202 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 15weken en heb bijna geen last meer van niets ? Is dit normaal en zijn er nog mensen die dit ervaren ? Groetjes

4 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Ik ben nu bijna 15weken en heb bijna geen last meer van niets ? Is dit norm ...
Ik ben nu 12 weeeken alleen nog last van me borsten en moe

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

Ik ben nu 12 weeeken alleen nog last van me borsten en moe
Dus zal wss wel normaal zijn :-) Kijk ook elke dag of er al verschil is met men buikje ma tevergeefs blijft zowat hetzelfde ! Afwachten geblazen tot de volgende echo is binnen 2weken 🙏

4 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Ik ben nu bijna 15weken en heb bijna geen last meer van niets ? Is dit norm ...
Ik ook bijna nergens meer last van, hooguit af en toe een vlaag misselijkheid maar daar stopt het wel mee😇 Nu 14 weken Liefs🌸

4 jaar geleden

Het is normaal om je af en toe zorgen te maken, maar probeer ook alsjeblieft te ontspannen en te genieten van deze tijd.

4 jaar geleden

Reactie op ShannaTroncoso

Ik ben nu bijna 15weken en heb bijna geen last meer van niets ? Is dit norm ...
Heel normaal hoor ik heb ook bijna nergens meer last van heel soms bij bepaalde luchtjes nog misselijk maar verder op een paar droge tepels na geen klachten en heb de kleine man afgelopen maandag nog gezien en alles was goed met hem Dus maak je geen zorgen en geniet er lekker van want in het 3e trimester krijg je weer genoeg nieuwe kwaaltjes erbij haha

4 jaar geleden

Hi! Hadden jullie toevallig ook vanaf week 13 geen gevoelige borsten meer? Heb het idee dat ze niet meer zo gespannen zijn en ook doen ze geen pijn meer. Verder wel met vlagen nog misselijk. Normaal zou ik naar het hartjesspreekuur gaan als ik me zorgen maak maar dat gaat nu helaas niet :(

4 jaar geleden

Reactie op rmvdg

Hi! Hadden jullie toevallig ook vanaf week 13 geen gevoelige borsten meer? ...
Dat heb ik ook ben nou 13weken en 5dagen geen last meer van mij borsten Ben wel heel erg misselijk ik kan niet in houden ik dacht bij 13weken dat geen last meer zou hebben van misselijkheid toch wel 😫 Maar ik voel me veder goed en ik voel niks bijzonders daarom ben ik beetje uitgerust

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Dat heb ik ook ben nou 13weken en 5dagen geen last meer van mij borsten Be ...
Ja ik had ook gehoopt dat misselijkheid minder zou worden maar helaas. En dan heb ik een symptoom wat minder is en dan is het weer niet goed haha!

4 jaar geleden

Reactie op rmvdg

Hi! Hadden jullie toevallig ook vanaf week 13 geen gevoelige borsten meer? ...
Volgens mij is het nornaal dat symptomen als misselijkheid en gevoelige borsten afnemen/ verdwijnen in 2e trimester. Ik zou proberen je geen zorgen te maken zonder kramp of bloeding

4 jaar geleden

Reactie op rmvdg

Hi! Hadden jullie toevallig ook vanaf week 13 geen gevoelige borsten meer? ...
Ik heb dat vanaf ongeveer 12 weken gehad, en had vandaag nog een goede echo met 14 weken😇 Dus niet te veel zorgen maken (snap dat het moeilijk is) Liefs🌸

4 jaar geleden

Hallo meiden, ik ben nu 13 weken zwanger en heb sinds 2 dagen veel last van lage rugpijn herkennen jullie dit? Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad.

4 jaar geleden

Ik gisteren gehad termijnecho. Was ook bang en was vrij spannend tot je het te horen en te zien krijgt. En bovenop was hij zij nog aan het bewegen volop ook 😍 zo cute en geruststellend op dat moment. Was precies zichzelf aan het tonen zo cute 🙈 nu zo blij en gerustgesteld voor het moment. Zal bij jullie ook wel goed gaan dameS! ❤️

4 jaar geleden

Ben nu 13+3 en vorige week mijn 12 weken echo gehad waar alles er super uit zag. En toch maak ik me ook zorgen zeker nu ik nog 20 dagen moet wachten tot de 16 weken echo gezien mijn pret echo niet door gaat....Ik denk dat zodra je de baby gaat voelen die angst minder zal worden.

4 jaar geleden

Reactie op Jern22

Hallo meiden, ik ben nu 13 weken zwanger en heb sinds 2 dagen veel last van ...
Hier ook!!! Paracetamol heeft mij gister geholpen :)

4 jaar geleden

Reactie op nanaaa

Hier ook!!! Paracetamol heeft mij gister geholpen :)
Ben jij ook rond de 13 weken? Wil hier ook niet meteen voor bellen naar de vk. Maar heb eerder een miskraam gehad wel al met 6 weken maar ben er toch onzeker door geworden

4 jaar geleden

Reactie op Jern22

Ben jij ook rond de 13 weken? Wil hier ook niet meteen voor bellen naar de ...
Ik snap je precies! Ik heb zelf ook een miskraam vorig jaar mei gehad. Ik ben nu 13+3 zwanger en lage rugpijn vanaf week 13 is echt normaal. Ik lees dit vrijwel overal!

4 jaar geleden

Reactie op Jern22

Hallo meiden, ik ben nu 13 weken zwanger en heb sinds 2 dagen veel last van ...
Heel normaal. Ieder lichaam reageert natuurlijk ook anders. Tot week 8 heel veel bruine afscheiding gehad en 4x een heftige bloeding. Dacht dat het gebeurd was en mijn borsten uit het niets ook niet meer gevoelig, behalve mijn tepels dan. Ben al 3 maanden hele dag door misselijk en af en toe overgeven en de lage rugpijn heb ik al sinds week 7/8 ongeveer samen met pijn in de SI gewrichten bij mijn bekken wanneer ik lang sta of loop. Vond dit zo raar, maar het kan dus blijkbaar allemaal. Het maakt je zo onzeker dus ik snap je helemaal. Probeer echt positief te blijven, want het beïnvloed je mentaal heel erg en dat voelt je baby ook echt wel aan in je lichaam.

4 jaar geleden

Reactie op Jern22

Ben jij ook rond de 13 weken? Wil hier ook niet meteen voor bellen naar de ...
Ik begrijp jou onzekerheid heel erg goed. 3 maart hebben we de laatste echo gehad. En 1 april pas de volgende afspraak voor controle. Maar door die ene miskraam met 8 weken blijf ik nog steeds angstig. Heb best veel last van pijn links onder in mijn buik. En ondanks dat ik weet dat dat allemaal normaal is kan ik niet wachten tot 1 april zodat we de baby weer kunnen zien

4 jaar geleden

Reactie op MenV2020

Ik begrijp jou onzekerheid heel erg goed. 3 maart hebben we de laatste echo ...
Zelfde hier. Nu 16 weken, maar nog altijd onzekerheid na elke echo.