100 Reacties

4 jaar geleden

Nu 9 weken en ook geen geke symptomen. Alleen ontzettend moe.

4 jaar geleden

Mijn eerste zwangerschaps had ik nergens last van...niet misselijk geen zere borsten, echt niks! Ik had later pas elke keer zuur toen ze groter werd en mijn buik dikker werd. Dit was alweer 12 jaar geleden! Afgelopen september was ik zwanger toen was ik niet helemaal happy, in de ochtend met moeite 1 broodje weg krijgen en dan geen zoetigheid lusten erop ook nog maar verder ging ut wel. Nu ben ik 7+5...ik moet eigenlijk niet echt aan eten denken heel de dag niet, ik eet omdat ik moet eten maar word al snel beroerd ervan na die tijd. Ik kan niet kotsen(kan ik nooit) dus dan loop ik een paar uur misselijk rond na het eten. Ik heb tussen de middag al geen trek dus dat verschuift naar een uur of half 2 vaak, eerder krijg ik ut niet weg. En savonds moet ik eten maken voor mijn dochter en vriend maar ut liefst eet ik gewoon niet. Ik lig nu in bed met het gevoel dat ik mijn eten net op heb en dat ik veel te veel heb gegeten. Bleh.... Maak je geen zorgen iig want bij mijn eerste had ik ook nergens last van en die is ook goed opgedroogd 😉

4 jaar geleden

Reactie op Teunita

Nu 9 weken en ook geen geke symptomen. Alleen ontzettend moe.
Ja hier nog eentje, 7w3 nu :)

4 jaar geleden

Ik ben met vlagen misselijk, in het begin meer. Heb maar enkele keren last gehad van mijn borsten, maar merk er weinig van? Wel onwijs moe! En heb gewoon een gezonde zwangerschap. Niet te druk maken

4 jaar geleden

hier 10w+1, ook geen last van misselijkheid. wel enorme vermoeidheid in combinatie met voor mij normaal: lage bloeddruk. weinig eetlust, maar ik eet kleine porties verspreid over de dag. en heb continue t gevoel dat k verkouden ben, maar de slijmvliezen worden dikker, dus ook dat hoort er helaas bij.

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap veel misselijk. Nu heel af en toe eens maar is maar even. Ik denk rond de 7 weken te zijn

4 jaar geleden

Hier ook niet overgeven ben nu 7+2 week zwanger. Word alleen misselijk als ik trek begin te krijgen. Wel last van maagzuur maakt niet uit wat ik eet of drink.

4 jaar geleden

Oh en borsten doen mega pijn Zijn nu al een cupmaat gegroeid

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van🙌🏻 ben ook nog lekker aan het sporten. Als ik trek krijg word ik een ieniemieniebeetje misselijk, maar als dit alles is👌🏻 11 maart pas weer een echo dus dan weet ik meer. (Had met 5 weken een echo, maar er was toen nog geen kloppend hartje te zien). Tot die tijd probeer ik gewoon te genieten en niet naar die negatieve berichten te luisteren.

4 jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

Oh en borsten doen mega pijn Zijn nu al een cupmaat gegroeid
Haha ja dit heb ik ook! Vriendlief vind het wel leuk overigens;)

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van gelukkig. Dit is mijn derde zwangerschap en de vorige keren ook nergens last van gehad gelukkig😉

4 jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

Oh en borsten doen mega pijn Zijn nu al een cupmaat gegroeid
Bij mijn vorige zwangerschap ging ik van b, naar d. Na de bevalling terug naar c 🤣 ik hoop toch niet dat ze veel groter worden

4 jaar geleden

Ik ben nu 9 +4 weken zwanger aan het begin ook nergens last van maar nu de laatste dagen super misselijk gelukkig houd ik tot nu toe wel alles nog binnen

4 jaar geleden

Ik ben nu 16 weken zwanger van mijn eerste kindje en heb nog 0x overgegeven of last gehad van kwaaltjes alleen hoofdpijn aan het begin en duizelig

4 jaar geleden

Ben nu 10 weken zwanger en heb ook totaal geen last van misselijkheid. Gelukkig!! Wel ben ik ontzettend moe en moet ik mezelf echt door mijn werkdag door slepen..

4 jaar geleden

Merken jullie toevallig ook verschil in bandenpijn? Ik had eerste weken direct last van een spierpijn achtig trekkerig gevoel in mijn buik, vooral bij onverwachte bewegingen of als ik nieste of in de lach schoot of me uitrekte in bed. Laatste dagen heb ik dat niet meer. Ben nu rond de 7 weken. Word er best onzeker van. Ben ook al niet misselijk 🙈 enige wat ik nog wel is zere borsten en pijnlijke tepels. Moet nog wachten tot de 21e voor de echo..

4 jaar geleden

Reactie op Kbaldee

Bij mijn vorige zwangerschap ging ik van b, naar d. Na de bevalling terug n ...
Hier nu van b naar grote c En ben nog geen 8 weekjes. Voor mij hoeven ze niet nog groter. Maar we zullen het zien.

4 jaar geleden

Reactie op Nickname

Haha ja dit heb ik ook! Vriendlief vind het wel leuk overigens;)
Vind de mijne ook niet erg. Voel me nu net een melkkoe. Kleintje word al liefkozend moemoe genoemd door mijn vriend

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Merken jullie toevallig ook verschil in bandenpijn? Ik had eerste weken dir ...
Dat had ik ook en menstruatieachtige pijn. Ik ben nu 7+3 en heb er ook helemaal geen last meer van.. 🤷🏻‍♀️ wel van hele gevoelige borsten en misselijkheid wanneer ik trek begin te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Deniesz

Dat had ik ook en menstruatieachtige pijn. Ik ben nu 7+3 en heb er ook hele ...
Heb precies t zelfde en ben nu 7+5