48 Reacties

4 jaar geleden

Pff verontrustend ook.. je echo's zijn iig goed!! Dit is pas mijn 1ste zwan ...
Dit is ook mijn eerste zwangerschap en al zo frustrerend

4 jaar geleden

Reactie op Jessie92

Dit is ook mijn eerste zwangerschap en al zo frustrerend
Hoeveel weken ben je nu?

4 jaar geleden

Hier ook zo onzeker Vandaag 9 weken zwanger van ons 2de kindje Gister een wat drukke dag gehad me lichaam gaf aan dat het te veel was en kreeg wat vervelende buikpijn savonds had ik wat helder rood bloed verlies en zat me niet lekker de verloskundige gebeld en zij gaf aan als ik om de tien minuten naar de wc moest dan moest ik gelijk terug bellen het bleef eigenlijk tot een uur of half 12 normaal ik zat rustig op een stoel en voelde als of ik hele golven verloor ik stond op en het gutste letterlijk zo langs m’n benen de wc was gelukkig dichtbij (sorry voor de details) bij de wc leek het wel een slagaderlijke bloeding zoveel verloor ik na 3 min stopte het en snel omgekleed en de verloskundige weer gebeld die heeft met het ziekenhuis gebeld waardoor ik met spoed naar de seh moest daar aangekomen kreeg ik gelijk een echo en zagen we gelukkig een hartje kloppen maar ze wisten niet waar de bloeding ineens vandaan kwam op dat moment was de bloeding zo goed als gestopt en mocht ik weer naar huis en moest het aan kijken vanochtend was het een paar druppels oud bloed maar moest de verloskundige bellen om haar even op de hoogte te houden zij wilden wel graag dat ik even naar de praktijk kwam om het nog allemaal even goed aan te kijken voordat ik de auto stapte kreeg ik twee keer een buikkramp en dacht ik ga even naar de wc me darmen zijn al zo van streek eenmaal op de wc weer een hele plons helder rood bloedverlies en daarna was het weer rustig bij de echo nog steeds een kloppend hartje en ook zij wist niet waar het vandaan kwam wel was er onder mijn placenta heel veel bloed te zien wat waarschijnlijk in etappes mijn lichaam verlaat ik ga kapot van de onzekerheid het afwachten mocht ik twijfelen bellen en terug komen ik moest het even van me afschrijven sorry hier zit natuurlijk niemand op te wachten 😔

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Hier ook zo onzeker Vandaag 9 weken zwanger van ons 2de kindje Gister een w ...
Wat een nachtmerrie Ik hoop dat het goed komt hou ons op de hoogte 🥰

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Hier ook zo onzeker Vandaag 9 weken zwanger van ons 2de kindje Gister een w ...
Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Ik snap heel goed dat je dit van je af wilt schrijven!!! Het lijkt een goed teken te zijn dat het hartje klopt! Sterkte met de onzekerheid, hoop dat alles goed gaat!!

4 jaar geleden

Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Ik snap heel goed dat je dit van je af w ...
Ja de gynaecoloog in het ziekenhuis zei dat het nog alle kanten op kon gaan wat ik zeker begrijp die twaalf weken uitzitten is voor iedereen een onzekere perioden en zeker als er bloed bij komt kijken laten we inderdaad hopen dat alles goed gaat

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Wat een nachtmerrie Ik hoop dat het goed komt hou ons op de hoogte 🥰
Jaa je weet gewoon niet hoe je je moet voelen probeer positief te blijven maar toch ga ik helemaal kapot ik hou je op de hoogte dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Hier ook zo onzeker Vandaag 9 weken zwanger van ons 2de kindje Gister een w ...
Heel vervelend die onzekerheid. Ik heb eenzelfde situatie hier. Veel bloedverlies maar echo gisteren en vandaag goed (kloppend hartje). Ik heb advies plat en rust in de hoop dat de bloeding (te zien bij baarmoedermond) stopt. Rustig blijven is extreem lastig, ik raak steeds als ik even geen afleiding heb in paniek... pfff

4 jaar geleden

Hoeveel weken ben je nu?
7weken

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Hier ook zo onzeker Vandaag 9 weken zwanger van ons 2de kindje Gister een w ...
Wat een rollercoaster, hou ons op de hoogte ! X

4 jaar geleden

Ik heb in augustus 2019 een miskraam gehad. Dan is er heel veel bloed en zijn er ook veel krampen! Als je niets van krampen gevoeld hebt kan het zijn dat alles nog oké is? Je voelt aan je lichaam wanneer het niet oké is. Ook ik had smorgens na het vrijen een beetje bloedverlies. In de na middag mijn miskraam gehad.

4 jaar geleden

Reactie op Kellyderacourt

Ik heb in augustus 2019 een miskraam gehad. Dan is er heel veel bloed en zi ...
Duurde de miskraam 1 middag of heb je nog meer dagen gebloed?

4 jaar geleden

Reactie op J85C

Heel vervelend die onzekerheid. Ik heb eenzelfde situatie hier. Veel bloedv ...
Ik ook moet ook plat en rust en hopen dat het snel zal stoppen de hele dag ben je met niets anders bezig voor jou ook hopen dat de bloedingen snel stoppen xxx

4 jaar geleden

Reactie op Kellyderacourt

Ik heb in augustus 2019 een miskraam gehad. Dan is er heel veel bloed en zi ...
Ik snap wat je bedoel ik heb helaas al 6 keer een miskraam moeten door maken De krampen heb ik heel af en toe maar even maar ik denk dat die echt van de darmen zelf afkomen de echo’s laten zien dat het goed zit maar als nog als je zoiets ziet word je weer helemaal gek

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Hier ook zo onzeker Vandaag 9 weken zwanger van ons 2de kindje Gister een w ...
Hoi Kelly, Jouw verhaal klinkt hier zo bekend. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Kon bijna niks doen of ik begon weer te vloeien. Echt super onzeker maakt het. Ik liep serieus, super gênant met een incontinentie pamper om! Het was niet te houden zoveel bloed. Maar inderdaad op elke echo was het weer goed, hartje klopte nog, kindje groeide gewoon. Helaas moest ik ook al snel, rond de 20 weken, volledig rust houden, en mocht ik niet meer werken of in huis de dingen doen, tot de bevalling. Helaas ook de rust hielp weinig, en uiteindelijk is onze kleine ukk met 27 weken geboren. Gelukkig deed hij het gelijk goed, en hebben we nu een mooie knul van 2! Het is niet om je bang te maken, want dit hoeft bij jou niet te gebeuren. Maar na mijn placenta onderzoek kwamen ze erachter dat ik een afwijkende placenta had, en hij hierdoor ook te vroeg los liet, waardoor de kleine snel geboren moest worden! Toen hadden ze het er ook over dat dan onder/achter mijn placenta bloed vandaan kwam, wat in etappes eruit komt. Nu weer zwanger en zei de Vk laatst dat ik ook, vanwege een eerdere loslatende placenta, bij de gynaecoloog onder controle zal staan de eerste tijd, om dit allemaal na te checken. Daarom denk ik, misschien als je dit bij de Vk/ziekenhuis aan geeft, dat ze het bij jou misschien ook kunnen nakijken, en als dit het geval is, zou je een soort medicijn krijgen (ik althans) om dit tegen te gaan. Hoop dat ik je hiermee help. En nogmaals, wil je vooral niet ongerust maken, maar is misschien een optie om verheldering te krijgen. Ikzelf had bij mijn geboorte streptokokken B bacterie, hier wilden ze mij niet op prikken omdat veel vrouwen dit bij zich dragen maar niet perse over dragen. Maar ik wilde dit perse geprikt hebben, aangezien als ons kleintje veel te vroeg geboren zou worden, en hij dit erbij zou krijgen, hij het helemaal niet zou overleven. Na veel gezeur en gedram, hebben ze me erop geprikt, en ja ik droeg het bij me. En konden we er tijdens de bevalling rekening mee houden. Dus soms moet je je gevoel duidelijk doordrammen, voor je eigen gevoel ook beter! Heel veel succes, hoop dat het meevalt! 🌸

4 jaar geleden

Dit kan best een gesprongen bloedvaatje zijn in je baarmoedermond. Een bloedneus van onderen zeg maar. In de eerste weken zwangerschap is dit heel normaal omdat alles dan goed doorbloed is. Ik heb het zelf ook 3x gehad. Maar binnen een dag veranderde de kleur gelijk van rood naar bruin en stopte het. Verloskundige gaf aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken zolang er geen erge buikkrampen mee gepaard gaan. Was er ook nerveus van... vorig jaar 2x mk gehad en dat verliep heel anders dan deze keren. Nu 2x een goede echo gehad met kloppend hartje 🥰

4 jaar geleden

Heb precies hetzelfde. Nu 7 wkn zwanger. Gister gevreeen. Vandaag veel bloed. Ben nu ook erg onzeker. Morgen kan ik gelukkig langs de VK voor een echo.. sterkte!

4 jaar geleden

Helaas geen evaring ermee maar heel veel suc6 x dit is mijn eerste zwangerschap en vind alles eng 😑

4 jaar geleden

Het begon gisteravond rond 24:00 en is sinds 17:00 vanavond pas naar weinig ...
Nou om je toch nog een beetje hoop te kunnen geven ik heb zojuist me eerste echo achter der rug en alles zag er goed en mooi uit

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Nou om je toch nog een beetje hoop te kunnen geven ik heb zojuist me eerste ...
Wat goed om te horen!