100 Reacties

4 jaar geleden

Bij mijn vier voorgaande zwangerschappen voelde ik me kip lekker, echt nooit misselijk of iets wat er op leek. Nu deze zwangerschap ben ik 24/7 misselijk 🤢

4 jaar geleden

Hoihoi Nu 9 weken zwanger ! Rond 7 weken tweede echo gehad alles was goed. Ben ook nog geen moment misselijk geweest. Alleen af en toe wat gevoelige borsten en moe maar veder nergens last van. Geniet er van! 🥰

4 jaar geleden

Dat had ik de eerste weken ook, nergens last van alleen soms een bol opgezet buikje. Tot week 11.. Ellende die week. Ziek zwak misselijk moe. Alles. Nu, week 12 weer alles oke. Dus wacht maar even af ;)

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Bij 6,5 week een kloppend hartje gezien. Wisselend last van symptomen. Maak me soms zorgen doordat ik geen symptomen heb. A.s. woensdag hebben we weer een echo.

4 jaar geleden

Ik heb nergens last van gehad. Nu 9 weken zwanger en deze week een keer gespuugd voor het eerst. Hoop dat het daar bij blijft... Misselijk zijn hoeft echt niet hét teken van een goede verloop van zwangerschap te zijn. Wees blij dat je nergens last van heb. Sommige vrouwen hebben nauwelijks symptomen en krijgen ook gezonde baby’s.

4 jaar geleden

Ik ben 11+1 en ook niet last gehad van misselijkheid en alles gaat helemaal goed de termijnecho ook! Dus ik denk dat ik juist blij ben daar geen last van te hebben, want het lijkt me heel vervelend!

4 jaar geleden

Ik ben nu 10,3 weken zwanger. Alleen ik voel me niet zwanger. Bh eind van de dag pijnlijk omdat de borsten zijn gegroeid en de buik groeit. Normaal als ik naar toilet moet voel je keer iets brouwen, maar nu voel ik niks ik groei. Natuurlijk heel ideaal geen kwalen maar nu maakt het soms heel onzeker, gaat het wel goed? Maar van het beste uitgaan. Beetje arrogant denken ik heb gemaakt dus komt hele maal goed😅

4 jaar geleden

Reactie op Bankje84

Ik ben nu 10,3 weken zwanger. Alleen ik voel me niet zwanger. Bh eind van d ...
Is toch normaal na 10de week neemt het ook af die kwaaltjes. Je mort er juist blij om zijn

4 jaar geleden

Ben op dit moment 11+4 het misselijkheid en duizeligheid heeft eindelijk afgenomen ben zo happy!!

4 jaar geleden

He! Ook uit *vul in waar je woont* ;) leuk!

4 jaar geleden

Wees blij!!! Bij mijn eerste zwangerschap wist ik tot week 9 niet eens dat ik zwanger was... en ben ik eigenlijk ook mooi echt ziek geweest. Nu met de tweede was de wc in week 6 al mijn beste vriend 🤢 Wat ze dus zeggen dat iedere zwangerschap anders is... Is absoluut waar!!!

4 jaar geleden

Na 11 weken steeds minder misselijk! En steeds meer energie. Zo bijzonder..

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van voor de derde zwangerschap nu, als ik niet toevallig de test had gedaan had ik echt pas over een tijdje het doorgehad als mijn buik ging groeien denk ik. ( mijn menstruatiecyclus is zo onregelmatig en vaker met lange tussen periodes dat ik dat daaraan niet zou herkennen)

4 jaar geleden

Reactie op DvD-24

He! Ook uit *vul in waar je woont* ;) leuk!
Hahaha papendrecht?

4 jaar geleden

Was ik maar niet misselijk...

4 jaar geleden

Ik ben nu 11+1, heb nergens last van. Vond het een beetje onwerkelijk allemaal, maar buikje begint nu ook te groeien ♡♡

4 jaar geleden

Vandaag 10+5 en eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Voordat ik wist dat ik zwanger was had ik wel paar keer dat ik ff misselijk was maar dat was al gauw over. Verder nergens echt veel last van gehad op pijnlijke borsten op 6/7 weken....

4 jaar geleden

Reactie op Kbaldee

Hahaha papendrecht?
Hihi nee, schapenkop-city :)

4 jaar geleden

Toen ik de 10 weken in ging verdween de misselijkheid en moeheid! Heerlijk!

4 jaar geleden

Reactie op Mandy2810

Toen ik de 10 weken in ging verdween de misselijkheid en moeheid! Heerlijk! ...
Bij mij was het met week 10 op het ergst juist. Nu week 11 en ben deze week nog niet heel erg misselijk geweest. Wel moe nog. Hopelijk vanaf volgende week dat ik me eindelijk eens wat beter en energieker voel. Wel merk ik dat ik sommige dingen die ik de afgelopen weken niet kon ruiken of zien, nu ineens wel kan eten.