Ben benieuwd wat het word 🥰

4 jaar geleden

Bij 9 weken nog inwendig? Wat een verschil dan! Zou het nog uitmaken hoeveelste zwangerschap het is? Hier met 7 weken al uitwendig en prima te zien. Volgende maandag termijnecho bij 10+2.

4 jaar geleden

Ik heb bij de eerste ook een inwendige gehad bij de verloskundige. Hun deden dat tm de 10 weken sowieso! Vanavond inprenciepe uitwendig maar kon zijn dan ze alsnog inwendig doen! We zullen zien! 😇

4 jaar geleden

Reactie op Captain

Bij 9 weken nog inwendig? Wat een verschil dan! Zou het nog uitmaken hoevee ...
Ja het is mijn eerste zwangerschap en de eerste echo, ben heel benieuwd naar zometeen! Hoor van veel met 7 weken al uitwendig en een vriendin met 13 inwendig. Kan alle kanten op😱

4 jaar geleden

Reactie op le mommy

Joeeee ik mag vanavond ook voor de 2de echo ( termijn echo ) 🎉 zin in! ❤️ ...
Hoe was je echo?

4 jaar geleden

Reactie op Mandy2810

Ja het is mijn eerste zwangerschap en de eerste echo, ben heel benieuwd naa ...
Succes! Hier met 8 weken inwendig, stelt niks voor, ben je al vergeten zodra je het op het schermpje ziet verschijnen☺️

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Succes! Hier met 8 weken inwendig, stelt niks voor, ben je al vergeten zodr ...
Hier nu ook een uitwendige echo, vond inwendig bij 9 weken ook geen probleem, maar was meer omdat ik veel lees dat mensen bij 7 weken al uitwendige echo hebben gehad. Vandaag met de termijn echo alles goed, kloppend hartje, veel beweging en armpjes handjes en neusje gezien😍 wij waren de laatste van de dag dus kregen lekker alle tijd 😍

4 jaar geleden

Vandaag wat bloedverlies gehad mocht gelijk komen voor echo gelukkig alles goed nu precies 10 weken 9 maart termijn echo..

4 jaar geleden

10 weken 2 dagen 🥰

4 jaar geleden

Net de termijnecho gehad bij 10+6, de kleine was zo bewegelijk, de kleine was de hele tijd aan het dansen daardoor lukte het ook bijna niet om goed te meten en moesten wachten totdat tie moe was 🥰😛

4 jaar geleden

Gisteren eerste echo, termijnecho gehad. Ik dacht dat ik 11 weken was, had heel regelmatige cyclus maar toch 5 dagen vooruit gezet 😊 en alles zag er goed uit, lekker actieve baby😍

4 jaar geleden

Reactie op Meilleuremaman

Gisteren eerste echo, termijnecho gehad. Ik dacht dat ik 11 weken was, had ...
Ons schatje 🥰 Zijn huisje is een hartje! ❤

4 jaar geleden

Ik ben 12 weken. Gisteren mijn echo gehad.

4 jaar geleden

Hier uitslag van de NIPT gehad en alles was goed. Dinsdag eerste BMH meting en alles nog steeds goed is dan daarna gaan we het officieel aan iedereen vertellen. Hier al mensen het wereldkundig gemaakt?

4 jaar geleden

Wat is BMH meting?

4 jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad. Iets verder dan ik dacht. 11+3 en onze kleine was zo lekker aan het bewegen dat het even tijd kostte om een leuke echo voor papa en mama te krijgen. ❤❤❤

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Wat is BMH meting?
Een baarmoederhalsmeting.

4 jaar geleden

Hier uitslag van de NIPT gehad en alles was goed. Dinsdag eerste BMH metin ...
Vanwaar krijg jij een BMH-meting? Even nieuwsgierig 😉

4 jaar geleden

Reactie op L e o n i e

Vanwaar krijg jij een BMH-meting? Even nieuwsgierig 😉
Omdat mijn zoontje extreem prematuur is geboren.