100 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag 12w en geen enkele dag misselijk gevoelt 😉

4 jaar geleden

Vandaag 10+3 weken zwanger en ook geen last van misselijkheid!

4 jaar geleden

Reactie op michelledg

Vandaag 10+3 weken zwanger en ook geen last van misselijkheid!
Wat leuk, dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend!

4 jaar geleden

Reactie op DvD-24

Hihi nee, schapenkop-city :)
Oo nee ik kom uit papendrecht.

4 jaar geleden

Ik ben ook niet misselijk geweest alleen wat moe en sinds 1 week wat hoofdpijn. Ik ben nu 11 weken 1 d

4 jaar geleden

Nu 4e zwangerschap en alleen misselijk als ik teveel honger heb of na cappuccino (vermoedelijk de zuivel ). Verder is alle zwangerschappen nooit last gehad

4 jaar geleden

Dit is mijn derde zwangerschap en weer nergens last van eigenlijk nu 10 weken +3 dagen ongv

4 jaar geleden

Ik was van week 7 tm 10 af en toe misselijk. Heb daar wel tabletjes voor gekregen en daarmee was het meestal helemaal weg!

4 jaar geleden

Nu 12 weken zwanger. Geen een keer misselijk geweest. Ik heb nergens last van. Ik eet wel wanneer ik trek heb moet ik zeggen. Kleine beetjes. Maar of het daardoor komt, weet ik niet. Ben ook al op tijd met een aantal vitamines begonnen. Op aanraden van de fysio en vk keurde dit later ook goed. Misschien dat dat ook nog een verschil is geweest.

4 jaar geleden

Helaas kun je er vaak niet zoveel aan doen als je misselijk bent. Dus het op tijd slikken van vitamines en kleine beetjes eten is helaas niet voor iedereen een garantie dat je niet misselijk wordt. Ik heb zelf alles al geprobeerd en helaas blijft de misselijkheid.

4 jaar geleden

Geniet ervan zal ik zeggen haha!

4 jaar geleden

Hoi hoi... Ik ben vandaag 13+1 termijnecho pas as maandag. Maar hier ook geen misselijkheid gehad.. Soms denk je of vraag je je wel eens af of alles wel goed is.. Buiten moe en was onzuivere huid verder nergens last van... Ook mijn stemming is zelfde gebleven... Maar denk wel, wat miss nog niet is, kan nog wel komen? 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Fabzzz84

Hoi hoi... Ik ben vandaag 13+1 termijnecho pas as maandag. Maar hier ook g ...
Wees blij

4 jaar geleden

Ik ben nu 14 weken zwanger en ben ook niet misselijk geweest. Heb het hartje vorige week nog horen kloppen dus ga ervan uit dat het goed zit :) Gewoon maar blij zijn dat je er geen last van hebt!

4 jaar geleden

Wat fijn! Dit is mijn eerste zwangerschap en ben ook zo goed als niet misselijk, en vooralsnog is alles in orde. Fijne zwangerschap!

4 jaar geleden

Eerste zwangerschap hier en eigenlijk niet zo zwaar misselijk. Soms reageer ik wel fel op bepaalde geuren, maar dat gaat ook snel weer weg. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat ik mij misselijker ging voelen. Ik heb wel 's nachts last van pijn in de onderrug.

4 jaar geleden

Ik had bij mijn 1ste zwangerschap nergens last van dat is een jongetje, mijn 2e zwangerschap was ik ook super misselijk en gaf uk vaak over. De Hele Dag door van smorgens vroeg tot savonds laat. Nou zei een verloskundige dat t een meisje word maar zeker zijn we er nog niet van

4 jaar geleden

Ik ben niet misselijk, Ik heb geen vreetbuien,..ik ben enkel moe en gevoelige borsten. Ik ben tussen de 9 en 10 weken nu.

4 jaar geleden

Ik ben ook helemaal niet misselijk geweest! Alleen in week 16 een aantal momenten gehad, maar kwam mogelijk ook door vermoeidheid. In eerste trimester totaal niet misselijk geweest

4 jaar geleden

Ik ben nu 17 weken en ook nooit overgegeven of misselijk geweest gelukkig!! Heb helemaal niet zoveel last ervan tot nu toe