333 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sammmmm

Ik ben 11 september uitgerekend en zouden volgende week de geslachtsbepalin ...
Ach wat jammer! Maar nog even geduld en dan weet je wat je kleine poppetje is ๐Ÿ˜ Liefs๐ŸŒธ

4 jaar geleden

Reactie op Kaatjuh1983

Hoi hoi Zoals het nu lijkt gaat mijn afspraak 2 april gewoon door, Maar mo ...
Haha bij mij is het ook zo veranderlijk, het ene moment ben ik ervan overtuigd dat het een jongetje is om 3 dagen later een echo te hebben en er van overtuigd te zijn dat het een meisje is ๐Ÿคฃ wel balen dat je vriend niet mee mag, maar ik zag net een goede optie staan! Het op een briefje laten schrijven en dan samen thuis openenโค misschien iets om over na te denken ๐Ÿ˜‡ Liefs ๐ŸŒธ

4 jaar geleden

Je zou het ook op een briefje kunnen laten schrijven en dit thuis samen bek ...
Goh dat is ook wel een idee dat ik daar zelf niet op ben gekomen. ๐Ÿ˜Š Ga je idee gebruiken maar even opzoek naar een leuke kaart ๐Ÿ˜‰

4 jaar geleden

Reactie op MarliesJimmy

Bij ons is de baby uitgerekend op 26 september 2020. Ik verjaar de dag erna ...
Kom goed nog even geduld! (Ik weet het is heel moeilijk, but you can do it mommabear!) Laat je een berichtje achter als je heet weet? Spannend allemaal hoor! Liefs!๐ŸŒธ

4 jaar geleden

๐Ÿ˜

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

๐Ÿ˜
Geweldig! Nu kan je het eindelijk benoemen, een dochter! ๐Ÿ˜ Nu wil ik toch ook wel heel graag weten wat wij krijgen ๐Ÿ˜๐Ÿ˜Š

4 jaar geleden

Reactie op Cclaaa

Geweldig! Nu kan je het eindelijk benoemen, een dochter! ๐Ÿ˜ Nu wil ik toch ...
Ja de nieuwsgierigheid slaat dan toch wel een beetje toe he ๐Ÿ˜‡ Wij konden het ook echt niet afwachten! Ondertussen weet iedereen het zowat ook al.. hahaha Liefs๐ŸŒธ

4 jaar geleden

In theorie ben ik uitgerekend tussen de laatste twee weken van september en de eerste 2 weken van oktober. Hier (Frankrijk) spreken ze van 41 weken zwangerschap bij een voldragen zwangerschap. Omdat het een sectio wordt moet het 2 weken van te voren in week 39 ik zit dan in september naar nu hoop ik stiekem dat ik me op 2/10/20 kan laten zetten ๐Ÿ˜œ Al zal het waarschijnlijk in de week van 21/9 zijn. (En helaas valt 20/9 op een zondag neh).

4 jaar geleden

Ik heb gisteren de eerste echo gehad, met 12 weken en ben 28 september uitgerekend. Mijn eerste kindje ๐Ÿ’•

4 jaar geleden

Reactie op Fiona83

In theorie ben ik uitgerekend tussen de laatste twee weken van september en ...
Ik vind zo een uitgerekende datum toch wat minder ingewikkeld! Haha Liefs๐ŸŒธ

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik vind zo een uitgerekende datum toch wat minder ingewikkeld! Haha Liefs ...
Wel handig, deze keer weten we echt wanneer het kindje er is. Vorige twee keren was het onzeker en nu wist het gewoon vastgelegd. Nou ja tenzij kindje besluit voor geplande datum te komen maar daar gaan we maar niet van uit.

4 jaar geleden

4 september uitgerekend, afgelopen dinsdag er achter gekomen dat wij een meisje gaan krijgen ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–

4 jaar geleden

Wij verwachten 6 september ons eerste kindje!๐Ÿ˜๐Ÿงธ๐Ÿผ eind deze maand krijgen wij te horen wat het word!! Kan niet wachten

4 jaar geleden

Super leuk ๐Ÿค— Ik ben 6 september uitgerekend, de kleine was wel alle keren โ€˜voorโ€™ op groei of had de grote van een kindje dat al iets ouder was (weekje ongeveer) toch wou de gyn. De datum zo laten staan. Hij zei er wel bij hou je klaar vanaf half augustus ๐Ÿ™„ zo das een verschil tegen 6 september ๐Ÿ™ˆ de vorige is 2 weken vroeger geboren dus gewoon eventjes afwachtten! Ik hoop stiekem dat het nog voor augustus is ... ๐Ÿ™ˆ! We hebben een zoontje en krijgen nu een 2 de zoontje erbij ๐Ÿ’™๐Ÿ’™

4 jaar geleden

Ik ben 25 september uitgerekend! We weten nog niet wat het wordt. Mijn stille wens is een meisje. 6 april staat de pret echo gepland maar afwachten of het doorgaat, hij blijft voor nu staan omdat het op de scheidslijn is.

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Ik ben 25 september uitgerekend! We weten nog niet wat het wordt. Mijn stil ...
Wat spannend! Ik hoop voor je dat het door kan gaan op de 6e.๐Ÿ˜

4 jaar geleden

Reactie op TOWIU

Ik ben 25 september uitgerekend! We weten nog niet wat het wordt. Mijn stil ...
Hoop zo dat het doorgaat voor je! Laat je het ons nog weten??๐Ÿ˜‡ Liefs ๐ŸŒธ

4 jaar geleden

Reactie op FemkeW2197

4 september uitgerekend, afgelopen dinsdag er achter gekomen dat wij een me ...
Ik ook 4 sept. ๐Ÿค—๐Ÿค—

4 jaar geleden

1 september zij wij uitgerekend en sinds 3 dagen weten wij dat het een meisje is ๐ŸŽ€๐Ÿ’•

4 jaar geleden

Ook ik ben lid van de โ€˜clubโ€™.. due date: 26 september van onze eerste. We denken nu dat we het geslacht een verrassing laten blijven.