48 Reacties

4 jaar geleden

Jeetje heftig geen ervaring veel sterkte ermee

4 jaar geleden

Geen ervaring mee. Ik vrees dat je weinig kan doen behalve afwachten 😔 wat is best veel? Ik snap dat dat een zeer onzekere periode is ... sterkte met het wachten!

4 jaar geleden

Heb je ook last van kramp?

4 jaar geleden

De bruine afscheiding kan van de innesteling geweest zijn. Wat met het latere bloedverlies? Zaten er klonters bij? Of enkel bloed? In het laatste geval kan het een onschuldige bloeding geweest zijn, bvb een gesprongen adertje.

4 jaar geleden

Reactie op SarahK-24

Geen ervaring mee. Ik vrees dat je weinig kan doen behalve afwachten 😔 wat ...
Alleen tijdens het afvegen, en dan zeker wel 3x vegen vol met bloed

4 jaar geleden

Reactie op Heidi314

De bruine afscheiding kan van de innesteling geweest zijn. Wat met het lat ...
Leek alleen bloed te zijn met wat slijm

4 jaar geleden

Reactie op Somaya

Heb je ook last van kramp?
Nee dat niet

4 jaar geleden

Helaas heb ik hier veel ervaring mee. Bij mijn vorige zwangerschap veel bloedingen gehad maar alles is goedgekomen. Nu weer zwanger (6 weken) en weer bloedverlies en bruine afscheiding... afwachten en probeer positief te blijven hoe moeilijk ook! Sterkte!

4 jaar geleden

Helaas heb ik hier veel ervaring mee. Bij mijn vorige zwangerschap veel blo ...
Bedankt voor je bericht! Dat geeft een beetje hoop :)

4 jaar geleden

Na het vrijen had ik ook veel bloedverlies en vk zei me meteen komt doordat je doorbloeding gewoon veel beter is beneden nu en daardoor kun je bloed verliezen maar zonder krampen hoef je je geen zorgen te maken .... ik was namelijk helemaal aan het huilen en in paniek

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Na het vrijen had ik ook veel bloedverlies en vk zei me meteen komt doordat ...
Bedankt voor je bericht! Ik snap je gevoel.. duurde dat bij jou ook bijna een dag lang?

4 jaar geleden

Bedankt voor je bericht! Ik snap je gevoel.. duurde dat bij jou ook bijna e ...
Nee dat gelukkig niet maar ik had voor slapen gaan seks gehad en toen dus daarna gebeld en ze zei me probeer je te slapen en bel me morgen ochtend als het nog steeds zo helder was en dat deed ik dus ook en in de ochtend want het ligt bloederig maar bruinig gelukkig. Morgen me eerste echo dus, dan kan ik je met 100 % zekerheid zeggen of alles inderdaad nog goed is .ondertussen bijna een week geleden en helemaal geen last meer gehad van iets of krampen 😇

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Nee dat gelukkig niet maar ik had voor slapen gaan seks gehad en toen dus d ...
Oke, bij mij tot eind van de middag echt helder rood.... blijft spannend allemaal.. veel succes morgen met je echo!

4 jaar geleden

Oke, bij mij tot eind van de middag echt helder rood.... blijft spannend al ...
Hoe lang zat er bij jou tussen dat het begon en stopte want als je bij mij rekent was het begonnen om 10 uur savonds en 9 uur werd ik wekker

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Hoe lang zat er bij jou tussen dat het begon en stopte want als je bij mij ...
Het begon gisteravond rond 24:00 en is sinds 17:00 vanavond pas naar weinig licht roze

4 jaar geleden

Ik ook morgen 8 weken. Vorige week sochtends 1x bruinen afscheiding, daarna niet meer. Gisteren na het vrije beetje helder bloed in mijn slip. Woensdag eerste echo. Ben ook erg benieuwd heb me erg druk gemaakt overgelopen tijd. Ben nu wat rustiger eindelijk.

4 jaar geleden

Reactie op sb2020

Ik ook morgen 8 weken. Vorige week sochtends 1x bruinen afscheiding, daarna ...
Begreep van mijn vk dat na het vrijen bloedverlies heel goed onschuldig kan zijn! Alleen heb ik t bijna 24 uur lang gehad.. hoop dat alles goed is bij je morgen

4 jaar geleden

Bij mij begon het bloedverlies na seks en hield weer op maar had het steeds na seks en op een gegeven moment bleef het en werd daarna een miskraam maar het kan ook gewoon een bloedvaatje zijn hoop dat de tijd tot de echo snel voorbij gaat want die onzekerheid is slopend, veel sterkte!

4 jaar geleden

Helaas heb ik hier veel ervaring mee. Bij mijn vorige zwangerschap veel blo ...
Ik ben bijna een week bloed aan het verliezen, van dinsdag was het begonnen met bruin achtig en echo gehad alles goed, woensdag roder bloed en terug echo gehad nog altijd alles goed ,kloppend hartje, geen bloed in baarmoeder. Maar ik bloed nog steeds. Niet zoals maandstonden maar zenuwslopend. Had je dit bij je vorige zwangerschap vroeg? Hadden ze een uitleg ervoor? Nu ook terug bloedverlies?

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Ik ben bijna een week bloed aan het verliezen, van dinsdag was het begonnen ...
Pff verontrustend ook.. je echo's zijn iig goed!! Dit is pas mijn 1ste zwangerschap... geen ervaringen en alles eng