90 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Esra89

Deze heb ik een paar weken geleden ook aangeschaft. Ben er erg blij mee. Sl ...
Welk merk heb je gekocht?

4 jaar geleden

Ik heb het voedingskussen nog van mijn zwangerschap van mijn dochter van 9 jaar geleden 馃檲 god wat een onding. Ik sliep er toen maar ook nu tijdens mijn zwangerschap slechter door en gebruik hem momenteel niet. Ik vond hem alleen handig bij voeden om te ondersteunen.

4 jaar geleden

Ik slaap altijd met n zwangerschapskussen maar tot zelfs daar weet k me geen houding meer mee te vinden .. relax liggen gaat goed tot manlief naar bed komt heel erg ! Maar slapen dat is een functie die me lichaam niet meer kent !! IK BEN ZO MOE

Reactie op __bezet__

Hier ook veel naar het toilet gaat soms wel 2/3 keer per nacht. Merk wel so ...
Hier toevallig sinds 2 nachten last van als ik op m鈥檔 linker kant slaap heb er een tweede kussen bij genomen maar het voelt bij m鈥檔 linker heup of ik op een harde vloer lig of dat ik kramp heb

4 jaar geleden

Ik slaap met een voedingskussen maar dat het zo geweldig is 馃

4 jaar geleden

Ik slaap met het voedingskussen van de hema.. ik vind hem top!

4 jaar geleden

Reactie op kleinespruitopkomst鉂わ笍

Hier toevallig sinds 2 nachten last van als ik op m鈥檔 linker kant slaap heb ...
Dat zou best al je bekken kunnen zijn ben ik bang... ik heb ook echt al last aan de rechterkant helaas

4 jaar geleden

Ik slaap sinds deze nacht ook met zo'n worstkussen (zoals wij het noemen). Vind het echt zalig liggen. Alleen iets minder handig als je veel draait in je slaap.

4 jaar geleden

Ik slaap sinds deze nacht ook met zo'n worstkussen (zoals wij het noemen). ...
Hahaha eens.. Sliep altijd met een glas water op mijn nachtkastje ivm droge mond na elke 8x plassen 's nachts.. Tijdens het draaien er achter gekomen dat het glas maar even een ander plekje moet krijgen haha

4 jaar geleden

Het is een must voor mij maar tegen de ochtend vliegt hij het bed uit haha 馃槀