68 Reacties

4 jaar geleden

Als dames trek in Mac hebben moet ik altijd denken aan m'n zus toen zij zwanger was..Zij was dol op Mac. Ze kreeg een zoon die sinds kind nog altijd fan is van Mac 😊

4 jaar geleden

Hahaha dat herken ik soms wel ja.. wat is hesp eigenlijk?
Je bent van 🇳🇱 waarschijnlijk? Sorry euh gekookte ham is dat het correcte woord bij julie? 😄. Anders geen idee😅

4 jaar geleden

haha herkenbaar!! Ik lust normaal geen zoute popcorn (ik ben meer een zoetekauw) en geen roomijs (vind ijs veelste koud) nu eet ik ze tegelijk😍 En ik lust ineens geen tomatensoep meer😭

4 jaar geleden

Reactie op MissMarges

haha herkenbaar!! Ik lust normaal geen zoute popcorn (ik ben meer een zoete ...
Ik ben dus barista van beroep maar als ik koffie zie lopen word ik misselijk🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Hahaha rijstwafels zijn toch hartstikke gezond!!! Ik ben gek op vlammetjes en soep met sambal vreselijk dat pittige troep🤭, maar oh oh wat heerlijk 😊 En chips... Paprika chips. Naar ook watermeloen.
Pakjes Taksi😍😍😍😍

4 jaar geleden

Jaa niet normaal. Op dit moment witte bolletjes met hagelslag en goeie laag boter. En tosties en ben pas 8 weken. Denk al zeker 5 kilo aan gekomen. Pas nog net aan me uniform. En hebt het zuur maar zal wel door al dat eten komen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Reske

Heel herkenbaar! En moet ook veel eten om de misselijkheid weg te houden. V ...
Dat herken ik wel... Hoeveel weken ben je?

4 jaar geleden

Ik heb laatst per toeval een crispy Vega op vd mac....en nu heb ik daar steeds zoooo zin in. Gelukkig, met ik dan een stukkie rijden en dat heb ik er dan weer niet voor over. Verder valt t wel mee tot nu toe. Maar ik kan wel non-stop blijven eten. En ik heb ook meteen als ik wakker wordt mega trek en door de loop vd dat echt paar keer zo knorrende maag

4 jaar geleden

Reactie op Babyonbord

Jaa niet normaal. Op dit moment witte bolletjes met hagelslag en goeie laag ...
Witte bolletjes met boter en hagelslag mjammie! 😍

4 jaar geleden

Reactie op Adin

Dat herken ik wel... Hoeveel weken ben je?
Nu 7 weken. Wordt nu soms zelfs 's nachts wakker van de honger. Vd week rommelde mijn maag alsof ik al 3 weken niet gegeten had😂

4 jaar geleden

Reactie op Reske

Nu 7 weken. Wordt nu soms zelfs 's nachts wakker van de honger. Vd week rom ...
Hahah ik vannacht dus ook, mijn vorige bericht was vannacht rond 04.15 geplaatst ik had trek joh!! Ik denk sowieso constant aan eten😊 Ik ben trouwens 7+2💜

4 jaar geleden

Hier heeeeeel wisselend, ene keer vreet ik de vliegen van de muur. De andere keer zit ik het echt met veeeeel moeite naar binnen te werken.. Trouwens geen andere reuk of smaak!

4 jaar geleden

Reactie op Reske

Nu 7 weken. Wordt nu soms zelfs 's nachts wakker van de honger. Vd week rom ...
Ooo ja die rommelende maag! Ook zo’n last van, elke twee uur moet ik iets eten maar een avondmaaltijd gaat er niet echt in. Moet echt kleine porties eten..

4 jaar geleden

Haha dat had ik vandaag! Cake met slagroom en een vette shoarma pizza met v ...
Maak me de kop niet gek met je pizza shoarma! Ik droom er al een paar weken van. Tot nu toe heb ik me nog ingehouden. Als ik teveel eet word ik beroerd..

4 jaar geleden

Herkenbaar! Hier was het leverworst, maar daar mag je niet zoveel van. Na een weekje was dat over. Toen kaas. Overal kaas op. Tosti, met dikke ladingen kaas. En nu komkommer. Overal komkommer op. Heerlijk😁

4 jaar geleden

Reactie op Reske

Nu 7 weken. Wordt nu soms zelfs 's nachts wakker van de honger. Vd week rom ...
Haha ik ben 6 weken en heb exact het zelfde haha

4 jaar geleden

Ik nu 6 + 4 weken en gek op Jus de orange, moet alleen de vers geperste van de ah geen pakken of wat dan ook! Mijn maag denkt hier helaas wel anders over trouwens 🤣 Verder veel misselijk, lust geen hamburgers meer en pizza staat me ook niet aan! (Eet alleen de korst🤣) Owjaaa 1 van de dames stuurde iets over IJs vanavond en kan echt vanaf dat moment aan niks anders denken dan mango sorbetijs😍 Maar helaas niet in huis 😭

4 jaar geleden

Reactie op Marita

Herkenbaar! Hier was het leverworst, maar daar mag je niet zoveel van. Na e ...
Ik werd gisternacht wakker om tosti met mega veel kaas te maken 😍😍🤣

4 jaar geleden

Alles wat sappig is 😂. Perzikken uit blik zijn het nu helemaal!