333 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Fiona83

Vanaf hoeveel weken maakte jullie het bekend? Ik dacht dat 12 weken “veilig ...
Wij hebben het na de echo met 11 weken aan de familie en vrienden verteld. Wel omdat de verloskundige aangaf dat dit kon. Met 12 weken is het risico inderdaad kleiner dat het misgaat maar het kan altijd misgaan. Mijn vorige zwangerschap was met 8+5 mis maar daar kwamen we bij 10 weken pas achter met de echo, dus geen bloedverlies zegt ook niks! Als ik 2 weken later een echo had gehad hadden we er dan pas achtergekomen. Wat bloedverlies is niet gelijk een teken van een miskraam he! De boel daarbeneden is namelijk beter doorbloed dan normaal en en kan weleens een bloedvaatje knappen. Dus ik zou even een belletje doen naar de gynaecoloog, je hebt kans dat er niks aan de hand is. Liefs!🌸❤

4 jaar geleden

14 september uitgerekend maar er komt twee weken eerder een keizersnede. Het geslacht wil ik niet weten wil blij zijn met ons kleine wondertje ipv teleurgesteld ook al is het maar 1 seconde om het geslacht😊

4 jaar geleden

1 september een meisje 👧

4 jaar geleden

14 september uitgerekend maar er komt twee weken eerder een keizersnede. He ...
Hoezo i.p.v. teleurgesteld?? In ons geval maakte het namelijk echt niet uit wat we krijgen maar we vinden het gewoon leuk om te weten, zodat we gericht spullen kunnen kopen.. Vind het een beetje raar dat je ervanuit gaat dat er iemand teleurgesteld zou zijn in het geslacht van het kindje.. 🤔

4 jaar geleden

1 september een meisje 👧
Jaaa nog meer meisjes 😍😁

4 jaar geleden

Reactie op Angelique-98

19 sept uitgerekend 28april weten we wat het wordt
Ik ben ook 19 Sept uitgerekend wij krijgen volgende week donderdag te horen of het een jongen of een meisje gaat worden. ( als dit door gaat) Anders ook pas eind april met de 20 weken echo.

4 jaar geleden

Even kijken of we de maand vol kunnen krijgen! Even een overzichtje 💙 jongetje 💕meisje 🍼verrassing bij geboorte NAAM: DATUM GESLACHT SHANIAHANJOUL 01/09 💙 PRINSES-HIRA 01/09 💕 NELLEKE27 01/09 💕 NKLG 02/09 💙 MANOND-24 04/09 FWALHOF 04/09 💕 M-ANGELA 06/09 DENA-24 06/09 💙 SAMMIESAMANTHA 11/09 BABY20200 12/09 💙 JELIENIE 14/09 🍼 WONDER2020 16/09 💕 CECILIAAA 16/09 ISAING 17/09 💕 LINSEY90 17/09 NOELLE-25 19/09 TARA2020 19/09 KIMONSTEIN 20/09 💙 FIONA83 WEEK 21/09 MISSLEMMING 22/09 TOWIU 25/09 MARLIESJIMMY 26/09 HANNAH3 26/09 🍼 BIANCA 27/09 🍼 TMJM 28/09 🍼 ROSES 28/09

4 jaar geleden

Reactie op Fiona83

Vanaf hoeveel weken maakte jullie het bekend? Ik dacht dat 12 weken “veilig ...
Hoe gaat het nu? Liefs🌸

4 jaar geleden

Wij weten als het goed is morgen of er een jongen of meisje krijgen. Vorige week zijn we al geweest voor een echo. Ze had een vermoeden maar durfde het niet met 100% zekerheid te zeggen, morgenavond mogen we terugkomen😊

4 jaar geleden

Wij weten als het goed is morgen of er een jongen of meisje krijgen. Vorige ...
Wauw spannend! Ben benieuwd! ❤

4 jaar geleden

Uitgerekend voor 7 september voor ons het een verrassing wat het zal worden 😊

4 jaar geleden

Ik ben 26-9 uitgerekend. Ik hoop dat de controle afspraak volgende week in het ziekenhuis doorgaat.

4 jaar geleden

Reactie op jolien092020

Uitgerekend voor 7 september voor ons het een verrassing wat het zal worden ...
Spannend hoor! Wij waren echt veelste nieuwsgierig, en ook qua spullen kopen vind ik het erg fijn om te weten😇 Knap dat jullie erop kunnen wachten! Liefs🌸

4 jaar geleden

Reactie op anonymous123

Ik ben 26-9 uitgerekend. Ik hoop dat de controle afspraak volgende week in ...
Om wat voor controle gaat het? Want als je de 20-wekenecho bedoeld, die blijft als het goed is voorlopig gewoon doorgaan omdat dit een medische echo is ❤ Nu maar hopen! Liefs🌸

4 jaar geleden

27/09 💙
4 september uitgerekend en gelukkig op tijd nog een pret echo gehad en het wordt een meisje💖

4 jaar geleden

23-9 weet helaas nog niet wat t word🧸

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Om wat voor controle gaat het? Want als je de 20-wekenecho bedoeld, die bli ...
Een gewone 4 wekelijkse controle. Deze heb ik alleen bij de gynaecoloog, niet bij een verloskundige.

4 jaar geleden

2 september verwachten wij ons meisje 💕👧🏻🥰

4 jaar geleden

8/09 nog geen idee wat het wordt🥰