66 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 5w en 3 dagen tot nu toe alleen opgeblazen gevoel voor de rest geen misselijkheid .

4 jaar geleden

Reactie op Tweede_mini_op_komst

Ben blij dat jullie ook last hebben met slapen! Ben zo moe dat ik steeds ui ...
Het gekke is dat ik niet echt moe ben, maar het gevoel heb van uitgeslapen te zijn😅in de avond soms wel al een uurtje eerder aan het gapen maar dat had ik zo ook wel eens. Maar van al dat wakker zijn en niet kunnen uitslapen, zou ik normaal echt super moe zijn, maar nu dus (nog) niet. Misschien de adrenaline nog van het goede nieuws?🙈😅geen idee!! Maar vind het wel vervelend niet gewoon te kunnen slapen

4 jaar geleden

Ik werd 5 dagen op rij enkele malen wakker met mega buik/darmkrampen Humeur zakt daar toch wel een beetje door Deze nacht doorgeslapen en misselijk opgestaan en blijft maar doorgaan Ik denk dat alles wel eens komt en gaat, alles voor tkleintje he Ik voel me ook echt zo anders😍 helemaal verliefd

4 jaar geleden

Je mag ook van die zakjes. Gebruik ik ook, werkt super!

4 jaar geleden

Vanmorgen een positieve test in handen.. dolblij want hadden vorige maand een miskraam vlak voor kerst. Heb direct weer een eisprong gehad nadat mijn baarmoeder leeg was en het is dus direct weer raak!!🥰 wel mega spannend nu.. Ik heb gevoelige tepels, af en toe wat hoofdpijn en krampjes en slaap onrustiger. We gaan het zien of het deze keer wel mag blijven 🙌

4 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Je mag ook van die zakjes. Gebruik ik ook, werkt super!
Welke zakjes/merk is dit?