66 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Linsg

Gekke vraag misschien. Maar kunnen jullie het goed loslaten om niet meer te ...
Neee ik kan het totaal niet loslaten 🙈 ik heb afgelopen jaar twee vroege miskramen meegemaakt en inmiddels al 4 testen versleten deze afgelopen week 🤪 17 feb de eerste echo. Het vertrouwen dat mijn lichaam de zwangerschap instant kan houden is beetje ver te zoeken 😫

4 jaar geleden

Reactie op sabbje

Neee ik kan het totaal niet loslaten 🙈 ik heb afgelopen jaar twee vroege m ...
Oo ja verschrikkelijk. Ik heb net getest en nogsteeds positief haha. Ik heb 18e 1e echo! Soms maar toegeven aan de testdrang want voel me nu zoveel fijner weer😊

4 jaar geleden

Reactie op Linsg

Oo ja verschrikkelijk. Ik heb net getest en nogsteeds positief haha. Ik he ...
Heel herkenbaar.. Zaterdag laatste keer getest en zojuist hetzelfde gedaan als jij haha Ik zie dat we even ver zijn, ik heb de 17e de 1e echo!

4 jaar geleden

Reactie op sabbje

Neee ik kan het totaal niet loslaten 🙈 ik heb afgelopen jaar twee vroege m ...
Hr dat lijkt op mijn foto hahaha

4 jaar geleden

Reactie op sabbje

Neee ik kan het totaal niet loslaten 🙈 ik heb afgelopen jaar twee vroege m ...
Is het niet zo dat als je een miskraam hebt, je altijd bloedverlies hebt..? Ene dag/moment heb ik wat krampjes en misselijkheid, andere dag/moment (bijna) niks. Twijfel soms ook wel eens.. maar denk dan ook, als het fout zou zijn, had ik het al gemerkt aan bloedverlies.... klopt dit niet?

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Heel herkenbaar.. Zaterdag laatste keer getest en zojuist hetzelfde gedaan ...
Wat leuk!! Zo spannend allemaal🤞

4 jaar geleden

Is het niet zo dat als je een miskraam hebt, je altijd bloedverlies hebt..? ...
Ja die gedachte zou ik ook kunnen hebben. Zo lang ik geen bloed zie is het goed. Maar vorige keer was mijn test ineens negatief en 5 dagen later ging ik indd bloeden.. Juist door die negatieve test wist ik dat t fout was. Dus zo lang test positief is heb ik voor mezelf meer zekerheid😊 is ouur gevoelskwestie

4 jaar geleden

Reactie op Linsg

Ja die gedachte zou ik ook kunnen hebben. Zo lang ik geen bloed zie is het ...
Hmm oké dat is wel heel fijn om te weten! Dan moet ik misschien ook nog maar eens testen om twijfels weg te halen. Dankjewel voor je antwoord!

4 jaar geleden

Hier 4+3 nu.. heb 3x boven de wc gehangen en heb echt hele rommelende darmen de hele dag door en moet ook vaker voor de grote boodschap haha😅. Maar aan mijn borsten voel ik echt nog helemaal NIKS..

4 jaar geleden

Hmm oké dat is wel heel fijn om te weten! Dan moet ik misschien ook nog maa ...
Ja of juist niet en vertrouwen hebben in je eigen lichaam! Makkelijker gezegd dan gedaan haha kijk maar naar mij. Maar zwanger is zwanger. Uiteindelijk zou ik gezien hebben dat ik was gaan bloeden de vorige keer en dan was ik er ook achter gekomen😊 Maar vanaf nu ga k gewoon vertrouwen hebben. Je hebt het toch niet zelf in de hand. Maar ik denk als je echt echt twijfelt kan een testje geen kwaad toch. Maar uiteindelijk zal je lichaam zoveel hcg hebben aangemaakt dat je zelfs na een mk nog positief test. Dus dan heb je er ook niks meer aan..

4 jaar geleden

Reactie op Linsg

Ja of juist niet en vertrouwen hebben in je eigen lichaam! Makkelijker geze ...
Ja, vertrouwen hebben in je lichaam lijkt me het beste maar dat is moeilijk soms...... ik ben toch zojuist gaan testen en ik ben gelukkig nog altijd zwanger! Ik ga proberen het los te laten en lekker te genieten, maar of ik die belofte kan waarmaken aan mezelf.... haha. Je hoort een miskraam toch wel vaak dus blijft toch akelig allemaal. Maar we zullen zien ♥️dankjewel in ieder geval!

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag, maar merken jullie ook dat jullie minder goed slapen? Vaker wakker, eerder wakker, uitslapen lukt niet meer echt 🙈

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag, maar merken jullie ook dat jullie minder goed s ...
Jep! Elke nacht er uit en ‘s ochtends om 6.30 klaarwakker 😉

4 jaar geleden

Reactie op mamavon

Jep! Elke nacht er uit en ‘s ochtends om 6.30 klaarwakker 😉
Oké dan is het niet gek, maar normaal dus! Dankjewel

4 jaar geleden

Pfff sinds vandaag enorm last van lucht wat er moeilijk uit komt. Daardoor heel veel buikpijn. Ik ga vandaag ook maar roos vicee kopen. Wat een drama

4 jaar geleden

Pfff sinds vandaag enorm last van lucht wat er moeilijk uit komt. Daardoor ...
Wat doet roos vicee hier dan tegen? Zorgt dat voor een betere stoelgang dat de lucht er ook beter uit komt of hoe....

4 jaar geleden

Wat doet roos vicee hier dan tegen? Zorgt dat voor een betere stoelgang dat ...
Roos vicee laxo is van pruimen en helpt tegen verstoppingen 😊

4 jaar geleden

Roos vicee laxo is van pruimen en helpt tegen verstoppingen 😊
Ooh fijn om te weten!! Succes ermee 🤞

4 jaar geleden

Ooh fijn om te weten!! Succes ermee 🤞
Haha dankje 😅

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag, maar merken jullie ook dat jullie minder goed s ...
Ben blij dat jullie ook last hebben met slapen! Ben zo moe dat ik steeds uit kijk naar uitslapen maar t lukt gewoon niet😓