99 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook, ze wordt bijna 8. Had eerder geen leuke vent op mn pad dus ja 😝

4 jaar geleden

Mijn oudste wordt in mei 10, zijn broertje wordt in sept 9 en ik ben ook in sept uitgerekend van ons 3e kindje. Ik heb de eerste 2 heel snel achter elkaar gekregen, ze weten eigenlijk niet beter dan dat ze altijd samen zijn geweest. Nu maken ze heel bewust de komst van hun broertje/zusje mee en ze leven volop mee, geweldig om dit zo samen te beleven.

4 jaar geleden

Ik heb al een dochter van bijna 16.....die is dol enthousiast dat ze grote zus word

4 jaar geleden

Hier ook een zoontje dat in september 8 gaat worden! En nu zwanger van nummer 2😊

4 jaar geleden

Mijn oudste is 13.. was bij haar ook op mijn 19e zwanger . Merk dat mijn lichaam het nu ook wel een stuk zwaarder heeft 😅

4 jaar geleden

Hier ook zo, mijn dochter wordt in september 13 en op haar verjaardag uitgerekend. Onze jongste wordt in november 10 dus best groot verschil in leeftijd 😊

4 jaar geleden

Ik heb zelf nog geen kinderen maar mijn vriend wel al twee van 17 en 19 jaar oud. Die krijgen nu dus nog even een (half) broertje of zusje ☺️

4 jaar geleden

Hier eentje van 9 en een van 7. Nu zwanger van de 3e. Ik was ook 19 toen ik ...
Leuk, zelfde als bij ons! Oudste is in september 9 geworden en jongste in augustus 7. Ben precies 10 jaar na de eerste dus. Ik was toen alleen geen 19, maar al bijna 28 toen ik beviel 😃

4 jaar geleden

Hier de oudste 20 en tweeling van 11...wanneer de 2e tweeling geboren gaat worden zijn ze 21 en 12!! Ook gepland en de oudere kids vinden het ge-wel-dig! We kunnen niet wachten tot de jongste spruitjes geboren worden, al duurt dat nog even. Veel tweelingen hier ook viel me op...
Hier de oudste 16 jaar 2de 3 jaar 3 de 1 jaar Deze leeftijden gaan ze zijn als ons 4 de geboren word 🤞🏻 ( allemaal van dezelfde papa 🙈 ) vermeld het even omdat dat vaak gevraagd word of verondersteld Hihi omdat er zoveel leeftijd verschil op de grootste en de kleinste ❤️ 3 x 🎀🎀🎀 en nu .... 😅 kan niet wachten om het geslacht te weten liefs

4 jaar geleden

Mijn zoon wordt 7jaar en dochter is dan 2jaar deze hebben een haat liefde verhouding ze kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar

4 jaar geleden

Ons zoontje is 6 als de 2e is geboren

4 jaar geleden

Hier is de oudste 13, ons meisje 9 en de jongste is er 7 en in september nummertje 4 ❤️

4 jaar geleden

Ik heb 3 kinderen uit een andere relatie, 14, 13 en 10. De oudste is 15 als het frummeltje geboren wordt :)

4 jaar geleden

Als ons frummeltje geboren wordt, dan is mijn zoon 15, mijn 1e dochter 13 en mijn 2e dochter bijna 3. En ik ben dan 40....

4 jaar geleden

Hi. Ik ben er maandag achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn oudste zoon wordt dit jaar 20. Mijn andere zoo wordt vandaag 17. En ik heb een dochter van 13. Dus ja... dat was wel even schrikken. De kinderen vinden het helemaal gewrldig. Mijn man is super blij... en ik denk alleen is dit wel verstandig. Nog 5,6 misschien 7 jaar en wij kunnen alles doen wat we willen. Nu kan ik er daar nog 20 jaar bij optellen. Ik wordt 40 dit jaar. 3 jaar geleden had ik een gat in de lucht gesprongen.. maar de situatie is nu gewoon niet ideaal. Ik herken je twijfels.

4 jaar geleden

Dat zijn inderdaad toch een hele hoop mensen die nog een groter leeftijdsverschil hebben! Vindt dit wel echt geweldig, heb altijd gezegd wil nu 2 kindjes en achteraf tussen de 35-38 wil ik nog 1 tje een echt nakomertje 🙈! Lijkt me zo geweldig!! Ben nu 27 dus voor dat nakomertje hebben we nog wel even 😆

4 jaar geleden

Ik heb 2 jongens van 10 en 13 ... Nu 8+1 zwanger van onze kers op de taart...😍😍😍😍

4 jaar geleden

Mijn zoon is nu 13, zal 14 zijn als dit kleintje geboren wordt. Hij vindt het geweldig 💙

4 jaar geleden

Hier 2 knullen van 14 en 8 En nu zwanger uitgerekend rond de verjaardag van de jongste Dus die zal dan misschien 9 zijn