68 Reacties

4 jaar geleden

Zo herkenbaar! Jaren lang was ik verliefd op champignons😩 maar nu? Als ik het zie of als ik het in me gedachte zie dan wordt ik kei erg misselijk 🤮🤮

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

😂
Je snapt dat ik me afvraag wat je hebt gemaakt 🤣🤣 arme man 😋

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, bodemloze maag zeker in de voormiddag/middag. Avond kotsmisselijk waarschijnlijk door de zwangerschap en het teveel eten. Mijn raarste combinatie gisteren was gekookte hesp en slagroom..... anders zot van bananen sinds de zwangerschap
Je snapt dat ik me afvraag wat je hebt gemaakt 🤣🤣 arme man 😋
Koude pasta met gerookte kippenblokjes gekookte eitjes erwtjes wortels tomaat allerlei kruiden en mayonaise 🙈 ik vond het lekker 🙈 om 6 u deze ochtend ben ik achter Croissants 🥐 gegaan voor mijn man! Die dan om 7 u thuis kwam en deze nacht niet gegeten had behalve uit het snoepautomaat 🤭 ik had er 4 gekocht kwam die thuis waren er nog 2 over 🙈 Die waren nog lekker warm en zo lekker ruiken 😂

4 jaar geleden

Reactie op Mbh92

Ik kan ook vreten.. Moet me echt inhouden.. Maar die rode zure matten is mi ...
Yep! Alles wat zuur is is favoriet!

4 jaar geleden

Ik heb nog nergens last van qua misselijkheid of aparte eetgewoontes 🙈 moet ik mij zorgen gaan maken dat ik dit niet heb? Help!

4 jaar geleden

Ik heb nog nergens last van qua misselijkheid of aparte eetgewoontes 🙈 moe ...
Wees heel blij!

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Wees heel blij!
Oké dus hoef mij geen zorgen te maken 😊

4 jaar geleden

Ik heb zo hol gevoel ofzo. Of ik 3 dagen niet gegeten heb.

4 jaar geleden

Reactie op wondertjeonderweg

Waar normaal eten geen probleem is nu wel.. probeer echt om in de ochtend e ...
Als je t niet vertrouwd, bel je vk!

4 jaar geleden

Ik heb juist geen honger. Moet het er echt induwen. Komt ook door de misselijkheid...

4 jaar geleden

Ik heb nog nergens last van qua misselijkheid of aparte eetgewoontes 🙈 moe ...
Ik heb ook nog helemaal geen last van misselijkheid. Alleen erg moe en energieloos. Verschilt natuurlijk erg per persoon.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! En moet ook veel eten om de misselijkheid weg te houden. Vooral zoute dingen en eieren gaan er goed in.

4 jaar geleden

Veel zin in vet en suiker😱

4 jaar geleden

Ik heb juist dat eten me heel erg tegenstaat. Nergens trek in en alleen maar misselijk de hele dag

4 jaar geleden

Reactie op bebebebe

Veel zin in vet en suiker😱
Haha dat had ik vandaag! Cake met slagroom en een vette shoarma pizza met veel knoflooksaus! Als beloning heb ik nu een berg maagzuur 🤣🤣 domdomdom

4 jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Hier hetzelfde, bodemloze maag zeker in de voormiddag/middag. Avond kotsmis ...
Hahaha dat herken ik soms wel ja.. wat is hesp eigenlijk?

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Koude pasta met gerookte kippenblokjes gekookte eitjes erwtjes wortels toma ...
Klinkt ook niet vies hoor vind ik! Brengt me op een idee voor volgende week 🤣🤣
Klinkt ook niet vies hoor vind ik! Brengt me op een idee voor volgende week ...
Jaa ik vind het ook lekker 😋 Ik heb vandaag echt 1 u en half in de supermarkt gezeten . omg ik ga 100 kilo wegen 🙈 en zin in Mac do niet normaal ❤️🤭

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Jaa ik vind het ook lekker 😋 Ik heb vandaag echt 1 u en half in de superm ...
Nu 8wk zo herkenbaar die trek in mac, terwijl ik het normaal echt niet lekker vind🤭