202 Reacties

4 jaar geleden

Volg je gevoel, dat is veel belangrijker dan de verhalen van anderen. Ik heb zelf de nare kant gehad maar het voelt nu zo goed dat ik me bijna geen druk meer kan maken. Geniet ervan want door de angst neem je dat weg.

4 jaar geleden

Daarom lees ik nooit die verhalen over miskramen, bloedverlies en slechte echo’s. Ik heb er niks aan en word er alleen maar onzeker van. Blijf positief en heb vertrouwen! Vaak gaat het gewoon wel goed allemaal, ga daar maar vanuit.

4 jaar geleden

Was je eerste echo goed, en hoever ben je?😊

4 jaar geleden

Ik ken het gevoel ben 7 weken zwanger van een tweeling morgen weer een echo. Maar elke x zo bang dat er 1 weg is ofzo

4 jaar geleden

Ik snap je precies. Ik krijg donderdag een vroege echo, maar door ervaringen binnen de familie en verhalen ben ik ook bang hoor!

4 jaar geleden

Hou er aan vast dat het in veruit de meeste gevallen goed gaat naar dat je dat minder leest. Ik ben bewust veel topics niet meer gaan lezen. Succes!

4 jaar geleden

Angst heb ik ook wel wat. Het is voor ons de eerste zwangerschap. 25 februari de eerste echo en daarna uit eten met de ouders om het ze te vertellen . Toch ben ik bang dat er een kans is op een negatieve echo.

4 jaar geleden

Zo herkenbaar!! Vorrige echo goed kloppend hartje gezien alles zag er perfect uit en nu morgen weer echo en toch ben ik op van de zenuwen.. probeer m’n gedachten nu te verzetten! Succes positief blijven en hopen op het beste!

4 jaar geleden

Ik heb dat dus ook volgende week maandag heb ik ook de termijn echo. Soms wordt ik er ook onzeker van🤷🏼‍♀️ Ik denk er gewoon niet meer aan en probeer te genieten van mn zwangerschap❤️

4 jaar geleden

Dat heb ik ook Ik weet niet of het zo is omdat ik deze zwangerschap graag wil Mijn eerste was onverwachts maar natuurlijk welkom ik maakte echt geen zorgen om niks Maar deze keer ik heb heel veel onzekerheid en ik zit te denken wat ga ik doen als het mis gaat? Ik wil graag positief zijn maar als ik lees hoe snel het mis kan gaan wordt ik zo onzeker 😩😩😩

4 jaar geleden

Reactie op Tgurl

Volg je gevoel, dat is veel belangrijker dan de verhalen van anderen. Ik he ...
Datmaakt het idd zo lastig, door de angst zit genieten er ook niet in. Ben er super veel mee bezig, hoop donderdag wat meer rust te vinden..

4 jaar geleden

Snap je heel goed hoor. Heb de termijn echo vandaag gehad en was hier ook super zenuwachtig voor. Probeerde zelf afleiding te vinden of met vriendinnen/vrienden af te spreken of lekker op de bank een film of serie kijken. Ik ga voor je duimen!

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Was je eerste echo goed, en hoever ben je?😊
10 plus 2 en mn eerste echo was goed.. hartje zien kloppen en alles was mooi op zn plek. Maar toch.. ik voel me er niet gerust gesteld door lijkt wel..

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Zo herkenbaar!! Vorrige echo goed kloppend hartje gezien alles zag er perf ...
Wanneer mag jij?

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Zo herkenbaar!! Vorrige echo goed kloppend hartje gezien alles zag er perf ...
Succes! Laat je het ons weten? Succesverhalen kan ik wel even gebruiken!!

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

10 plus 2 en mn eerste echo was goed.. hartje zien kloppen en alles was moo ...
Ah ja snap ik wel, ik heb termijnenecho volgende week donderdag pas, en kan ook niet meer wachten, bij mij was ook alles goed, en ik ben best wel gerust (gelukkig). Miss helpt afleiding, en het beste is om vast te houden aan het positieve😊

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Wanneer mag jij?
Heb vorrige week donderdag echo gehad alles was goed, goed kloppend hartje en zag er perfect uit en nu woensdag weer echo en ondanks alles goed was ben ik super zenuwachtig dus snap je gevoel heel goed!

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Dat heb ik ook Ik weet niet of het zo is omdat ik deze zwangerschap graag ...
Dat vooral he! Dat heb ik ook! Hoewel het mij eerste zwangerschap is.. wij wilden het zo graag, en nu ben ik bang dat te vroeg juichen echt afgestraft word ofzo...

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Heb vorrige week donderdag echo gehad alles was goed, goed kloppend hartje ...
Mag ik vragen waarom je zo kort na elkaar weer een echo heb🙈 ik heb mijn eerste 30 januari gehad, en de volgende pas weer 20 februari 😬

4 jaar geleden

Snap je heel goed hoor. Heb de termijn echo vandaag gehad en was hier ook s ...
Ik moet gewoon werken.. maar dat lijkt niet echt genoeg afleiding.. ben er continue mee bezig