202 Reacties

Reactie op momo1988

Niet zo’n last van maar kleine tip voor de rest van de zwangerschap. Stop m ...
Eens ! Ik heb dat gehad bij de vorige zwagerschap! Alles gaan opzoeken , van alles lezen ! Ik werd gek , en een heel slechte zwangerschap gehad tot week 30 🙈 zeker DR GOOGLE vermijden!! Morgen ben ik terug 11 weken 🙏🏼 en probeer er nu echt van te genieten ! De schrik is er maar die probeer ik echt van me af te zetten !

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Succes! Laat je het ons weten? Succesverhalen kan ik wel even gebruiken!!
Zou nog even laten weten hoe de echo ging! Helemaal goed weer! Mooi kloppend hartje weer gezien en deze keer kon ze de echo zelfs uitwendig maken en was alles goed te zien! Het bewoog zelfs al een beetje zoooo schattig! Nog even 4 weekjes doorbijten en dan de 12 weken voorbij ! Hoe gaat het nu met jou?

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Zou nog even laten weten hoe de echo ging! Helemaal goed weer! Mooi kloppe ...
Ik ben suuuuper zenuwachtig voor morgen! Wat fijn dat het zo'n mooie echo was! 💕💕

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Ik ben suuuuper zenuwachtig voor morgen! Wat fijn dat het zo'n mooie echo w ...
Ik viel ook vanmorgen bijna flauw van ellende hoor voor ik naar binnen moest! Het is gelukkig bijna morgen! Heel veel succes en laat je weten hoe het ging?? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Jaim-24

Ik viel ook vanmorgen bijna flauw van ellende hoor voor ik naar binnen moes ...
Ik laat van me horen!!!!!💕

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Ik laat van me horen!!!!!💕
Hoelaat heb je de echo duim voor je heb ook me eerste echo zo maak me ook zo druk x

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

Hoelaat heb je de echo duim voor je heb ook me eerste echo zo maak me ook z ...
16.45 pas🙁

4 jaar geleden

Succes allemaal! Ik heb zo om 9 uur mijn intake & termijn echo 😱😇

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

16.45 pas🙁
O dat duurt nog even even door bijten ook nog ik om 12:35 maar heb het ook niet meer van de zenuwe

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

O dat duurt nog even even door bijten ook nog ik om 12:35 maar heb het ook ...
Succes vandaag!!

4 jaar geleden

Spannend dames! Ik heb ook vandaag mijn termijn echo (=2de echo). Hebben jullie ook zo weinig geslapen 🤷🏻‍♀️? Ik lees btw ook geen horror verhalen meer, dat heeft me echt geholpen sinds ik het niet meer lees. Zodra ik iets zie van mk, swipe ik het ineens weg.. (nota: Ik ben erg empatisch hoor, vind het heel erg voor de vrouwen die dat hebben meegemaakt)

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Succes vandaag!!
Jij ook laat je het weten 😃

4 jaar geleden

Ik ban ook bang en mot steeds zo lang wagte op mn eggo. Ik haat het wagten steeds.

4 jaar geleden

Ik ban ook bang en mot steeds zo lang wagte op mn eggo. Ik haat het wagten ...
Ja vind ook altijd zo lang duren en maak me onzeker probeer ook geen horror verhalen meer te lezen daar word ik zo angstig van en wat duurt dat wachten lang

4 jaar geleden

Spannend dames! Ik heb ook vandaag mijn termijn echo (=2de echo). Hebben ju ...
Spannend ja heb niet heel goed geslapen me eerste echo vandaag en zo zenuwachtig maak me ook gek door alle horror verhalen 😑 maak me zo onzeker

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

Spannend ja heb niet heel goed geslapen me eerste echo vandaag en zo zenuwa ...
Ik ook sgat

4 jaar geleden

Ik ook sgat
Waneer heb jij een echo:)

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

Waneer heb jij een echo:)
Gister gehad!!!! Zo blij maar nu mot ik weer 3 weke wagte op de volgebde eggo word gek van dat wagte zit helemaal in stres ben over stuur

4 jaar geleden

Ik heb de de tweede echo gehad, viel bijna om van de zenuwen! Maar na 2 seconden een mooi beeld van de baby met kloppend hartje. Ondanks dat ik me dus helemaal niet misselijk voel en soms kwaaltjes ineens over zijn, toch heel zwanger! Hopelijk stelt dat iedereen een beetje gerust!

4 jaar geleden

Gister gehad!!!! Zo blij maar nu mot ik weer 3 weke wagte op de volgebde eg ...
Was het je eerste echo was alles goed 😊 Dan lekker van genieten wil ik ook proberen naar me echo vanmmidag hoeveel weken ben jii