324 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MommyFromJulesFerre

Bij mij op de brief staat binnen de 7 kalenderdagen de uitslag dus morgen z ...
Uitslag is binnen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Niet werken mer corona? Ik moet wel gewoon werken. Ik werk met ouderen in ...
Heb een kantoorbaan, dus bij ons is iedereen verplicht thuis gaan werken. Is inderdaad verrekte zorgelijk dat iedereen maar door moet gaan in de zorg.

4 jaar geleden

Reactie op Bert1983

Heb een kantoorbaan, dus bij ons is iedereen verplicht thuis gaan werken. I ...
Ja indd.. dochter thuis die naar oma en tante moet.. het is allemaal wat. En ze zeggen geen risico.. nou ik wil het niet mee maken. Zit me niet lekker!!

4 jaar geleden

Ik heb vrijdag de uitslag van de nip test gekregen. Alles goed gelukkig! En je hoeft er maar 2 buisjes bloed voor in te leveren☺

4 jaar geleden

Reactie op berry30

Uitslag is binnen 🥰
Hier ook 😊🥰

4 jaar geleden

Reactie op berry30

Heb je dat overdag of savonds gekregen ?
Rond 16 uur

4 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Niet werken mer corona? Ik moet wel gewoon werken. Ik werk met ouderen in ...
Ik precies het zelfde. Ben ook hushoudelijk hulp bij ouderen. Moet gewoon doorwrrken. Ik vind het echt heel raar. We zijn toch een groot risico ?,

4 jaar geleden

Ik ben gister ook gebeld met goede uitslag van de nipt binnen 4 dagen echt super snel en een opluchting. Wij werken gewoon nog door op kantoor, vind ik ook gek

4 jaar geleden

Vandaag bloed laten prikken. Ben erg benieuwd naar de uitslag !

4 jaar geleden

Reactie op simone33

Ik ben gister ook gebeld met goede uitslag van de nipt binnen 4 dagen echt ...
Wij ook, heel raar!! Vind het wel lastig nu. Heb jij het al verteld op werk? Ik nog met. ben nu 13+4 wilde het pas bij 16 weken vertellen, maar twijfel nu wel heel erg!

4 jaar geleden

Ik had net een voicemail gekregen met het antwoord dat de nipt test goed is. Ik moet zeggen voelt wel apart dat ze je het even zo op de voicemail gooien. Ach ja het is in iedergeval goed :p

4 jaar geleden

Ik precies het zelfde. Ben ook hushoudelijk hulp bij ouderen. Moet gewoon d ...
Nou echt he... ik vind het zorgelijk ook al zijn ze verkouden of ben ik dat.. blijf liever thuis.

4 jaar geleden

Wij vandaag de uitslag gehad en die was goed! Vorige week vrijdag laten prikken dus vond het erg snel!

4 jaar geleden

Na 8 dagen een goede uitslag binnen!!! 🥰

4 jaar geleden

Ik heb vorige week de uitslag gekregen alles was goed ook de nevenbevinding! Voor ons gevoel was dat het beste om te doen.. maar denk er wel over na want de kans is er dat je verdere onderzoeken moet gaan doen... bij mij duurde het 9 werkdagen

4 jaar geleden

Ik heb de NIPT wel laten doen. Ik zou een kindje met afwijking nooit laten verwijderen, maar moest er iets aan e hand zijn, dan kan ik me er op voorbereiden. Vrienden van me hebben eem kindje met het Down syndroom, en zij zeiden dat dat heel belangrijk was geweest bij hem

4 jaar geleden

Vrijdag uitslag gekregen, na 4 dagen al! Had verwacht dat het met alle Corona-testen wel langer zou duren.. Gelukkig geen afwijkingen gevonden.

4 jaar geleden

Heeft er iemand nipt laten doen in Maria middelares in Gent? Ik wacht al 14 dagen... wil nu ook niet bellen omdat alleen dringende zaken mogen gemeld worden...

4 jaar geleden

Goede NIPT uitslag met neven bevindingen gehad en precies 7 dagen geleden bloed laten prikken.

4 jaar geleden

Reactie op Marlie19

Heeft er iemand nipt laten doen in Maria middelares in Gent? Ik wacht al 14 ...
Ik weet al het antwoord op mijn eigen vraag :) Mijn test is na 14 dagen nog steeds niet gedaan. De coronatesten krijgen voorang Pas als er 96 testen kunnen ze de niptesten voornemen Ik moet zeggen, na een lange weg voor een kindje heb ik nog wel wat geduld😁 En ik begrijp de reden ook voor 100% Maar hopelijk niet te lang meer🙈