88 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op simone33

Mijn hond heeft echt helemaal niks door of ze kan het heel goed verbergen h ...
Mijn katten zijn ook gewoon t zelfde of mis iets afstandelijker maar dat kan ook komen omdat we nu zoveel thuis zijn.

4 jaar geleden

Nou mijn vogeltje zit nog steeds op haar stok en tjulpt haar lied. 🤗

4 jaar geleden

Onze mopshond Loki is niet meer weg te denken bij mijn buik. Wanneer ik ga zitten of liggen komt hij direct boven op mijn buik zitten of liggen. Super gezellig!

4 jaar geleden

Reactie op simone33

Mijn hond heeft echt helemaal niks door of ze kan het heel goed verbergen h ...
Ja! Mijn hond gedraagt zich ook echt niet anders ofzo..

4 jaar geleden

Onze hond wil niet alleen bij me zitten, maar bijna in me kruipen. Heeeeeel dicht tegen me aan. Ze staart me de hele dag aan en als we gaan wandelen in het donker, heb ik een bodyguard bij me. Denk toch dat ze wat in de gaten heeft.

4 jaar geleden

Mijne knuffelt sinds deze week zo met de baby 😉
Ik vond deze wel mooi hij is nog nooit zo knuffelig geweest als nu en die pootjes🥰

4 jaar geleden

🥰

4 jaar geleden

Reactie op BeebieThijssen

Onze hond wil niet alleen bij me zitten, maar bijna in me kruipen. Heeeeeel ...
Heeel herkenbaar, nu 3e zwangerschap en bij vorige 2 kroop ze al steeds in me en buiten super waaks. Wel veilig gevoel hihi

4 jaar geleden

Ik heb 3 katten in huis, waarvan er 1 boven leeft omdat ze beneden geen leven heeft. Zij vertoont geen ander gedrag, haar zus daarin tegen is heeeel aanhankelijk en dan hebben we nog een rode kater en dat is echt een papas kindje en hoeft vrij weinig van me te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla94

Ik heb 3 katten in huis, waarvan er 1 boven leeft omdat ze beneden geen lev ...
Op de buik

4 jaar geleden

Eerste paar weken moest hij niks van me hebben inmiddels gelukkig weer wel💙🐶

4 jaar geleden

Was altijd wel kroelerig maar wordt steeds gekker hihi

4 jaar geleden

Ik pas wel goed op de baby hoor!

4 jaar geleden

Doet ze niet vaak, heel af en toe

4 jaar geleden

Haar vaste plekje sinds 2 weken, ben benieuwd hoe leuk madame de baby gaat vinden de 1e weken hihi 😅❤

4 jaar geleden

🐱❤️

4 jaar geleden

Tijdens mijn 1e zwangerschap kwam mijn oudste kat veel meer op mijn buik liggen, na de bevalling was ze ook heel bezorgd over de kleine man, als ze hem hoorde huilen, ging ze de babyfoon kopjes geven of ze rende naar zijn slaapkamerdeur. Nu zwanger van de 2e en is mijn andere kat veel aanhankelijker dan anders. Ben benieuwd hoe zij gaat reageren als de kleine meid er is, van mijn zoontje moet ze niets hebben namelijk

4 jaar geleden

Mijn oudste met "zijn" kat

4 jaar geleden

Wij hadden ooit twee poezen zusjes. Een poes voelde aan dat ik zwanger was, die wist het eerder dan ik. Kwam op mijn buik liggen als warme kruik. De ander had er niet veel mee. Bij de tweede is dat ook fout gegaan. De een was weer super lief en aanwezig en verzorgend de ander is weg gelopen toen we thuis kwamen met de baby. Na twee weken zoeken werden we gebeld door de dierenambulance dat ze gevonden was (verdronken). Super sneu. Nu met de derde is ze weer van de partij en beseffen wij wat poes al die jaren heeft meegemaakt. Van studenten poes 13 jaar geleden heeft ze 5 verhuizingen mee gemaakt waarvan de grootste naar Frankrijk is, de komst van twee straks drie kindjes. Ze is echt onze poesemoes!!! <3