103 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op LarissaElise

Ja ik herken dit. Ik ging met 8+1 naar de echo. En eenmaal daar werd ik ter ...
Wat fijn voor je! Had jij toen ook geen vruchtje in het vruchtzakje? Dit heb ik gister avond gehoord bij mij.. volgens mij berekening 7+5 gister..

4 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Ik herken precies alles wat je zegt en ook mijn laatste ongesteldheid had i ...
Vervelend Marijke, ben alleen blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Vrijdag had ik een echo met 7+1 en helaas ook nog geen vruchtje gezien in het zakje. Donderdag weer een echo. Ik ben de ene dag positief en de andere dag zo negatief. Laat het morgen al donderdag zijn pleaaassee

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

Vervelend Marijke, ben alleen blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Vr ...
Ja ik lees hier veel over!! Ik heb donderdag óók de echo!!! Ik was zeer negatief voor een dag , maar ik voel mij zo zwanger en ik geloof wél dat er iets zit. Ik duim ook voor jou donderdag.

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen woensdag hetzelfde meegemaakt. Ik zou 7 weken zwanger moeten zijn maar de echo kwam uit op 6. Ben ook 1 week teruggezet. Er was ook geen hartactie te horen dus moet woensdag weer terug. Ik zit in spanning te wachten ....

4 jaar geleden

Reactie op SuzanInci

Ik heb afgelopen woensdag hetzelfde meegemaakt. Ik zou 7 weken zwanger moet ...
Hi! Spannend zeg voor ons 3tjes. Ze had mij nog niet terug gezet (VK) maar was ook niet negatief of positief. Ik merk alleen dat ik er negatief over denk ondanks dat ik last heb van kwaaltjes. de uren en dagen kruipen voorbij, vreselijk. Doet me wel goed dat we er samen voor staan!

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

Hi! Spannend zeg voor ons 3tjes. Ze had mij nog niet terug gezet (VK) maar ...
Bij mij ook niet terug gezet en ook niet positief of negatief. Maar wel mij voornamelijk voorbereiden dat het mis kan zijn. Uren kruipen voorbij, word zelfs dáár misselijk van!

4 jaar geleden

Moeten jullie lang wachten voor de eerstvolgende echo? Ik vind 1 week wachten al lang🙄. Ik hoop dat we allen bij ons eerstvolgende echo een vruchtje met hartactie gaan zien.

4 jaar geleden

Reactie op SuzanInci

Moeten jullie lang wachten voor de eerstvolgende echo? Ik vind 1 week wach ...
Zit twee weken tussen. Aankomende maandag mogen wij weer. 10 weken termijnecho. 🤗🍀🤰🏼

4 jaar geleden

Vanmorgen echo gehad. Hele vroege! Krappe 5 weken zoals verwacht. Er was nog maar weinig te zien behalve verdikt slijmvlies en het beginnende vruchtzakje. Over 3 weken pas weer een echo..... Duurt laaaaang

4 jaar geleden

Reactie op SuzanInci

Moeten jullie lang wachten voor de eerstvolgende echo? Ik vind 1 week wach ...
Ik moest ook een week wachten, as donderdag is het zover.. !!

4 jaar geleden

Reactie op SuzanInci

Ik heb afgelopen woensdag hetzelfde meegemaakt. Ik zou 7 weken zwanger moet ...
Herkenbaar! Ik moet ook woensdag weer terug! Spannend🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op SuzanInci

Ik heb afgelopen woensdag hetzelfde meegemaakt. Ik zou 7 weken zwanger moet ...
Ben zo benieuwd... heb je al nieuws?

4 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Ben zo benieuwd... heb je al nieuws?
Ik hoop zo op goed nieuws voor ons! Hoelaat moet jij?

4 jaar geleden

Hi! Ik heb vandaag hetzelfde gehad. Ik dacht 9 weken zwanger te zijn maar volgens de echo ben ik pas 7 weken. Het hartje klopte gelukkig wel. Maar ik voelde iets van onzekerheid bij de verloskundige dat er dus 2 weken verschil zit. Ze zei meerdere keren dat het nog echt even spannende weken zijn nu.. al met al afwachten dus..

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

Ik hoop zo op goed nieuws voor ons! Hoelaat moet jij?
Ik ook! 14.45,, en jij?🍀

4 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Ik ook! 14.45,, en jij?🍀
13:30 uur 🤓🤞🏽

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

13:30 uur 🤓🤞🏽
Zo spannend, nou dat is al bijna!!! :)

4 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Zo spannend, nou dat is al bijna!!! :)
Het duurt UREEEEENNNNNN!!! Minuten gaan vandaag zo langzaam voorbij

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

Het duurt UREEEEENNNNNN!!! Minuten gaan vandaag zo langzaam voorbij
Pff echt he! Ik probeer mezelf af te leiden met leuke dingen (ben gaan bowlen gister avond hahaha) en nu wat series..

4 jaar geleden

Ik ben gister geweest.. Vlgs berekening zou ik in 7 weken zijn. Vruchtje is nog maar 4mm wat past bij 5 weken. Ook hier nog geen kloppend hartje te zien.. Ik heb vanmiddag intake gesprek en zondag een herhaling vroege echo.. Word gek van de onzekerheid, weet niet meer wat te voelen en of je je wel zwanger voelt..