336 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op JBella

Heel veel liefde en geluk voor jullie. Ik heb nu net te horen gekregen dat ...
Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op JBella

Heel veel liefde en geluk voor jullie. Ik heb nu net te horen gekregen dat ...
Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Zooo leuk. Wij zijn ook in afwachting of we woensdag 1 of 2 kleintjes te zi ...
Voor ons gisteren het nieuws gekregen dat het er toch maar 1 is... dus de droom van tweeling was helaas van korte duur.. nu volop genieten van ons kleine hummeltje

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Ja dat kan ik me voorstellen. Is dat dan je tweede echo? Die kinderopvang ...
Ik heb zo'n letterbord gekocht waar je ook 2 foto's naast kan zetten, dus heb een foto van ons samen met de clearblue test en een foto van de echo eronder samen met de tekst, Hoera jullie worden opa en oma, September 2020. Ben zo benieuwd naar hun reactie! Altijd spannend zo'n moment! Hoe heb je het jouw ouders verteld?

4 jaar geleden

Voor ons gisteren het nieuws gekregen dat het er toch maar 1 is... dus de d ...
Een verkeerde diagnose? Dat is ook wat... Geniet inderdaad van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op JBella

Heel veel liefde en geluk voor jullie. Ik heb nu net te horen gekregen dat ...
Oh nee! Heel veel sterkte gewenst!

4 jaar geleden

Voor ons gisteren het nieuws gekregen dat het er toch maar 1 is... dus de d ...
Heftig, is het een vanishing twin? Of hebben ze het verkeerd gezien? Succes met je verdere zwangerschap het blijft een wondertje.

4 jaar geleden

Reactie op JBella

Heel veel liefde en geluk voor jullie. Ik heb nu net te horen gekregen dat ...
Heftig meid! Veel sterkte..

4 jaar geleden

Reactie op JBella

Heel veel liefde en geluk voor jullie. Ik heb nu net te horen gekregen dat ...
Sterkte! Hoe ver was/ben je?

4 jaar geleden

Voor ons gisteren het nieuws gekregen dat het er toch maar 1 is... dus de d ...
Moeilijk zeg! Maar een kindje is ook een wonder! En lekker van genieten!

4 jaar geleden

Ik zat even te kijken bij de augustus groep. Daar heeft iemand een Facebook groep aangemaakt voor aanstaande tweelingmoeders die uitgerekend zijn in augustus of september. https://m.facebook.com/groups/600196367197175 Misschien leuk om ook eens te kijken.

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Ik heb zo'n letterbord gekocht waar je ook 2 foto's naast kan zetten, dus h ...
Leuk idee. Mijn ouders heb ik gewoon de foto van de echo laten zien. Ik was van plan iets leuks te doen, maar toen we hoorden dat het een tweeling is, wou ik gewoon zo snel mogelijk naar hen toe om het te vertellen. Dus niets speciaals gedaan.

4 jaar geleden

Voor ons gisteren het nieuws gekregen dat het er toch maar 1 is... dus de d ...
Dat is rot. Lijkt me weer heel erg aanpassen. Was er wel een tweeling gezien bij de echo? Hopelijk gaat met dit kindje alles prima verlopen.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Ik zat even te kijken bij de augustus groep. Daar heeft iemand een Facebook ...
Ah ik heb geen Facebook helaas. Misschien toch maar even aanmaken dan. Vooral haastig op zoek naar autotips voor drie stoeltjes. Wat een drama met zoeken.

4 jaar geleden

Reactie op Karman

Heftig, is het een vanishing twin? Of hebben ze het verkeerd gezien? Succes ...
Bij de eerste echo van 5 weken twijfelde de gynaecoloog of hij een 2e zag dus wilde het met termijnecho zeker stellen. Was toch niet het geval , maar ergens was ik er toch al beetje over aan het nadenken.

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Sterkte! Hoe ver was/ben je?
9 weken 🖤🖤 Mijn lichaam krijgt de tijd tot volgende week donderdag dan ben ik 10weken. Anders krijg ik dan tabletjes om de miskraam op te wekken 😭

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Ah ik heb geen Facebook helaas. Misschien toch maar even aanmaken dan. Voo ...
Wij zijn gezwicht voor een outlander. Lekker ruim dus genoeg plek voor al die spullen. Met twee cybex autostoeltjes groep 0 op een platform is het even passen of de derde er tussenin past of dat die ook nog een andere stoel moet krijgen. Hebben ook gelezen dat een derde kindje dat tussenin zit niet perse in een autostoel hoeft maar dat een verhoger al voldoende is. Maar dan minder lekker slapen waarschijnlijk....

4 jaar geleden

Reactie op JBella

9 weken 🖤🖤 Mijn lichaam krijgt de tijd tot volgende week donderdag dan b ...
Wat vreselijk. Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op miekmus

Wij zijn gezwicht voor een outlander. Lekker ruim dus genoeg plek voor al d ...
Klopt ja. Vanaf 3 jaar mag het ook met een verhoger, zelfs zonder. Maar goed, daar moet je je ook prettig bij voelen. Een bubbelbum zou smal moeten zijn. Mijn zoon is 1 dus hier moet het een auto met drie volwaardige stoelen op de achterbank zijn. Nooit zo opgevallen maar die Maxi-Cosi's zijn breed!

4 jaar geleden

Vandaag 12 weken echo. Allebei weer helemaal goedgekeurd. 6 cm en 6,8 cm, helemaal prima.