202 Reacties

4 jaar geleden

Ik had mijn eerste echo vorige week vrijdag. O wat was ik zenuwachtig. Precies wat jij omschrijft. Bij mij is alles goed (voor zo ver) maar het blijft gewoon super spannend. Denk dat ik pas wat relaxter word na het eerste termijn. Succes en ik hoop dat alles goed voor je zal zijn.

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Mag ik vragen waarom je zo kort na elkaar weer een echo heb🙈 ik heb mijn e ...
Tuurlijk! In verband met miskraam afgelopen juni en we liepen in het ziekenhuis bij fertiliteitsafdeling om zwanger te worden. Vandaar dat ze het vanaf het begin goed in de gaten houden en ben dus afgelopen donderdag geweest nu woensdag en dan weer 27 feb.

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Ik moet gewoon werken.. maar dat lijkt niet echt genoeg afleiding.. ben er ...
Ja das voor mij inderdaad anders ik ben nu momenteel thuis.. Hoop dat je toch een manier kan vinden om het beetje van je af te zetten. Nogmaals succes😊

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Tuurlijk! In verband met miskraam afgelopen juni en we liepen in het zieken ...
Ah zo , nou ik hoop dat alles goed blijft gaan 🤞🏼. Wel een soort gerust stelling lijkt mij dat je niet zo lang hoef te wachten, ik heb morgen mijn intake en wil ook echt vragen of ze er toch niet 1 kan maken, aan de ene kant weet ik dat alles goed zit (heb er 2), maar ik wil het gewoon zelf zien🙈

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Ah zo , nou ik hoop dat alles goed blijft gaan 🤞🏼. Wel een soort gerust s ...
Zijnnbest wel wat dames die er 2 krijgen lijkt wel! Succes morgen iig!! 💕

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Ah zo , nou ik hoop dat alles goed blijft gaan 🤞🏼. Wel een soort gerust s ...
Ja snap ik! Het is ook zo lang wachten normaal gesproken dus ben blij dat ik vaak mag kijken Haha! Hoop dat je een lief begrijpend persoon treft bij je intake en hij/zij je even gerust kan stellen met een kijkje bij je kleintjes!

4 jaar geleden

Ik heb ook pas volgende week mijn eerste echo. Ik probeer al die negatieve scenario's van mij af te zetten en even te focussen op andere dingen zoals werk. Ik ben ook nog niet heel blij dat bewaar ik voor als er hopelijk meer zekerheid is.

4 jaar geleden

Heb precies hetzelfde. Goede echo gehad en op 18-2 de termijn echo. Heel angstig hiervoor. Misselijkheid neemt af en dat baart me zorgen... Lastig!! Laat je weten hoe je echo is gegaan? Knuffel en sterkte! ❤

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Zijnnbest wel wat dames die er 2 krijgen lijkt wel! Succes morgen iig!! 💕
Dankjewel❣️

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Ja snap ik! Het is ook zo lang wachten normaal gesproken dus ben blij dat i ...
Ik hoop het ook, en anders is het nog maar 10 dagen tot de volgende, dat is ook wel vol te houden🙈

4 jaar geleden

Reactie op Steefjeee

Heb precies hetzelfde. Goede echo gehad en op 18-2 de termijn echo. Heel an ...
Zeker. En ik hoop dat ik vol trots kan zeggen dat alles goed is! ❤

4 jaar geleden

Ik voel af en toe ook die onzekerheid hoor. Toch probeer ik me op het positieve te focussen. Woensdag de 1e echo en ik hoop zo dat alles goed is! Ik duim voor ons allemaal!

4 jaar geleden

Laten we voor de toekomstige dames met hetzelfde probleem de positiviteit verspreiden!!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Het gaat inderdaad in de meeste gevallen gewoon goed, maar ja daar lees je op internet veel minder verhalen over. Die gedachte helpt mij over het algemeen plus dat ik me ook best zwanger voel. Hoe laat mag je donderdag? Ik heb donderdag ook een echo (mijn eerste). Ik ben om 15 uur aan de beurt. 🙈

4 jaar geleden

Ik heb morgen om 9uur mijn eerste echo! :o met 7w3.. over het algemeen ga ik er gewoon van uit dat alles goed gaat. Maar in vlagen ben ik echt super mega zenuwachtig en bang dat er gewoon iets mis kan zijn.. maar dan probeer ik dat gauw weer aan de kant te zetten! Succes donderdag

4 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Heel herkenbaar! Het gaat inderdaad in de meeste gevallen gewoon goed, maar ...
16.45 mag ik! Ik ga lekker op tijd weg van mn werk om te douchen en mezelf even door de laatste uurtjes te pamperen.

4 jaar geleden

Oh herkenbaar! Ik heb donderdag de eerste echo en schrok vannacht gewoon wakker van de angst voor slecht nieuws dan! Gelukkig wel kunnen relativeren en dus wat kunnen slapen nog... Maar het blijft me wel bezig houden stiekem!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 10+2 en heb woensdagochtend mijn termijnecho. Ben ook zo zenuwachtig! Maar ik houd mezelf eraan vast dat ik een goede eerste echo had en dat de kwaaltjes goed aanwezig zijn. Je leest veel vaker op internet dat het fout gaat dan goed. Maar het gaat echt vaker goed dan fout! Weinig mensen maken een forum aan om te zeggen hoe goed het gaat. Meer om steun te zoeken als het minder gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Friemel

Oh herkenbaar! Ik heb donderdag de eerste echo en schrok vannacht gewoon wa ...
Ik moet ook donderdag voor m’n eerste echo! Nou het houd me flink bezig, geen last van kwaaltjes dus paniek. Nog heel even en dan duidelijkheid

4 jaar geleden

Ohh man ik ben ook zo zenuwachtig! En bang is ook het goede woord. Bang voor wat er komen gaat. Het is in oktober bij 10 weken mis gegaan. Ben nu iets meer dan 8 weken. Kan moeilijk genieten en vind het zo lastig. Krijg elke week controle nu & dus al 2 goede echo’s met kloppend hartje gezien & groeit ook goed, maar ben toch weer zó zenuwachtig omdat we morgenochtend weer een echo hebben. Probeer meditatie te doen, afleiding te zoeken.. man! Ergens wel fijn om bij jullie ongeveer hetzelfde te lezen.. laten we elkaar steunen!