103 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Baby Van Kraaij

Ik ben gister geweest.. Vlgs berekening zou ik in 7 weken zijn. Vruchtje is ...
Snap je gevoel zo goed. Vorige week het zelfde meegemaakt. Vandaag weer op herhaling. Ik zal voor je duimen !

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

Snap je gevoel zo goed. Vorige week het zelfde meegemaakt. Vandaag weer op ...
Jij ook heel veel suc6!! Zal voor je duimen...

4 jaar geleden

Reactie op Baby Van Kraaij

Jij ook heel veel suc6!! Zal voor je duimen...
Lief van je💛

4 jaar geleden

Helaas weer niets gezien vandaag. Door verwezen naar de gynaecoloog dinsdag voor plan B.

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

Helaas weer niets gezien vandaag. Door verwezen naar de gynaecoloog dinsdag ...
Heel erg voor je, hier ook, niks te zien en het is nu officieel een mk. Veel succes verder en sterkte met de verwerking x

4 jaar geleden

1 week later bij echo alleen nog maar het dooierzakje te zien. Volgens de echoscopist heeft het lichaam de vrucht opgelost. Vind het nog steeds een vreemd verhaal! Ben volgens berekening 8 weken en de echo 6+4. Morgen naar de gynaecoloog voor hoe nu verder.

4 jaar geleden

Reactie op Portugeesje

Helaas weer niets gezien vandaag. Door verwezen naar de gynaecoloog dinsdag ...
Heel veel sterkte...

4 jaar geleden

Reactie op SuzanInci

1 week later bij echo alleen nog maar het dooierzakje te zien. Volgens de e ...
Owh.. sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Owh.. sterkte!
Sterkte voor ons allen!!

4 jaar geleden

Net een echo gehad... zou 8 weken moeten zijn en ben 2 weken terug gezet :’( Zijn er verhalen dat het wel goed gekomen is met zo’n verschil qua weken? Zo verdrietig

4 jaar geleden

Net een echo gehad... zou 8 weken moeten zijn en ben 2 weken terug gezet :’ ...
Ik ben ook met mijn eerste echo 2 weken terug gezet.. ik dacht 8+3 te zijn maar was 6+3.. Heb vorige week weer een echo gehad en ben ondertussen 3 dagen ingelopen dus 10 dagen korter zwanger dan ik dacht.. Heb wel beide keren een kloppend hartje gezien en zag er verder goed uit.. aanstaande woensdag heb ik weer een echo en als het goed is ben ik dan 9w en 6 dagen.. Ik heb veel zwangerschap kwaaltjes en heb de afgelopen 2 weken ook alleen maar gespuugd..

4 jaar geleden

Reactie op Jave1605

Ik ben ook met mijn eerste echo 2 weken terug gezet.. ik dacht 8+3 te zijn ...
Helaas vandaag ook geen hartje mogen zien... we wachten het maar een weekje af :(

4 jaar geleden

Afgelopen maandag echo gehad. En volgens berekening moest ik 8.5 zijn. Terug gezet naar 8 weken. Over 3.5 week pas weer een echo. Echo was goed en een kloppend hartje gezien.

4 jaar geleden

Afgelopen donderdag mijn 1e echo gehad, we dachten rond de 7 weken te zijn.. maar gezien de echo waarschijnlijk nog maar 6 weken en 1 dag. (Ongeplande zwangerschap) Er was een vrucht + dooierzakje te zien maar nog geen embryo... Nu vrijdag mijn 2e echo met naar vereachting 7 weken zwanger. Het is een jonge zwangerschap of het loopt minder af.. ben zoo zenuwachtig voel me zo onzeker.

4 jaar geleden

Ook ik heb vandaag de eerste echo gehad. Zelf dacht ik dat we 8+3 weken zwanger zouden zijn. Maar is terug gezet naar 7+1 verder zag het er allemaal goed uit, en klopte het hartje 🥰. Over 4 week weer heen. Links is de kleine te zien, rechts het dooier zakje waar de kleine nu z'n voedingsstoffen uit haalt.

4 jaar geleden

Tijdens mijn eerste echo ook 8 dagen terug gezet ik zag net n kloppend hartje ( was toen 6 weken) ik helemaal in de war want klopte totaal niet met mn planning. Nu heb ik bij zogenaamd 9 weken n 2de echo gehad.. nou ik was gewoon 10 +1 hoor! Hebben ze gewoon niet goed kunnen zien op de echo!! Ik heb me echt druk zitten maken.. dus hoeft echt niet altijd wat te betekenen!!

4 jaar geleden

Net de eerste echo gehad.. Ben 9 dagen terug gezet, het lag erg ver naar achter, dus ze kon er niet zo goed bij.. We zagen gelukkig wel het hartje goed kloppen! Nu wel erg zenuwachtig. Over 2 weken terug om te kijken of het nog wel verder groeit..

4 jaar geleden

Afgelopen woensdag een echo gehad en dacht op eigen berekening op 8+6 te zitten maar werd terug gezet op 6+3. Volgens de gyn was dit een indicatie en bij de termijnecho wordt het echt bepaald. We hebben een kloppend hartje gezien en vanwege wat bloedverlies nu en eerdere MK en MA (dit is mn 5e zwangerschap en wordt mn 2e kindje) mogen we over 1,5 week weer terugkomen. De gyn vond alles netjes en goed in verhouding en was zelf totaal niet ongerust... We wachten dus maar weer braaf af... Zo spannend!

4 jaar geleden

Hier ook iets meer dan een week terug gezet. Volgens mijn berekening zou ik 7+4 weken zijn, maar tijdens de echo werd er gezegd 6+2. Vk gaf aan rekening te houden met een evt miskraam. Ik houd de moet er in, omdat het hartje goed klopte en verder zag alles er prima uit!

4 jaar geleden

Hier ook ... heb je ook geen hartje gezien? Inwendige echo gehad dus kon je het wel zien allemaal!