64 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op HenrietteH87

Hoe ver ben je?
Ben 5 weken is me 3de zwangerschap had het met me vorige 2 ook zo erg de misselijkheid maar werkte toen nog niet in de nacht. En nu wat ouder hahaha.... en daardoor bang dat het sneller mis kan gaan heel gek met de vorige 2 had ik daar minder last van. Misschien omdat ik weet dat dit echt de laatste is extra voorzichtig ofzo...

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ben 5 weken is me 3de zwangerschap had het met me vorige 2 ook zo erg de m ...
Mijn verloskundige zei de vorige keer: misselijkheid is vervelend, maar dan heb je veel hormonen in je lijf en dat is dan weer een goed teken waarschijnlijk😊 Ik ben ook 5 weken en af en toe iets misselijk/ wat onbestemd gevoel

4 jaar geleden

Reactie op HenrietteH87

Mijn verloskundige zei de vorige keer: misselijkheid is vervelend, maar dan ...
Juist dat heb ik ook echt een vervelend gevoel ja ik heb 2 meiden en iedereen thuis hoopt op een knulletje nu ik zei al nou mama is weer zo misselijk dat word weer een meid hahahaha achja ik hoop maar dat alles goed blijft gaan en die misselijkheid nemen we er maar bij

4 jaar geleden

Hier is mijn berichtje dan, midden in de nacht haha. Ben een uur geleden oo ...
Achgossie! Ja weer een slapeloze nacht gehad haha?! Spannend hoor! Ik heb vorigeweek donderdag mijn eerste echo gehad ivm eerder een miskraam te hebben gehad wilde ik liever niet te lang wachten! 😳 Nu heb ik donderdag weer een echo! dus donderdag is onze dag! Haha 💕

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Achgossie! Ja weer een slapeloze nacht gehad haha?! Spannend hoor! Ik heb ...
Aaah zo toevallig, dan wordt donderdag inderdaad onze dag haha 🥰. Hoelaat moet jij donderdag? Ik om 10:30 🙊 spannendd! 🍀

4 jaar geleden

Aaah zo toevallig, dan wordt donderdag inderdaad onze dag haha 🥰. Hoelaat ...
Laat je me weten hoe het was? 😍 Ik moet om 11:20 haha dus vlak na jou! Inderdaad opnieuw weer spannend maar onze kwaaltjes zijn er dus dat is een goed teken haha! ☘️

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Laat je me weten hoe het was? 😍 Ik moet om 11:20 haha dus vlak na jou! Ind ...
Jaa ga ik zeker doen 💕

4 jaar geleden

Jaa ga ik zeker doen 💕
Bij mij klopt het hartje niet meer. 😭 Ik ben op van verdriet en ga deze app verwijderen. Het allerbeste voor iederewn ☘️

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Bij mij klopt het hartje niet meer. 😭 Ik ben op van verdriet en ga deze ap ...
Heel veel sterkte🌹

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Bij mij klopt het hartje niet meer. 😭 Ik ben op van verdriet en ga deze ap ...
Sterkte😚

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Bij mij klopt het hartje niet meer. 😭 Ik ben op van verdriet en ga deze ap ...
Wat een verdrietig nieuws 😞😞. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen..❤️

4 jaar geleden

Wat een verdrietig nieuws 😞😞. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen..❤️ ...
Ik heb morgen of maandag een nieuwe afspraak bij de VK. Contact gehad en ze twijfelen op 1 of andere manier heel bijzonder verhaal. Moet het zien als een soort second opinion.. Ik durf er geen hoop uit te halen .. 😔☘️

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Ik heb morgen of maandag een nieuwe afspraak bij de VK. Contact gehad en ze ...
Hoe ver ben je nu precies?

4 jaar geleden

Reactie op Vrouwtje-theelepel

Hoe ver ben je nu precies?
7weken..

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

7weken..
Ja ook apart dat je terug moet komen ivm twijfelen. Hoop echt dat het toch goed blijkt te zijn en dat deze dagen snel gaan.

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Ik heb morgen of maandag een nieuwe afspraak bij de VK. Contact gehad en ze ...
Hopelijk heb je gewoon heel snel duidelijkheid.. En echt ik hoop zo het beste voor je 🥺🤞🍀!!

4 jaar geleden

Hopelijk heb je gewoon heel snel duidelijkheid.. En echt ik hoop zo het bes ...
Ik ga er vanuit dat ze het gewoon goed hebben gezien lijkt mij dat het niet anders kan toch.. Hoe was jou echo? ☘️

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Ik ga er vanuit dat ze het gewoon goed hebben gezien lijkt mij dat het niet ...
Weetje al of je morgen terug mag komen? Lief dat je er maar vraagt. Mijn eerste echo was heel spannend, alles zag er goed uit., ik heb dus voor het eerst het hartje zien kloppen. Ben wel een week achteruit gezet 🍀🥰

4 jaar geleden

Weetje al of je morgen terug mag komen? Lief dat je er maar vraagt. Mijn ...
Morgenochtend om 9:00 uur mag ik terug naar de VK, wel een andere. Woensdagochtend om 8:45 een afspraak bij de Gynaecoloog en die checkt dan sws alsnog of er echt geen hartslag zit voordat ze verder stappen ondernemen. Ik duim voor jou dat alles goed gaat! 💕☘️

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Morgenochtend om 9:00 uur mag ik terug naar de VK, wel een andere. Woensdag ...
Wat vervelend zeg!! Sterkte meid! Maar bloed je of? Ik snap niet zo goed dat ze twijfelen en niet meteen een actie ondernemen om verder te onderzoeken?